  • 1. Data: 2010-02-12 10:13:16
    Temat: Jaki PSU <100W ?
    Od: RadekD <r...@p...onet.pl>

    Jeśli mnie pamięć (i wiedza) nie myli to zasilacze
    najlepszą sprawność mają przy obciążeniu 50-70%.

    A ja potrzebuję zasilić kompa, który ma pobór prądu
    w granicach 50W -70W.
    Czyli nawet jak kupię dobry najsłabszy zasilacz to i
    tak będzie to z 350W. Więc będzie obciążony tak w 15-20%.
    Pytanie ile mogę stracić w takiej sytuacji ?

    Jedynym sensownym wyjściem było by chyba kupno małego (około 100W)
    lecz dobrego zasilacza - co możecie polecić w tym temacie.
    Tak by nie kupić badziewia - najlepsze było by coś dedykowanego
    do Atoma - ale nie w zabójczej cenie.

  • 2. Data: 2010-02-12 10:30:09
    Temat: Re: Jaki PSU <100W ?
    Od: MarcinCz <t...@g...pl_wytnij_to>

    Dnia Fri, 12 Feb 2010 11:13:16 +0100, RadekD napisał(a):

    > Tak by nie kupić badziewia - najlepsze było by coś dedykowanego
    > do Atoma - ale nie w zabójczej cenie.
    Jak Atom to rozumiem, że ITX...
    Może od razu z obudową?
    http://www.antec.com/Believe_it/product.php?Family=M
    jg4

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2010-02-12 11:03:02
    Od: RadekD <r...@p...onet.pl>

    > Jak Atom to rozumiem, że ITX...
    > Może od razu z obudową?

    Na razie jeszcze nie Atom a PII.

    A obudowę już mam.

  • 4. Data: 2010-02-12 11:47:08
    Od: "Wiktor S." <wswiktor&poczta,fm@no.spam>

    > Jak Atom to rozumiem, że ITX...
    > Może od razu z obudową?
    > http://www.antec.com/Believe_it/product.php?Family=M
    jg4

    Co to jest "External 1 x 5.25" slim optical bay"?
    A raczej, jak taka kieszeń wygląda i przez co jest podłączana?

    --
    Azarien

  • 5. Data: 2010-02-12 11:55:28
    Od: RadekD <r...@p...onet.pl>

    > Co to jest "External 1 x 5.25" slim optical bay"?
    > A raczej, jak taka kieszeń wygląda i przez co jest podłączana?

    To jest chyba zatoczka na napęd CD/DVD z laptopa (taka niziutka).
    Ale nie mam pojęcia czy jest jakiś ogólnie przyjęty standard do ich
    podłączenienia.

  • 6. Data: 2010-02-12 14:02:56
    Od: "Wiktor S." <wswiktor&poczta,fm@no.spam>

    > To jest chyba zatoczka na napęd CD/DVD z laptopa (taka niziutka).

    Domyślam się, tylko czemu piszą że "External"?

    --
    Azarien

  • 7. Data: 2010-02-12 14:29:52
    Od: Mirek <p...@d...zind.ikem.pwr.wroc.pl>

    On pią, 12 lut 2010 15:02:56 in article news:<hl3n2i$303$1@news.onet.pl>
    Wiktor S. wrote:

    > Domyślam się, tylko czemu piszą że "External"?

    "External" pewnie oznacza, że jest zaślepka z frontu :)

  • 8. Data: 2010-02-12 14:31:59
    Od: MarcinCz <t...@g...pl_wytnij_to>

    Dnia Fri, 12 Feb 2010 15:02:56 +0100, Wiktor S. napisał(a):

    > Domyślam się, tylko czemu piszą że "External"?
    Każda obudowa ma zatoki zewnętrzne i wewnętrzne.
    Zewnętrzne to te, które widać...

    --
    Marcin

  • 9. Data: 2010-02-16 11:10:42
    Od: "Wiktor S." <wswiktor&poczta,fm@no.spam>

    > Każda obudowa ma zatoki zewnętrzne i wewnętrzne.
    > Zewnętrzne to te, które widać...

    :-|

    --
    Azarien