  • 11. Data: 2012-01-31 22:15:37
    Temat: Re: Tania karta graficzna z DX11 i pasywnym chłodzeniem
    Od: "maX" <a...@i...pl>

    Użytkownik "Piotrek" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    news:jg5h0n$8kk$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam
    >
    > Szukam jakiejś taniej (do 200 zł za nową) karty graficznej. Z przyzwoitą
    > wydajnością DX11, najlepiej taką jak laptopowy HD 5470 lub lepszą i
    > pasywnym
    > chłodzeniem. Co polecacie?
    >
    > Myślałem o ECS Radeon HD 5450 czy spełni wymagania?

    HD5570 / 6570, GF430. Tylko przypadkiem nie kup wersji 64 bit, sporo się ich
    ostatnio pojawiło, są trochę tańsze niż 128-bit, za to dużo wolniejsze.
    Karty AMD biorą 15-20 W mniej niż GF430. Pasywkę sobie raczej odpuść, weź
    kartę z wentylem, ale cichym (np. Gigabyte, ale tylko te wersje
    1-wentylatorowe).