  • 21. Data: 2013-05-21 10:09:50
    Temat: Re: Tani oscyloskop czy "oscyloskop"?
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2013-05-21 07:09, Jacek pisze:

    > Co do pamięci, to wystarczy pendrive:
    > http://www.youtube.com/watch?v=RyNXlSqEEwY

    Chcesz powiedzieć że pendrive z zapisem ~5MB/s może zastąpić szybką
    pamięć sampli tuż przy przetworniku, zbierającą sample z pełną
    prędkością przetwornika, np 500MS/s (*8 bitów = 4GB/s)?
    To że to co na ekranie, to możesz zrzucić na pendrive, to nic już nie
    poprawia...
    To że możesz cyklicznie jakiś pomiar (np napięcie co 0.1s) zapisywać na
    pendrive - to też prostego oscyloskopu nie poprawi...

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 22. Data: 2013-05-21 15:49:48
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Tue, 21 May 2013 10:09:50 +0200, BartekK napisał(a):

    > Chcesz powiedzieć że pendrive z zapisem ~5MB/s może zastąpić szybką
    > pamięć sampli tuż przy przetworniku, zbierającą sample z pełną
    > prędkością przetwornika, np 500MS/s (*8 bitów = 4GB/s)?
    Nie chcę.
    Uważam jedynie, że za 800zł taki sprzęt, to jak miernik za 50zł.
    Są tacy, którym taki oscyloskop i taki miernik wystarczają.
    Analogii nie będę podawał.
    Osobiście kupiłem, żeby tylko podglądać, czy czipy na płycie głównej
    'gadają'.

  • 23. Data: 2013-05-29 09:54:38
    Od: Piotr Dmochowski <i...@p...onet.pl>

    > Tylko nie OWON.
    > Ostatnio starałem się tego używać.
    > Porażka.
    a jaki konkretnie to był model, jeśli wolno spytać. PDS8102T, MSO5022?

    Czy to będzie to samo co wymieniony powyżej SDS7102, czy może jakiś nowy
    soft, gorszy od starej wersji.
    Słaba ergonomiczność Owona jest znana, ale podobno sprzętowo są w
    porządku, więc nie chcę ich zbyt pochopnie skreślić.
    Piotr Dmochowski

  • 24. Data: 2013-06-10 23:13:52
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    {ciach}

    No to fajny sprzęt, nie ma co.
    Ciekaw jestem, czy ktoś ma może jakiegoś wypaśnego Rigola?

    Mnie się zawsze wydawało, że następny (jak i poprzednie) jaki kupię to
    będzie Tek, ale ostatnio mam wrażenie, że zdąży upaść, nim coś fajnego
    wymyślą :(

    Miłego.
    Irek.N.