  • 1. Data: 2010-07-15 15:44:41
    Temat: Tanie rozmowy odbierane w roamingu za granicą...
    Od: "M" <m...@w...pl>

    Witam

    Czy jest jakaś oferta w jakiejś sieci który umożliwa tanie odbieranie rozmów w
    roamingu na terenie europy? Najlepiej jakby były za darmo;) Jeżdżę ciężarówką i
    trochę sporo mnie kosztują rozmowy przychodzące z kraju... Oferta może być nawet
    z sieci w innym kraju - byle dało się kupić taką kartę i później ją doładowywać
    bez większych problemów...

    Pzdr

  • 2. Data: 2010-07-15 15:52:45
    Temat: Re: Tanie rozmowy odbierane w roamingu za granicą...
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "M" <m...@w...pl> napisał

    > Oferta może być nawet z sieci w innym kraju
    > - byle dało się kupić taką kartę i później ją doładowywać

    W każdym kraju, przez który jedziesz, kup prepaida i podaj w Polsce te numery,
    niech dzwonią. Przychodzące masz za darmo.

  • 3. Data: 2010-07-15 16:52:00
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 15.07.2010 17:52, Tomek wrote:

    > Użytkownik "M" <m...@w...pl> napisał

    > W każdym kraju, przez który jedziesz, kup prepaida i podaj w Polsce te
    > numery, niech dzwonią. Przychodzące masz za darmo.
    I co? Wszyscy dzwoniący będą szacować, gdzie się znajduje z s=v/t
    (oczywiście zakładając, że w ogóle wiedzą, gdzie jedzie)?

  • 4. Data: 2010-07-16 09:47:03
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "XYZ" <j...@m...bin> napisał

    > I co? Wszyscy dzwoniący będą szacować, gdzie się znajduje z s=v/t (oczywiście
    > zakładając, że w ogóle wiedzą, gdzie jedzie)?

    A czy autor wątku wspomniał coś o dzwoniących i ich kosztach? Chciał mieć
    przychodzące za darmo. Nie zrozumiałeś czegoś?

  • 5. Data: 2010-07-16 09:51:13
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Tomek pisze:

    > Użytkownik "XYZ" <j...@m...bin> napisał

    > A czy autor wątku wspomniał coś o dzwoniących i ich kosztach? Chciał
    > mieć przychodzące za darmo. Nie zrozumiałeś czegoś?

    Czy XYZ pisał coś na temat kosztów dzwoniących? Nie zrozumiałeś czegoś?

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2010-07-16 22:03:38
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

    "M" <m...@w...pl> wrote in message news:i1nadu$85s$1@news.task.gda.pl...
> [...]
    > kraju... Oferta może być nawet z sieci w innym kraju - byle dało się kupić
    > taką kartę i później ją doładowywać bez większych problemów...

    Najlepsze rozwiazanie to instalacja skype w telefonie.
    Wykupienie jednej lub dwu kart prepayd za granica z dostepnym internetem
    wystarczy.
    Skype jest bardzo lekki jesli chodzi o uzywanie internetu.
    W wiekszosci kart prepayd za granica masz juz jakis limit na internet (np. w
    UK w wiekszosci to 150mb na np. 3 miesiace, uzywajac wylacznie skype, nie
    zuzyjesz nawet 2% tego limitu, w sieci three.co.uk karte dostaniesz za
    darmo, i na terenie UK masz skype za darmo, nie musisz nawet ladowac).
    Uwazam, ze w tym kierunku powinenes isc. Zorientuj sie ile kosztuje uzywanie
    1mb w romaningu poslkich sieci i tez np. niemieckich czy innych.
    Bedzie wowczas kontakt z toba za posrednictwem skype. Jesli w domu jest
    internet, to "dom" nie ponosi zadnych dodatkowych kosztow.
    Naturalnie ma to tez wady, jedna z nich jest to, ze musisz znajdowac sie w
    zasiegu na tyle dobrym, by internet byl bez zanikow.

  • 7. Data: 2010-07-17 07:52:18
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2010-07-17 00:03, pmlb pisze:

    > Najlepsze rozwiazanie to instalacja skype w telefonie.
    > Wykupienie jednej lub dwu kart prepayd za granica z dostepnym internetem
    > wystarczy.

    Tak, tak, jeszcze niech własny access point ze sobą w ciężarówce wozi :-P

    Oferty typu travel-SIM

    http://travelsimshop.com/?langVer=PL
    http://www.celtrek.com/
    http://www.sim4travel.com/

  • 8. Data: 2010-07-17 08:19:31
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

    "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> wrote in message

    > Tak, tak, jeszcze niech własny access point ze sobą w ciężarówce wozi :-P

    No wlasnie, myslisz "po polsku" - w wielu krajach skype w telefonie jest za
    darmo, poza tym ilosc 'mb" po zaladowaniu najmniejszej karty jest na tyle
    wystarczajaca, ze nie potrzeba nic dokupywac. Ja wiem, ze w Polsce za
    internet komorkowy placi sie jak za zboze, ale wierz mi, np. w UK jest
    dodawany do kazdego doladowania bez dodatkowych kosztow a uzywanie skype
    jest i tak z tego wylaczone bo jest gratisowe tak jka facebook czy google
    massage itp. aplikacje spoleczno-komunikacyjne.
    Stad coraz mniej wifi w nowych telefonach z prostej przyczyny, ze internet
    mobilny staje sie na tyle tani, ze nie ma sensu wstawiac drogich kart wifi
    do telefonow (patrz najnowsza nokia).

  • 9. Data: 2010-07-17 16:24:45
    Od: "M" <m...@w...pl>

    > Oferty typu travel-SIM
    >
    > http://travelsimshop.com/?langVer=PL
    > http://www.celtrek.com/
    > http://www.sim4travel.com/

    To wygląda naprawdę ciekawie! Czy ktoś może wie w jakim kraju jest
    zarejestrowany taki numer? Chodzi mi o ten np Travel SIM. Na stronce piszą, że
    jest to +372 kierunkowy - czyli Estonia telefon komórkowy? Czyli np kupując
    teraz sobie jako drugą kartę Heyah to mogę dzwonić po 0,44pln za minutę w tej
    ich płaskiej taryfie na europę całą na taką komórkę
    (http://www.heyah.pl/heyah-mix_oferta-cenowa)?

    Pzdr

  • 10. Data: 2010-07-17 21:22:38
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 17.07.2010 18:24, M wrote:

> [...]
    > Czyli np kupując teraz sobie jako drugą kartę Heyah to mogę dzwonić po
    > 0,44pln za minutę w tej ich płaskiej taryfie na europę całą na taką

    Na to wygląda. Moim zdaniem, to też ciekawe. Tylko że cena, którą
    podałeś (44 gr) dotyczy Heyah MIX, czyli zobowiązania zakupu telefonu. W
    taryfie Nowa Heyah kosztuje 0,59 zł/min.