  • 11. Data: 2010-07-17 22:25:49
    Temat: Re: Tanie rozmowy odbierane w roamingu za granicą...
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2010-07-17 10:19, pmlb pisze:

> [...]
    > tyle wystarczajaca, ze nie potrzeba nic dokupywac. Ja wiem, ze w Polsce
    > za internet komorkowy placi sie jak za zboze, ale wierz mi, np. w UK
    > jest dodawany do kazdego doladowania bez dodatkowych kosztow a uzywanie
    > skype jest i tak z tego wylaczone bo jest gratisowe tak jka facebook czy
    > google massage itp. aplikacje spoleczno-komunikacyjne.
    > Stad coraz mniej wifi w nowych telefonach z prostej przyczyny, ze
    > internet mobilny staje sie na tyle tani, ze nie ma sensu wstawiac
    > drogich kart wifi do telefonow (patrz najnowsza nokia).

    Pokaż mi ten tani internet w Niemczech Francji, Holandii, Belgii,
    Hiszpanii, Włoszech czy w Grecji. Tani ORAZ taki który pozwoli na
    skorzystanie ze skype'a, a nie tylko z www.

    Poza tym każesz człowiekowi kupować sto tysięcy SIM-ów i każdy z nich
    utrzymywać przy życiu, a przy przejechaniu granicy żonglować kartami.
    Trochę myślenia zamiast marketingu poprosze.

  • 12. Data: 2010-07-18 22:08:52
    Od: kipi <s...@g...com>

    Polecam kartę ekit Passport sim card. Do dostania na ebay-u za 20 USD
    ( w tym 10 USD kredytu). Rozmowy przychodzące w Europie i w kilku
    innych krajach poza Europą bezpłatnie. Dostajesz numer komórkowy
    brytyjski ( a właściwie jest to numeracja wyspy Man).

  • 13. Data: 2010-07-19 12:23:08
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

    "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> wrote in message

> [...]
    > utrzymywać przy życiu, a przy przejechaniu granicy żonglować kartami.
    > Trochę myślenia zamiast marketingu poprosze.

    Troche zagalopowal;es sie. Wiecej poczytaj a mniej ogladaj TV...
    Bierzesz karte z three.co.uk jest za darmo, ladujesz 10 funtow, w UE
    internet kosztuje grosze w tej sieci a w UK jest w pakiecie 150 mb na 3
    miesiace.
    Przy czym skype pobiera mniej niz strony ladowane z pelnymi obrazkami. W UK
    skype jest poza internetem i jest 100% gratis.
    Nie ma wiec potrzeby mieszania setka kart, a jedynie JEDNA! ktora na
    wszystko wystarcza.
    Poza tym nie bardzo mi sie chce wierzyc by w niemczech czy francji
    doladowujac karte nie bylo wliczonych iles jednostek internetu... to raczej
    juz nie te czasy (Polske pomijam, bo polska w telefoni komorkowej to wogole
    odzielny przypadek gdzie miedzy innymi prepayd traci waznosc po miesiacu...)
    Popatrze w wolnej chwili na niemieckie prepaydy.