  • 1. Data: 2013-05-17 17:47:51
    Temat: [usb] projekt społecznościowy
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    badam teren, czy społecznościowo zanalezli by się tu (bo tam to napewno nie)
    jacyś chętni do przetłumaczenia na ojczysty specyfikacji USB 2.0 i 3.0?

  • 2. Data: 2013-05-17 17:55:17
    Temat: Re: [usb] projekt społecznościowy
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    chodzi zwłaszcza o te rozdziały "teoretyczne" pisane w dość zawiły sposób...

  • 3. Data: 2013-05-17 18:16:29
    Od: "Tomek" <t...@o...eu>

    Użytkownik "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:kn5jf8$5f9$1@node2.news.atman.pl...
    > badam teren, czy społecznościowo zanalezli by się tu (bo tam to napewno
    > nie) jacyś chętni do przetłumaczenia na ojczysty specyfikacji USB 2.0 i
    > 3.0?

    Języka angielskiego (2x1h wtygodniu przez 4 lata) i niemieckiego (0 h)
    nauczyłem się sam.
    Ale dzisiaj młodzież powinna znac angielski bardzo dobrze. Mimo tego, że być
    może mają w tygodniu tyle samo godzin angielskiego co indoktrynacji
    religijnej. A mogliby uczyć się w tym czasieprzedmiotów sensownych.
    Ale ad rem. Jeśli nie znasz angielskiego, to podaruj sobie tematy, które cię
    przerastają i nie żeruj na innych.

  • 4. Data: 2013-05-17 18:18:11
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Ale ad rem. Jeśli nie znasz angielskiego, to podaruj sobie tematy, które
    > cię przerastają i nie żeruj na innych.

    jest to jakieś wyjście...

  • 5. Data: 2013-05-17 18:21:18
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Języka angielskiego (2x1h wtygodniu przez 4 lata) i niemieckiego (0 h)
    > nauczyłem się sam.

    czy Twoim zdaniem każdy może nauczyć się języka obcego?

  • 6. Data: 2013-05-17 18:39:34
    Od: "Tomek" <t...@o...eu>

    Użytkownik "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:kn5le0$7a8$1@node2.news.atman.pl...

    > czy Twoim zdaniem każdy może nauczyć się języka obcego?
    Poniżej pewnego poziomu IQ chyba sie nie da.

  • 7. Data: 2013-05-17 19:23:14
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    to wersja wspólnoty europejskiej, a coś od siebie?

  • 8. Data: 2013-05-17 20:08:52
    Od: Adam Dybkowski <a...@g...6c7o8m>

    W dniu 2013-05-17 17:47 identyfikator: 20040501 napisał(a):

    > badam teren, czy społecznościowo zanalezli by się tu (bo tam to napewno
    > nie) jacyś chętni do przetłumaczenia na ojczysty specyfikacji USB 2.0 i
    > 3.0?

    Wg mnie sensu nie ma żadnego. Wyjdą kolejne wydania specyfikacji,
    erraty, nowe klasy urządzeń i znowu trzeba będzie tłumaczyć. Lepiej
    zużyć ten czas na naukę angielskiego, przyda się też przy innych okazjach.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 9. Data: 2013-05-17 20:37:03
    Od: "Tomek" <t...@o...eu>

    Użytkownik "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:kn5p23$aq8$1@node2.news.atman.pl...
    > to wersja wspólnoty europejskiej, a coś od siebie?

    Myśl. Myślenie ma przyszłość. To od siebie. Darmo!

  • 10. Data: 2013-05-17 20:53:13
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Adam Dybkowski napisał:

    > Wg mnie sensu nie ma żadnego. Wyjdą kolejne wydania specyfikacji,
    > erraty, nowe klasy urządzeń i znowu trzeba będzie tłumaczyć. Lepiej
    > zużyć ten czas na naukę angielskiego, przyda się też przy innych okazjach.

    On by chyba chciał tak, jak jest we Wspólnocie Europejskiej. Tam każdy
    dokument, każde wydanie, każdą wersję tłumaczy się na wszystkie języki
    państw członkowskich.

    --
    Jarek