  • 1. Data: 2013-05-19 23:25:28
    Temat: Tani oscyloskop czy "oscyloskop"?
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    Takie "coś" znalazłem na alledrogo:
    http://tinyurl.com/ae3mcld
    Siglent SDS1022C
    W czym tkwi haczyk? Czemu to coś kosztuje mniej niż porządny multimetr?
    Tylko dlatego, że jest chińskie? (Uprzedzam, że nie wychodzę z mylnego
    założenia że wszystko co chińskie jest tandetne) A z filmików na YT
    widzę, że całkiem daje radę do zastosowań "domowych".

    Jakub Rakus

  • 2. Data: 2013-05-19 23:52:23
    Temat: Re: Tani oscyloskop czy "oscyloskop"?
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>

    Powitanko,

    > W czym tkwi haczyk?

    Ciekawe, czy te 500MS/s to dzielone na 2 kanaly? Nie zdziwilbym sie.
    Wyswietlacz 320x234 przy 5,7" - przebieg grubym pedzlem malowany;-).
    Nie wiadomo, jak chlodzony, jesli tak jak moje g* o nazwie Instek
    wiatrakiem do zagluszania startujacych rakiet, to niefajnie.
    Well, wiecej bym za niego nie dal, ale te 799 to moze i jest warte.
    Przynajmniej tak z opisu bez pomacania.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 3. Data: 2013-05-20 05:20:27
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Sun, 19 May 2013 23:25:28 +0200, Jakub Rakus napisał(a):

> [...]
    > założenia że wszystko co chińskie jest tandetne) A z filmików na YT
    > widzę, że całkiem daje radę do zastosowań "domowych".

    Niedawno kupiłem. Wykonanie najwyższej klasy.

  • 4. Data: 2013-05-20 05:30:24
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Pomyliłem. Mam taki:
    http://allegro.pl/oscyloskop-sds-1022dl-25mhz-500msa
    -s-7cali-32k-i3233425634.html

  • 5. Data: 2013-05-20 09:21:33
    Od: slonko <s...@s...las.com>

    W dniu 19.05.2013 23:25, Jakub Rakus pisze:
> [...]
    > założenia że wszystko co chińskie jest tandetne) A z filmików na YT
    > widzę, że całkiem daje radę do zastosowań "domowych".

    Polecam - troche "wolny" zapis - ale cichutki - b. dobrze wykonany

  • 6. Data: 2013-05-20 10:30:06
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2013-05-19 23:25, Jakub Rakus pisze:
> [...]
    > założenia że wszystko co chińskie jest tandetne) A z filmików na YT
    > widzę, że całkiem daje radę do zastosowań "domowych".
    Wygląda całkiem jak jednen z wielu klonów hanteków/rigoli itp, czyli
    pełna chińszczyzna, ale nie tandeta. Trochę wolny interfejs, trochę mały
    bufor (32k sample?) - ale do niektórych zastosowań wystarczy, w tej
    cenie... trzeba tylko być świadomym ograniczeń (szumy własne, pasmo,
    wielkość bufora, rozdzielczość ekranu, szybkość fps...)
    Zdecydowanie bym patrzał tylko na te wersje z szerokim (panoramicznym)
    lcd, dużo więcej przebiegu na nim widać (po odliczeniu boków na
    wyświetlanie interfejsu itp).

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 7. Data: 2013-05-20 11:21:46
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    W dniu 20.05.2013 05:30, Jacek pisze:
    > Pomyliłem. Mam taki:
    > http://allegro.pl/oscyloskop-sds-1022dl-25mhz-500msa
    -s-7cali-32k-i3233425634.html

    A jak z tą rozdzielczością ekranu wspomnianą przez jednego z
    odpowiadających? Przebieg jest rysowany precyzyjnie czy jak na
    "rozfocusowanym" analogu?

    Jakub Rakus

  • 8. Data: 2013-05-20 12:54:47
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2013-05-20 11:21, Jakub Rakus wrote:
    -s-7cali-32k-i3233425634.html

    > A jak z tą rozdzielczością ekranu wspomnianą przez jednego z
    > odpowiadających? Przebieg jest rysowany precyzyjnie czy jak na
    > "rozfocusowanym" analogu?

    Włodek

  • 9. Data: 2013-05-20 13:02:20
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2013-05-20 12:54, Włodzimierz Wojtiuk wrote:
    >>> http://allegro.pl/oscyloskop-sds-1022dl-25mhz-500msa
    -s-7cali-32k-i3233425634.html

    oj, z lipca
    https://groups.google.com/forum/?hl=pl&fromgroups#!t
    opic/pl.misc.elektronika/ePYlK4n3DEU

    Włodek

  • 10. Data: 2013-05-20 15:47:18
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Mon, 20 May 2013 11:21:46 +0200, Jakub Rakus napisał(a):

    -s-7cali-32k-i3233425634.html

    > A jak z tą rozdzielczością ekranu wspomnianą przez jednego z
    > odpowiadających? Przebieg jest rysowany precyzyjnie czy jak na
    > "rozfocusowanym" analogu?

    Precyzyjnie, to tylko w Photoshopie jest.;)