  • 1. Data: 2010-02-12 10:41:46
    Temat: Tania drukarka atramentowa ze skanerem z podajnikiem
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    Cześć.
    Znacie może jakieś tanie urządzenie wielofunkcyjne w którym skaner ma
    podajnik?
    Kiedyś widziałem coś takiego, ale nie pamiętam producenta ani modelu
    (pewnie wszyscy takie robią)
    Koszt wydruku nieistotny-tylko do stron tytułowych.

    ________MAT_______

  • 2. Data: 2010-02-12 11:29:26
    Od: Kuba <q...@o...pl>

    Lagod pisze:
> [...]
    > (pewnie wszyscy takie robią)
    > Koszt wydruku nieistotny-tylko do stron tytułowych.

    Potrzebna Ci funkcja ADF, występuje np. w Brotherach serii MFC:
    http://www.allegro.pl/listing/search.php?category=63
    013&description=1&from_showcat=1&order=p&string=adf
    Przykładowy model:
    http://www.allegro.pl/item910956895_brother_290c_dru
    k_fax_skan_tusze_usb_pap_foto_fv.html

    Sam używam do pracy biurowej od ponad 2 lat Brothera MFC-5460CN i bardzo
    sobie chwalę, gdyby miało przyjść do zmiany sprzętu kolejnym urządzeniem
    też będzie Brother.

    Pzdr,
    Kuba

  • 3. Data: 2010-02-12 13:50:58
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

> [...]
    >

    > Sam używam do pracy biurowej od ponad 2 lat Brothera MFC-5460CN i bardzo
    > sobie chwalę, gdyby miało przyjść do zmiany sprzętu kolejnym urządzeniem

    Dzięki za wskazówkę. Znalazłem i wziąłem Lexmarka x5650, bo mieli w
    tesco obok :-)
    Choć te brothery rzeczywiście wyglądają solidniej i te atramenty osobne.
    No ale miała być na już.

    ________MAT_______

  • 4. Data: 2010-02-12 14:05:32
    Od: Kuba <q...@o...pl>

    Lagod pisze:

    > Dzięki za wskazówkę. Znalazłem i wziąłem Lexmarka x5650, bo mieli w
    > tesco obok :-)
    > Choć te brothery rzeczywiście wyglądają solidniej i te atramenty osobne.
    > No ale miała być na już.

    Uuu, opinie o Lexmarkach słyszałem delikatnie mówiąc kiepskie...

    Brother i atramenty ma oddzielnie i system stałego zasilania można nabyć.
    ;)

    Pzdr,
    Kuba

  • 5. Data: 2010-02-12 14:21:19
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    W dniu 2010-02-12 15:05, Kuba pisze:

    > Uuu, opinie o Lexmarkach słyszałem delikatnie mówiąc kiepskie...

    E no co ty!
    Wiesz jaka ładna, jakie diody? Migający ekranik na drukarce, pełno
    bajerów, menu w kompie kolorowe jak Cartoon Network, wszystko cię
    informuje o wszystkim, miga, gada... Tylko uwaga na atramenty-tak drobne
    że można połknąć przypadkowo... Ciekawe czy wystarczą na 64 strony
    tytułowe do oddawanego jutro projektu.

    ________MAT_______

  • 6. Data: 2010-02-12 17:30:18
    Od: zielony bazyliszek <b...@a...pl>

    Użytkownik Lagod napisał:

> [...]
    > informuje o wszystkim, miga, gada... Tylko uwaga na atramenty-tak drobne
    > że można połknąć przypadkowo... Ciekawe czy wystarczą na 64 strony

    Heh, a w brotherze zastepniki 11ml po 10 zlotych ;) Komplet mniej niz
    oryginalny jeden tusz 7ml ;)

    Az sprzedalem laserowke i wszystko sobie w kolorze drukuje, bo taniej ;)

  • 7. Data: 2010-02-12 17:59:55
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-02-12 14:50, Lagod pisze:

    > Dzięki za wskazówkę. Znalazłem i wziąłem Lexmarka x5650, bo mieli w
    > tesco obok :-)
    > Choć te brothery rzeczywiście wyglądają solidniej i te atramenty osobne.
    > No ale miała być na już.

    Ile zapłaciłeś za tę drukarkę?

    Chyba będa problemy z nalaniem tuszu do nabojów, bo tu jest napisane tak:
    http://www.wielofunkcyjne-atramentowe.centrumdruku.c
    om.pl/lexmark/x5650.cd

    1)Nabój jednorazowy, wyłącznie do jednokrotnego użytku. Pusty
    nabójnależy zwrócić do firmy Lexmark w celu przetworzenia,
    ponownegonapełnienia lub utylizacji. W momencie wymiany naboju może się
    w nimznajdować pewna ilość atramentu. Naboje zamienne (36A, 37A,
    36XLA,37XLA) sprzedawane bez powyższych zastrzeżeń można nabyć za
    pośrednictwem witryny www.lexmark.com.

    Jak będę kupowała drukarkę, to ponownie Lexmark, tylko nie wiem co z
    tymi tuszami potem...

    --
    animka

  • 8. Data: 2010-02-12 18:26:05
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    > Uuu, opinie o Lexmarkach słyszałem delikatnie mówiąc kiepskie...

    Słuchać plotek, a korzystać samemu z takiej drukarki to jest różnica.
    Moja drukarka Lexmark 1020 drukuje pięknie - już 15 lat.

    --
    animka

  • 9. Data: 2010-02-12 18:31:14
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-02-12 18:30, zielony bazyliszek pisze:

    > Heh, a w brotherze zastepniki 11ml po 10 zlotych ;) Komplet mniej niz
    > oryginalny jeden tusz 7ml ;)
    >
    > Az sprzedalem laserowke i wszystko sobie w kolorze drukuje, bo taniej ;)

    Podaj jakiegoś linka do takich samych zamienników jakie Ty masz.
    Muszę popatrzeć i poczytać.
    Aha...i podaj jaką dokładnie masz drukarkę.

    --
    animka

  • 10. Data: 2010-02-12 20:15:36
    Od: zielony bazyliszek <b...@a...pl>

    Użytkownik Animka napisał:

    > Podaj jakiegoś linka do takich samych zamienników jakie Ty masz.
    > Muszę popatrzeć i poczytać.
    > Aha...i podaj jaką dokładnie masz drukarkę.

    MFC-440N? Albo cos? :) A zamienniki? No jak bylem kiedys w centrum druku
    to pytalem o zamienniki i dostalem takie, i od tej pory na nich jade :)