  • 1. Data: 2010-02-12 00:15:07
    Temat: Szum w glosnikach Creative Inspire T6200
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    Glosniki Creative T6200 (5.1, nowe) po poglosnieniu
    powyzej 50% "zauwazalnie" szumia
    (oczywiscie jak akurat niczego nie odtwarzam).

    Czy ten model tak ma czy trafil mi sie felerny model?
    /szumi pilot / wzmaczniacz?

    Czynniki typu zla karta dzwiekowa, posiewanie falami
    od kabli zasilajacych, zasilaczy, komputera,
    monitora, rutera wifi, itd raczej odpadaja,
    bo przed T6200 w takich samych warunkach sluzyly mi
    T3000 (2.1), u ktorych efekt ten nie wystepowal
    (albo byl tak maly, ze nawet go nie zauwazylem).

    Przy okazji:
    jakby ktos z Was chcial przejsc z T3000 (2.1) na T6200 (5.1), to:
    - T3000 znacznie lepiej odtwarzaja tony wysokie,
    dodatkowo po wlaczeniu w T6200 CMSS upmix
    dzwiek w ogole jest jak z dupy wyjety
    - T6200 graja nieco glosniej
    - T6200 znacznie szumia, co nasila sie w trybie "5.1 stack"
    - oba modele maja "na stale zalaczony" subwoofer,
    co w przypadku modelu 2.1 ma sens, ale w 5.1 to paranoja...

    czyli - polecam zamienic na cos lepszego, albo w ogole nie zamieniac.

  • 2. Data: 2010-02-12 07:51:27
    Temat: Re: Szum w glosnikach Creative Inspire T6200
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    Ja mam płytę p5kc asusa i przy głośnikach logitecha jest cisza a jak
    podłączę creativa to burczy. burczy nawet jak gra muzyka. Jednak te same
    głośniki przy drugim kompie z płytą gb juz nie wydają żadnych niepożądanych
    dźwieków.

    PC

  • 3. Data: 2010-02-12 08:56:03
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2010-02-12 01:15, Q pisze:
> [...]
    > /szumi pilot / wzmaczniacz?
    >
    > Czynniki typu zla karta dzwiekowa, posiewanie falami
    > od kabli zasilajacych, zasilaczy, komputera,
    A jak wypniesz wtyczki z komputera, tak by luzem leżały, też z głośników
    szumi?

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 4. Data: 2010-02-12 08:58:52
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Q" <n...@s...pl> napisał w wiadomości grup
    > czyli - polecam zamienic na cos lepszego, albo w ogole nie zamieniac.

    Kto Ci kazał kupić creashity? Kiedyś produkowali dobry sprzęt.

  • 5. Data: 2010-02-12 11:19:52
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > A jak wypniesz wtyczki z komputera, tak by luzem leżały, też z głośników
    > szumi?

    szumi tak samo, nawet jak wylacze komputer, monitor i ruter wifi.

  • 6. Data: 2010-02-12 11:25:14
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Kto Ci kazał kupić creashity? Kiedyś produkowali dobry sprzęt.

    1.skusila mnie dobra cena - 199zl, za nowe;
    no wlasnie - a moze one byly uzywane i ktos je "popsul"?

    2.ich model sprzed 8 lat (T3000) byl git i niedrogi -
    - nie wiedzialem, ze ta firma schodzi na buraki...
    albo nie schodzi - a ja mam uszkodzony model?

    3.to co polecasz? poza "normalnym" kompletem typu:
    toslink z karty muzycznej do wzmacniacza za 1500zl
    a od niego do kolumn za 2500 i basowego klocka wielkosc taboretu?

  • 7. Data: 2010-02-12 11:28:17
    Od: "Q" <n...@s...pl>

> [...]
    > podłączę creativa to burczy. burczy nawet jak gra muzyka. Jednak te same
    > głośniki przy drugim kompie z płytą gb juz nie wydają żadnych

    stare T3000 tez delikatnie mi burczaly (te 50Hz) -
    - pewnie mam jakies petle masy - ale to bylo pomijalne, niezauwazalne;

    co innego te nowe creativy..

  • 8. Data: 2010-02-12 11:33:26
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Q" <n...@s...pl> napisał w wiadomości grup
    > 1.skusila mnie dobra cena - 199zl, za nowe;
    > no wlasnie - a moze one byly uzywane i ktos je "popsul"?

    Oszczędny 2 razy płaci. Na ceneo są za 289zł (alledrogo za 250zł), więc musisz
    sam dokładnie się im przyjrzeć.

    > 2.ich model sprzed 8 lat (T3000) byl git i niedrogi -
    > - nie wiedzialem, ze ta firma schodzi na buraki...

    Wystarczy obejrzeć co ona wyprawia. Brak wsparcia dla nowych systemów, stary
    sprzęt sprzedaje pod nazwą x-fi mimo, że nie mają nic związanego z x-fi.

    > 3.to co polecasz? poza "normalnym" kompletem typu:
    > toslink z karty muzycznej do wzmacniacza za 1500zl
    > a od niego do kolumn za 2500 i basowego klocka wielkosc taboretu?

    Ludzie chwalą sobie logitechy, ale osobiście patrząc na ich klawiatury firma
    kroczy tą samą ścieżką co creative - jakość wykonania jest coraz gorsza.

  • 9. Data: 2010-02-12 13:04:46
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    > Ludzie chwalą sobie logitechy, ale osobiście patrząc na ich klawiatury
    > firma kroczy tą samą ścieżką co creative - jakość wykonania jest coraz
    > gorsza.

    To jest niestety konsekwencja presji cenowej. Klient chce tanio!! Druga
    sprawa, że dziś kupuje się na chwilę a nie na zawsze - jak kiedyś.

    P.S.
    Jakie masz uwagi do klawiatur? Ja mam tą Bluetooth do PS3 "podłaczoną" do
    peceta i jest rewelacja. To, że paluchy widać to niestety trend, że musi być
    glossy.

    PC

  • 10. Data: 2010-02-12 13:48:38
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "PC" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > peceta i jest rewelacja. To, że paluchy widać to niestety trend, że musi być

    Moja pierwsza klawiatura Logitecha to UltraX Flat (pierwsza wersja). Bardzo
    cicha, nie do zajeżdżenia, lakier się nie wycierał. Niestety po czyszczeniu nie
    udało się jej złożyć (niektóre zaczepy uszkodziły się przy wyjmowaniu).
    Gwarancja tego nie obejmuje, więc kupiłem drugą - Logitech UltraX Premium (?).
    Po ponad dwóch latach dolny rząd klawiszy się uszkodził (srebrna farba prawie
    zdarta pod spacją). Teraz mam kolejny UltraX Premium i spasowanie materiałów
    jest bardzo słabe. Boki wyskakują z zaczepów, zupełnie niepotrzebne klawisze
    multimedialne - głośność, play itp). W poprzednim miałem klienta pocztowego,
    którego tutaj mi bardzo brakuje.
    Ceny wszystkich klawiatur oscylowały 100-120zł, więc nie można zwalić na
    "taniość".
    Patrzyłem inne płaskie klawiatury i niestety inne też robią kiepskiej jakości.