  • 31. Data: 2015-06-19 17:59:50
    Temat: Re: Te małe bidne chińskie łapki..
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    W dniu 17.06.2015 o 21:06, s...@g...com pisze:
    > .. produkują i projektują Hi-Tech, z czego nie wiedzieć czemu większość grupy
    się "napierdala".

    Imo coś źle zrozumiałeś. Ja tam bynajmniej nie nabijam się z chińskiej
    elektroniki - niektórej przynajmniej.

    Bo naprawdę uznanie wzbudza, że potrafią szybko i sprawnie skopiować
    czasem poważnie skomplikowane rzeczy.
    Ale - z ich własną inwencją już jest mocno gorzej.

    A to co powoduje złośliwe komentarze, to raczej sposób traktowania przez
    nich takich zagadnień jak "jakość" i "standardy produkcji".
    Oczywiście dotyczy to raczej małych firemek i firm, co to produkują
    na starych szkolnych biurkach z użyciem amatorskich automatów smt i
    lutownicy.

    I nie bez powodu "chińska jakość" nie jest synonimem niezawodności i
    długowieczności produktu.

  • 32. Data: 2015-06-19 23:38:54
    Od: "Magnus Elephantus" <m...@n...dot>

> [...]
    > lutownicy.
    >
    > I nie bez powodu "chińska jakość" nie jest synonimem niezawodności i

    Do ostatniego zdania dodal bym... 'na razie'.

  • 33. Data: 2015-06-20 01:22:26
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>

    W dniu 2015-06-17 o 21:06, s...@g...com pisze:

    > W wyrażeniu dy/dx zapewne skrócisz "d". :)))

    Jeśli y/x = const. to czemu nie?

  • 34. Data: 2015-06-20 02:36:06
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Do ostatniego zdania dodal bym... 'na razie'.

    e, wątpię. Mieli duużo czasu, żeby dojrzeć.
    Jednak to jest kwestia ogólniejsza, ekonomiczno, mentalna itp.
    Słyszałem tyle opowieści o tym, jak nawet w dużych firmach skośni
    traktują zagadnienie jakości, że nie wierzę w cuda-duda :)

    Jakoś nie widać i nie słychać, żeby się tu coś miało poprawić.
    A dodatkowo, powoli chinole przestają być także konkurencyjni cenowo -
    koszty pracy tam rosną ( proponuję sobie przeczytać artykuł w
    kwietniowym numerze "Elektronika" o produkcji kontraktowej).

    I zamiast tanio i marnie, będzie mniej tanio i nadal marnie.

    Oczywiście - poza jakimiś tam wyjątkami, bo przecież nawet wśród chinoli
    się pewnie znajdą dewianci od lokalnej normy.

  • 35. Data: 2015-06-20 09:29:48
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "robot" napisał w wiadomości grup

    >Przecież to jest najinteligentniejszy naród na świecie

    >http://memolition.com/2013/04/09/national-iq-map-20
    06/
    >Tylko nie patrzeć na afrykę, bo zostaniecie posądzeni o rasizm.

    Ciekawe skąd mają dane o Korei Północnej?

  • 36. Data: 2015-06-20 09:32:38
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "sundayman" napisał w wiadomości grup

    >e, wątpię. Mieli duużo czasu, żeby dojrzeć.

    I mówisz, że nie produkują wysokiej jakości towarów np. dla japońskich firm?

  • 37. Data: 2015-06-20 09:38:05
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" napisał w wiadomości grup

    >Jeśli y/x = const. to czemu nie?

    Ile wtedy będzie dy/dx dla x=0 po skróceniu i przed?

  • 38. Data: 2015-06-20 14:33:00
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik Ghost napisał:

    > Użytkownik "robot" napisał w wiadomości grup

    6/

    > Ciekawe skąd mają dane o Korei Północnej?

    Z państwowego rocznika statystycznego? :-)
    Żart żartem ale spróbuj wyżyć w takim systemie bez sporej dawki sprytu i
    inteligencji. Przy tym nie dając się zesłać do łagru za niedostateczny
    entuzjazm na widok wodza na cokole :-)
    Przypomnij sobie jak myśmy musieli wszystko zdobywać, kombinować, co
    kapitalistyczny obywatel po prostu brał z półki w sklepie. No i płacił
    oczywiście.

  • 39. Data: 2015-06-20 15:17:28
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>

    W dniu 2015-06-20 o 09:38, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" napisał w wiadomości grup

    > Ile wtedy będzie dy/dx dla x=0 po skróceniu i przed?

    Mnie uczyli że jak jest zero w mianowniku, to i tak pochodną należy
    liczyć z definicji:

    lim h->0 (f(x+h) - f(x))/h

    czyli wyrażenie

    dy(x)/dx jest rozwiązywalne dla wszystkich x != 0, gdzie stosujemy wzór
    z limesem.

  • 40. Data: 2015-06-20 18:47:53
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" napisał w wiadomości grup

    >dy(x)/dx jest rozwiązywalne dla wszystkich x != 0, gdzie stosujemy wzór z
    >limesem.

    Bzdura, pochodna funkcji 2x+4 w zerze jest "rozwiązywalna" i ma wartość 2.