  • 11. Data: 2014-05-01 19:37:12
    Temat: Re: Tani telefon na osobisty hotspot
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    W dniu 2014-05-01 14:10, hubert depesz lubaczewski pisze:

    > Eeee. A czemu miałoby mieć sens mieć dwa simy? Nie pytam "agresywnie"
    > - po prostu nie myślałem o dual simach, bo jakoś nigdy nie widziałem
    > (dla mnie!) zastosowania.

    Bo zawsze masz go przy sobie -> mając smartfon zawsze przy sobie, ZAWSZE
    masz modem/router przy sobie. Bardzo wygodne. A na dłuższą sesję możesz
    podpiąć via usb.
    Jedna karta sim do rozmów, druga do netu.

    > Hmm... nie kojarzę. Jedyny "alex" jaki znam używa zdecydowanie innej
    > domeny.

    Fani Davida "Dave'a", Martina i Andrew "Andy'ego" zawsze są mile
    widziani :-)

    --
    ALEX Alpha MR
    Pd Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę rosyjską,

  • 12. Data: 2014-05-03 02:04:17
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "hubert depesz lubaczewski" 8...@d...com

    > Czy w androidach "hotspot" jest w standardzie czy trzeba
    > dokupić/ściągnąć jakąś apkę? Zdecydowanie wolę rozwiązanie
    > "kupuję aparat i nic więcej nie muszę robić".

    Aplikacje kierują do ustawień, czyli niewiele pomagają.
    Zamiast jednego kliknięcia w widżet, trzeba kliknąć ze
    dwa razy czy trzy, ale widżet jest bardziej zawodny.

    U mnie dwa kliknięcia na ustawienie HotSpotu i jedno
    na wyjście z ustawień. Takoż z wyłączeniem, chyba że
    pominę wychodzenie z ustawień.

    Aplikacji jest sporo -- IMO nie maja one sensu.

    Jaki telefon? IMO najtańszy, może być nawet jakoś
    (BT, GPS, szyba ekranu, slot na SD...) uszkodzony.
    Być może Ace (mało pamięci) z uszkodzonym ekranem
    dałoby się kupić za 3 dychy. :) Może tak być, że
    można z takiego telefonu korzystać, choć ekran
    jest potłuczony.

    Jakiś pięcioletni Ideos (niegdyś szlagier pomagający
    Wojewódzkiemu w docieraniu z punktu A do punktu G)
    może być za szklaną flaszkę. :) I rozmawiać można,
    i na HotSpot nadaje się.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'