    From: "G Nowak" <g...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Tani interfejs do Mondeo TDCI 2001
    Date: Wed, 20 Apr 2011 10:08:31 +0100

    Witam, grzebalem juz na forach ale nie udalo mi sie znalezc jednoznacznej
    odpowiedzi. Interesuje mnie mozliwosc odczytu bledow oraz podstawowa
    diagnostyka turbo/przeplywomierz, itp. Probowalem juz elm327, poki co bez
    powodzenia. Czy chinski F-Super sprawilby sie lepiej? Jak stwierdzic, ktory
    protokol uzywa dany samochod? Strona myscantool.net nastrecza pewnych
    watpliwosci (moj jest wersja brytyjska 2001 lub 2002).

    Ford Mondeo 2001 ISO Diesel Austria
    Ford Mondeo 2001 PWM Diesel Austria
    Ford Mondeo 2001 VPW Diesel Austria
    Ford Mondeo 2004 PWM Diesel