  • 1. Data: 2009-05-25 10:13:54
    Temat: Tanie (bardzo tanie) blyskadelko do cyfry...
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    Polecilby ktos z szanownych lampe do cyfrowki,
    spelniajace nastepujace warunki:

    - (bardzo) tania
    - bezpieczna dla cyfrowki (zadnych 200V na stopce)
    - latwo osiagalna (moze byc na rynku wtornym)
    - moze miec LP 20 (albo i mniej)
    - moze blyskac tylko na wprost
    - moze byc wylacznie manualna

    Ot, taki zamiennik lampy wbudowanej.

    Pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 2. Data: 2009-05-25 10:47:30
    Temat: Re: Tanie (bardzo tanie) blyskadelko do cyfry...
    Od: Leszek Drwal <l...@a...pl>

    Vituniu wrote:

    > Ot, taki zamiennik lampy wbudowanej.

    Nissiny?

  • 3. Data: 2009-05-25 12:32:54
    Od: ggx <g...@g...ggx>

    W dniu 2009-05-25 12:13, Vituniu pisze:
    > - (bardzo) tania
    > - bezpieczna dla cyfrowki (zadnych 200V na stopce)
    > - latwo osiagalna (moze byc na rynku wtornym)
> [...]

    Tumax

    --
    pzdrv!
    ggx

  • 4. Data: 2009-05-25 12:54:45
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    Użytkownik "Leszek Drwal" napisał
    > Nissiny?

    Użytkownik "ggx" napisał
    > Tumax

    Mialem nadzieje, ze rzucicie jakims ruskim
    manualem sprzed 20 lat, o ktorym wiadomo,
    ze nie smazy cyfrowek... ;)

    pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 5. Data: 2009-05-25 12:56:56
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    Vituniu napisał(a):
    > Użytkownik "Leszek Drwal" napisał
    >
    > Użytkownik "ggx" napisał
    >
    > Mialem nadzieje, ze rzucicie jakims ruskim
    > manualem sprzed 20 lat, o ktorym wiadomo,
    > ze nie smazy cyfrowek... ;)

    Ruskie manuale to mogą mieć i 350V na stopce. Gdzieś w sieci widziałem
    stronkę ze zbadanymi napięciami na stopkach różnych lamp. Sprawdzałem
    ile moja stara lampa daje.

    wer

  • 6. Data: 2009-05-25 13:23:26
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > Ruskie manuale to mogą mieć i 350V na stopce.
    > Gdzieś w sieci widziałem stronkę ze zbadanymi
    > napięciami na stopkach różnych lamp.

    Wiem.. :) Znudzilo mnie juz porownywanie jej z Allegro ;)

    > Sprawdzałem ile moja stara lampa daje.

    I jak wyniki?

    Bo moj Unomat pokazuje 0V, co mnie nie przekonuje jakos...
    W kazdym razie nie zaryzykowalem... ;)

    pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 7. Data: 2009-05-25 14:52:26
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Mon, 25 May 2009 14:56:56 +0200, b...@n...pl wrote:
    > Gdzieś w sieci widziałem stronkę ze zbadanymi napięciami na stopkach
    > różnych lamp. Sprawdzałem ile moja stara lampa daje.

    http://www.botzilla.com/photo/strobeVolts.html

    pozdrawiam,
    --
    Michał http://kbns.digart.pl/

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 8. Data: 2009-05-25 14:57:25
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <gvdrj8$ihf$1@nemesis.news.neostrada.pl>,
    Vituniu nabazgrał:
> [...]
    >
    > - (bardzo) tania
    > - bezpieczna dla cyfrowki (zadnych 200V na stopce)
    > - latwo osiagalna (moze byc na rynku wtornym)

    A może lampę z 200V na stopce i zabezpieczenie zlutowane
    z części za 10zł? Zależnie od szczęścia, może być szybciej
    niż czekanie na lampę za 30pln nie smażącą.

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )

  • 9. Data: 2009-05-25 15:00:44
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Vituniu napisał(a):
> [...]
    >
    > - (bardzo) tania
    > - bezpieczna dla cyfrowki (zadnych 200V na stopce)
    > - latwo osiagalna (moze byc na rynku wtornym)

    Widziałem zdaje się na giełdzie w Stodole coś takiego za 10PLN, nowe.

    > Ot, taki zamiennik lampy wbudowanej.

    No nie do końca, bo manualna, bez automatyki typu e-TTL czy innej.

    --
    Mirek

  • 10. Data: 2009-05-25 15:25:42
    Od: "PK" <p...@e...pl>

    > http://www.botzilla.com/photo/strobeVolts.html

    Czasem nie piszą prawdy. Nissin 26T podaja ze ma 227V.
    Mierzone w dwóch zakładach elektroniki precyzyjnej - ma 10,9 V
    Od dłuzszego czasu współpracuje z Pentaxem K200D i jakos nic sie nie pali.
    ... podobno (fama głosi) ze modele bez napisu "tyrystorowa" maja wieksze
    napiecie a te z tym oznaczeniem maja bezpieczne - no ale to tylko fama.