  • 11. Data: 2010-05-10 15:14:33
    Temat: Re: Tego jeszcze nie mialem
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Rafał" <r...@o...pl> napisał w wiadomości news:

    > Ktoś ostatnio nawet poruszył wątek, jak to się zdziwił, że na śląsku się
    > jeździ

    Nie kłam.
    Zdziwienie było, że się nie jeździ w ogóle.

  • 12. Data: 2010-05-10 21:12:19
    Od: to <t...@a...xyz>

    Heraklit wrote:

    > a jak już wyjadą w swych nieoznakowanych autach "to" sypią się wątki o
    > "niebezpiecznych" miśkach.

    A czy ja im każę jechać niebezpiecznie?

    --
    cokolwiek

  • 13. Data: 2010-05-11 08:55:16
    Od: Heraklit <w...@p...onet.pl>

    Był 10 maj (poniedziałek), gdy o godzinie 21:12 *to* w pocie czoła
    naskrobał(a):

    > A czy ja im każę jechać niebezpiecznie?

    mam nadzieję, że nie:)

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2010-05-11 08:48:04

  • 14. Data: 2010-05-13 21:51:57
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Użytkownik "MarcinJM" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Witam
    > Wczoraj trasa poznan Gizycko, wyjazd ok 17 z Poznania.
    > Na 450km _piec_ wyjsc na moje czolo zakonczone gwaltownym hamowaniem
    > (wlasciwie 100% drogi bez pobocza, nawet nie bylo gdzie zmykac tylko
    > hampel w podloge na mokrej, wykoleinowanej "szosie" i modlitwa).
    > Pogoda? Piatek? Faza ksiazyca? Czy tych ludzi juz naprawde j***e?
    >
    > Az wyszedlem sprawdzic po drugim zdarzeniu, czy mam oswietlenie w
    > porzadku, ze ludzie maja problemy z ocena odleglosci. :/

    A może wystarczy tylko jechac przepisowo, a nie zapierniczać ile fabryka
    dała ?

  • 15. Data: 2010-05-13 22:21:31
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Użytkownik "MarcinJM" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > A może wystarczy tylko jechac przepisowo, a nie zapierniczać ile fabryka
    > dała ?

    Mówisz o tych, co to nie potrafią ocenić prędkości auta z przeciwka?
    W takim przypadku się nie wyprzedza, a najlepiej w ogóle na drogę nie
    wyjeżdża.

  • 16. Data: 2010-05-14 12:52:56
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    wiadomości news:hshn0c$4eb$1@news.onet.pl...

    > Mówisz o tych, co to nie potrafią ocenić prędkości auta z przeciwka?
    > W takim przypadku się nie wyprzedza, a najlepiej w ogóle na drogę nie
    > wyjeżdża.

    Nie.
    "Mówię" o tych, którzy bardzo mocno przekraczają prędkość nie dając szans
    innym na normalną jazdę i normalną ocenę sytuacji na drodze.
    Kilka dni temu na moim osiedlu był tragiczny wypadek, w którym zginął młody
    motocyklista. Kierowca, który zajechał mu drogę samochodem nie był w stanie
    go nawet zauważyć, bo chłopak w terenie zabudowanym jechał z bardzo dużą
    prędkością.
    Podobnie jest na drodze, gdzie czas dojazdu jadącego z przeciwka samochodu
    szacuje sie na podstawie odległości do miejsca skąd może wyjechać pojazd
    oraz dozwolonej predkości na tym odcinku drogi. Niestety, ale poza
    autostradami nie ma w Polsce dróg o idalnie prostej drodze na odcinku kilku
    czy kilkunastu kilometrów, aby przed wyprzedzaniem można było uwzględniać
    maksymalne prędkości rozwijane przez pojazdy, które mogą się pojawić z
    przeciwka.
    Jadąc drogą, gdzie rosną drzewa, są zakręty, wzniesienia oraz inne
    przeszkody utrudniające obserwację na dużych odcinkach wybiera się miejsce
    wyprzedzania na podstawie szacunkowej czasu wyprzedzania oraz możliwości
    pojawienia się pojazdu z przeciwka. Jest to słuszna i prawidłowa ocena,
    zgodna z PoRD. Nieprawidłowe natomiast są prędkości, z którymi poruszają się
    po tych drogach niektórzy kierowcy uważający drogi publiczne za włąsne
    folwarki, na których im wszystko wolno. Nierzadko są to prędkości 2-3 razy
    większe od prędkości dozwolonych na tych odcinkach. Wielu z Was będzie
    krzyczało o debilnych ograniczeniach prędkości na drogach. Niestety to nie
    są debilne ograniczenia lecz idiotami są kierowcy, którzy łamią te
    ograniczenia i narzekający, że ktoś im "wyszedł" na czołówkę. Niestety w
    pierwszej kolejności należy zapytać się samego siebie "czy aby ja sam nie
    przyczyniłem się do tej sytuacji ?", a dopiero potem obwiniać innych.

  • 17. Data: 2010-05-14 12:56:59
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
    > wiadomości news:hshn0c$4eb$1@news.onet.pl...

    > Nie.
    > "Mówię" o tych, którzy bardzo mocno przekraczają prędkość

    Co to jest "przekraczając prędkość"?
    Dźwięku?

    > nie dając szans innym na normalną jazdę i normalną ocenę sytuacji na
    > drodze.

    Czyli nie na temat, bo o niczym takim nie było mowy,
    Bądź więc łaskaw swoje rojenia wydawać z siebie na jakichś forach dla
    kapeluszników.
    Tam może poklask zdobędziesz.
    KAPELUSZ PLONK WARNING

> [...]
    > stanie go nawet zauważyć, bo chłopak w terenie zabudowanym jechał z bardzo

    Pewnie jechał "bzzzzz" a powinien "pyr, pyr, pyr"? ;-)

  • 18. Data: 2010-05-14 22:16:52
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    wiadomości news:hsja9s$d00$1@news.onet.pl...

    > Co to jest "przekraczając prędkość"?
    > Dźwięku?

    Myślisz, że jesteś śmieszny robiąc z siebie idiotę ?

    > Czyli nie na temat, bo o niczym takim nie było mowy,
    > Bądź więc łaskaw swoje rojenia wydawać z siebie na jakichś forach dla
> [...]

    Nie strasz, nie strasz tylko splonkuj i się odpierd.... skoro nie rozumiesz
    o czym piszę.
    Jak widać bardzo Cię dotkneły moje słowa, co świadczy o tym, że jesteś tym
    "miszczem", który zawsze jeździ bezpiecznie bo szybko i uważa, że wszyscy
    inni to kapelusze i kretyni.

    > Pewnie jechał "bzzzzz" a powinien "pyr, pyr, pyr"? ;-)

    Ciebie to śmieszy ? Może chciałbyś o tym porozmawiać z rodziną zabitego ?
    Moglibyście się wspólnie pośmiać jak to on jechał "bzzzzzzz" wg naocznych
    świadków ok. 200km/h w terenie zabudowanym, gdzie jest ograniczona prędkość
    do 40km/h. O prędkości może poświadczyć fakt, że motocyklista po zderzeniu
    przeleciał w powietrzu prawie 40m zanim upadł na ziemię.
    Jak widać brak Ci wyobraźni i dojrzałości. Zazwyczaj dzieci Twojego pokroju
    wyrastają z tego, o ile wcześniej nie zostają dawcami organów.

  • 19. Data: 2010-05-19 04:51:16
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Plumpi pisze:
    > Użytkownik "MarcinJM" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > A może wystarczy tylko jechac przepisowo, a nie zapierniczać ile fabryka
    > dała ?

    Nigdy na drodze "cywilnej" nie przekraczam 100

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 20. Data: 2010-05-25 00:12:31
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 13 May 2010 21:51:57 +0200, Plumpi napisał(a):

    > A może wystarczy tylko jechac przepisowo, a nie zapierniczać ile fabryka
    > dała ?

    Tak jak Ty - 120 na 70?

    --