  • 1. Data: 2013-05-18 12:29:22
    Temat: [OT] faszystowkie buraki
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    http://e-serwis.org/smietnik/wlacznik.JPG

  • 2. Data: 2013-05-18 14:04:56
    Temat: Re: [OT] faszystowkie buraki
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    a przy okazji:

    Panowie i Panie pomocy!
    jest pacjent drukarka HP LJ 2420D
    wygląda to tak:
    http://www.google.pl/search?q=hp+2420d&hl=pl&source=
    lnms&tbm=isch&sa=X&ei=zlOXUZOZHNTE4gTWmYGoAw&sqi=2&v
    ed=0CAcQ_AUoAQ&biw=981&bih=607
    problem pojawił się przy wymianie rolki pobierającej papier
    http://e-serwis.org/smietnik/hp_2420D_rolka1.JPG
    nie ja to robiłem, ja to tylko mam złożyć,
    problem widać na tym zdjęciu,
    po założeniu rolki pobierającej napęd tej rolki jest za nisko i nie dotyka
    do złącza napędzającego rolki...

    podobno jak się uruchomi drukarkę to się samo naprawi, ale ja mam obawy...

    jakby Ktoś wiedział to proszę pisać, na elektrodzie nie wpisuję bo mnie tam
    cioty zbanowały

  • 3. Data: 2013-05-18 16:38:52
    Od: "Tomek" <t...@o...eu>

    > jakby Ktoś wiedział to proszę pisać, na elektrodzie nie wpisuję bo mnie
    > tam
    > cioty zbanowały

    Jeśli ci ktoś powie, żeś pijany, machnij ręką. Jeśli więcej osób ci to mówi,
    połóż się spać.

    Ale ty i tak tego nie zrozumiesz.

  • 4. Data: 2013-05-18 17:13:37
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Ale ty i tak tego nie zrozumiesz.

    tak ja tego nie rozumiem, nie rozumiem też popracia dla tuska i wspólnoty,
    ale dobrze mi z tym...

    może coś na temat tej powalonej drukarki, jakiś platformowy imbecyl ukrył
    zębatki pod dwiema warstawami płytek drukowanych do których dochodzi z
    milion złączy (tych złączy, nie normalnych)... więc zanim zacznę rozbierać
    Ktoś mógłby mi tego oszczędzić...

  • 5. Data: 2013-05-19 05:14:51
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Sat, 18 May 2013 12:29:22 +0200, identyfikator: 20040501 napisał(a):

    > 85.202.105.129

    Przynajmniej teraz wiadomo kto to identyfikator i ministerstwo.

  • 6. Data: 2013-05-19 10:47:04
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    taki system, ISP dostaje granty za to, że upublicznia moje dane osobowe...
    taka europa...

  • 7. Data: 2013-05-19 17:04:31
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 19.05.2013 05:14, Jacek wrote:

    > Przynajmniej teraz wiadomo kto to identyfikator i ministerstwo.

    A ty dopiero teraz się skapowałeś, że Karol ma stałe ip, stałe nazwisko,
    stały adres zamieszkania i stale trolluje.

    Michoo

  • 8. Data: 2013-05-19 18:47:53
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...slupsk.pl>

    W dniu 19.05.2013 17:04, Michoo pisze:

    > A ty dopiero teraz się skapowałeś, że Karol ma stałe ip, stałe nazwisko,
    > stały adres zamieszkania i stale trolluje.

    Do tego niepotrzebne jest IP. Wystarczy styl pisania ;-)

  • 9. Data: 2013-05-19 18:52:33
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    weźcie chłopaczki załóżcie sobie nowy wątek, a nie w moim produkujecie
    europę...

  • 10. Data: 2013-05-19 20:15:33
    Od: "Tomek" <t...@o...eu>

    Użytkownik "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:knb00f$7aq$1@node2.news.atman.pl...
    > weźcie chłopaczki załóżcie sobie nowy wątek, a nie w moim produkujecie
    > europę...

    Młody najwyraźniej tęskni za demokracją w stylu północnokoreańskim. Moze nie
    tęskni, bo ze stylu widać, że pampersy niedawno odłożył.
    Ale najwyraźniej nie da się przekonać, że białe jest białe a czarne jest
    czarne.