  • 1. Data: 2012-01-30 00:10:32
    Temat: Tuner TV via USB -- kolejny raz
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Co gorsze -- MT-4163 czy MT-4161?
    MT-4163 widziałem w Carrefourze za 59.99 złotych.

    http://leszekc.w.tkb.pl/TV/MT4163_1.jpg

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2012-01-30 07:41:52
    Temat: Re: Tuner TV via USB -- kolejny raz
    Od: Marx <M...@n...com>

    On 30.01.2012 01:10, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
    > Co gorsze -- MT-4163 czy MT-4161?
    > MT-4163 widziałem w Carrefourze za 59.99 złotych.
    >
    > http://leszekc.w.tkb.pl/TV/MT4163_1.jpg

    skoro nie umiesz znaleźć w necie informacji których jest od groma (np
    http://forum.emitel.pl/viewtopic.php?f=36&t=812 ) to kup i sprawdź, to
    naprawdę kosztuje parę groszy, najwyżej odsprzedasz na allegro ze stratą
    5zł...

    Marx

  • 3. Data: 2012-01-30 11:29:16
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Marx" a...@w...kopernik.gliwice.pl

> [...]
    http://forum.emitel.pl/viewtopic.php?f=36&t=812 ) to kup i
    > sprawdź, to naprawdę kosztuje parę groszy, najwyżej odsprzedasz na allegro ze

    Strata czasu byłaby zdecydowanie większa niż koszt tego czegoś. :)
    Szukam kogoś, kto to testował świadomie. :)

    Na podanej stronie niczego ciekawego o tych tunerach nie ma. :)
    Na innych też, poza tym, że MT 4161 grzeje się mocno. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2012-01-30 12:53:24
    Od: Marx <M...@n...com>

    On 30.01.2012 12:29, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

> [...]
    >
    > Na podanej stronie niczego ciekawego o tych tunerach nie ma. :)
    > Na innych też, poza tym, że MT 4161 grzeje się mocno. :)

    a co rozumiesz przez coś ciekawego? bajki n/t tunera?
    w tunerze DVB-T liczy się dobry driver pod konkretny system, a ten
    wynika wprost z układu scalonego zastosowanego w środku. Ponoć różnią
    się też czułością ale miarodajnych informacji na ten temat brak.
    Układów stosowanych w DVB-T jest niewiele, w zasadzie pod uwagę można
    brać tylko dwa. Wszystko to jest opisane w zacytowanym wyżej wątku, tyle
    że trzeba poświęcić trochę czasu na jego przeczytanie w całości, czego
    zdecydowanie ci zabrakło.
    Marx

    Ps. forum emitela to najlepsze polskie źródło n/t DVB-T, więc jak tam
    nie znalazłeś odpowiedzi to raczej nigdzie nie znajdziesz.

  • 5. Data: 2012-01-30 13:13:39
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Marx" e...@w...kopernik.gliwice.pl

> [...]
    dwa. Wszystko to jest opisane w zacytowanym wyżej
    > wątku, tyle że trzeba poświęcić trochę czasu na jego przeczytanie w całości, czego

    Choć czasu zabrakło -- przeczytałem niemal całość. (nie wnikałem w znaczenie
    nicków czy ich pochodzenie; nie delektowałem się oprawa graficzną itp...)

    Tuż po tym, jak przeczytałem, mogłem zdać egzamin z nabytej (dla mnie
    nieprzydatnej niestety) wiedzy. :)

    > Ps. forum emitela to najlepsze polskie źródło n/t DVB-T, więc jak tam nie znalazłeś
    odpowiedzi to raczej nigdzie nie znajdziesz.

    Być może tak jest.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2012-01-30 13:17:15
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    napisał w wiadomości news:jg5v6n$mas$1@inews.gazeta.pl...
    kto to testował świadomie. :)

    > Na podanej stronie niczego ciekawego o tych tunerach nie ma. :)
    > Na innych też, poza tym, że MT 4161 grzeje się mocno. :)

    Poczytaj program TV to dojdzesz do wniosku, że po chuj ci ten tuner.

    --
    marfi

  • 7. Data: 2012-01-30 13:31:40
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "marfi" 4f26985d$0$1270$6...@n...neostrada.pl

    > Poczytaj program TV to dojdzesz do wniosku, że po chuj ci ten tuner.

    A to już zupełnie inny problem, jednak za 44 złote można spróbować
    TV na bezdrożach -- drogach czystych jak wyprana biała ;) bielizna
    czy niezapisana kartka papieru... :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2012-01-30 13:37:40
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    napisał w wiadomości news:jg6642$e43$2@inews.gazeta.pl...

    > "marfi" 4f26985d$0$1270$6...@n...neostrada.pl

    > A to już zupełnie inny problem, jednak za 44 złote można spróbować
    > TV na bezdrożach -- drogach czystych jak wyprana biała ;) bielizna
    > czy niezapisana kartka papieru... :)

    Abonament opłacasz regularnie czy masz zamiar dopiero rozpocząć dotowanie
    TVP?

    --
    marfi

  • 9. Data: 2012-01-30 13:44:36
    Od: z <z...@g...pl>

    > A to już zupełnie inny problem, jednak za 44 złote można spróbować
    > TV na bezdrożach -- drogach czystych jak wyprana biała ;) bielizna
    > czy niezapisana kartka papieru... :)

    Biorąc pod uwagę że w sieci jest już tyle TV do oglądania to podłączanie
    tunerów, kabli (anten) do laptopa i taszczenie tego z nim staje się
    coraz mniej sensowne.

    Ups... Założyłem że usb -> laptop i że masz net po wifi a to założenie
    nie musi być trafne :-)
    Ja sobie chyba na razie odpuszczę. No chyba że ACTA ruszy do akcji i
    powyłącza wszystko i nie będzie NIC. :-)

  • 10. Data: 2012-01-30 13:51:00
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "marfi" 4f269d27$0$1215$6...@n...neostrada.pl

    > Abonament opłacasz regularnie czy masz zamiar dopiero rozpocząć dotowanie TVP?

    Jaki abonament? Nie korzystam ze stołówki. ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'