  • 1. Data: 2010-02-12 10:06:34
    Temat: touchpad w Emachines E525
    Od: "LUKAS" <q...@o...pl>

    Czy jest jakas mozliwosc przypadkowego wylaczenia touchpada, w biosie, w
    panelu sterowania?

    No nie dziala mi i nie wiem co jest grane, a dzialal....

  • 2. Data: 2010-02-12 10:08:46
    Temat: Re: touchpad w Emachines E525
    Od: "LUKAS" <q...@o...pl>

    2 klawisze przed touchpadem tez nie dzialaja..., mysza podlaczona pod usb
    dziala bez problemu

  • 3. Data: 2010-02-12 11:10:44
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Fri, 12 Feb 2010 11:08:46 +0100, LUKAS napisał(a):

    > 2 klawisze przed touchpadem tez nie dzialaja..., mysza podlaczona pod usb
    > dziala bez problemu

    Poszukaj wsrod funkcyjnych (oznaczonych innym kolorem), zazwyczaj na
    klawiszach od F1-F12.
    Wlacza/wylacza sie poprzez przytrzymanie klawisza Fn i odpowiednio F1-F12.