  • 1. Data: 2012-01-29 02:51:44
    Temat: podświetlana klawiatura - jaka?
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    Szukam podświetlanej klawiatury, gdzie podświetlana by była sama
    czcionka w klawiszach, a nie całe i podświetlone białym światłem.
    Na allegro znalazłem 2 oferty:

    OMEGA OK-327 Cassiopeia
    http://allegro.pl/podswietlana-klawiatura-omega-ok-3
    27-cassiopeia-fv-i2075602492.html

    ART LUMINA TOUCH AK-64
    http://allegro.pl/klawiatura-art-lumina-touch-ak-64-
    usb-podswietlana-i2064861792.html

    Którą byście wybrali i dlaczego, a może macie jakieś inne propozycje?

  • 2. Data: 2012-01-29 04:09:57
    Temat: Re: podświetlana klawiatura - jaka?
    Od: Zenek <t...@p...pl>

    W dniu 2012-01-29 03:51, BQB pisze:
> [...]
    usb-podswietlana-i2064861792.html

    > Którą byście wybrali i dlaczego, a może macie jakieś inne propozycje?

    Ja mam ale nie stać cie !

    http://www.artlebedev.com/everything/optimus/maximus
    /

    i tylko nie pisz ze na zamowinie i male ilosci bo Rols Roysy tez sa na
    zamowienie i sie czeka nieraz pol roku.

  • 3. Data: 2012-01-29 04:29:16
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2012-01-29 05:09, Zenek pisze:

    27-cassiopeia-fv-i2075602492.html

    usb-podswietlana-i2064861792.html

    > Ja mam ale nie stać cie !

    Stać, tylko mi nie potrzebna taka

    > http://www.artlebedev.com/everything/optimus/maximus
    /

    > i tylko nie pisz ze na zamowinie i male ilosci bo Rols Roysy tez sa na
    > zamowienie i sie czeka nieraz pol roku.

    Rols Roys nie ma zrąbanego małego entera.

    Przy okazji ile czasu już ją masz?

  • 4. Data: 2012-01-29 04:35:33
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    Badziew ta klawiatura psuje się http://www.youtube.com/watch?v=HXfNhuczoBQ

  • 5. Data: 2012-01-29 04:37:05
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Sun, 29 Jan 2012 05:09:57 +0100, Zenek <t...@p...pl> wrote:

> [...]
    s/

    >i tylko nie pisz ze na zamowinie i male ilosci bo Rols Roysy tez sa na

    dlaczego niby mialby czekac? kupuje i ma. <rs>

  • 6. Data: 2012-01-29 10:15:04
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-01-29 03:51, BQB wrote:
> [...]
    usb-podswietlana-i2064861792.html

    > Którą byście wybrali i dlaczego, a może macie jakieś inne propozycje?

    Mam Logitech Illuminated Keyboard, uzywam ponad rok i jestem bardzo
    zadowolony.

  • 7. Data: 2012-01-29 14:55:39
    Od: Animka <t...@w...pl>

> [...]
    > Szukam podświetlanej klawiatury, gdzie podświetlana by była sama
    > czcionka w klawiszach, a nie całe i podświetlone białym światłem.

    Może taką bym sobie kupiła. Podoba mi się na tym obrazku.

    --
    animka

  • 8. Data: 2012-01-29 14:57:31
    Od: Animka <t...@w...pl>

    27-cassiopeia-fv-i2075602492.html

    usb-podswietlana-i2064861792.html

    > Ja mam ale nie stać cie !

    LOL. Pewnie tylko obrazki oglądasz :-)

  • 9. Data: 2012-01-29 21:40:50
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Sun, 29 Jan 2012 05:29:16 +0100, BQB
    <a...@a...spamowy.com.invalid> wrote:

    >Rols Roys nie ma zrąbanego małego entera.
    >Przy okazji ile czasu już ją masz?

    skoro wlasciciel nie powiedzial to ja moze powiem.
    enter jak enter. mialem kontakt z ta klawiatura 3 razy (od pol godziny
    na prezentacji, do do calego dnia pracy). sadze, ze to jest bardziej
    obiekt, sztuki i designu uzytkowego, niz jego koncowy produkt. jak dla
    mnie ona jest po prostu marnie wykoanana, i to nawet nie biorac pod
    uwage swej kosmicznej ceny. jej mechanika jest na poziomie tanich
    klawiatur nieznanych chinskich firm, a sadze, ze wlasnie, to w efekcie
    decyduje o jej jakosci. <rs>