  • 1. Data: 2013-04-16 20:09:22
    Temat: Hmm miałem brać skode a tu..Dacia?
    Od: Waz <w...@o...pl>

    Miałem kupować citigo a tu widze dzisiaj coś takiego jak nowa dacia
    sedan za 28500, co to? warto?
    http://otomoto.pl/dacia-logan-access-1-2-75-nowy-C27
    930233.html

  • 2. Data: 2013-04-16 21:33:17
    Temat: Re: Hmm miałem brać skode a tu..Dacia?
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-04-16 20:09, Waz pisze:
    > Miałem kupować citigo a tu widze dzisiaj coś takiego jak nowa dacia
    > sedan za 28500, co to? warto?
    > http://otomoto.pl/dacia-logan-access-1-2-75-nowy-C27
    930233.html

    Dla jednego warto, dla drugiego nie warto, a nawet by za darmo nie chciał.
    Wyposażenie w tym aucie to jakaś prehistoria za ponad 28tysia nie mówiąc
    już o bardziej ważniejszych sprawach. Ale to moja skromna opinia.

    --
    Krzysiek
    www.zmieleni.pl

  • 3. Data: 2013-04-16 21:51:21
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2013-04-16 20:09, Waz pisze:
    > Miałem kupować citigo a tu widze dzisiaj coś takiego jak nowa dacia
> [...]
    Za tą kasę? Warto kupić coś używanego za połowę tego, a drugą połowę
    wsadzić w dopieszczenie do stanu lepszego niż nowy, i jest szansa że
    będziesz miał przynajmniej klimatyzację i żwawszy oszczędny silnik, a
    nie najmniejszy prehistoryczny silnik z clio w wielkim pudle.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 4. Data: 2013-04-16 22:14:27
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "Waz" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Miałem kupować citigo a tu widze dzisiaj coś takiego jak nowa dacia sedan
    > za 28500, co to? warto?
    > http://otomoto.pl/dacia-logan-access-1-2-75-nowy-C27
    930233.html

    imho dużo bardziej warto niż citigo. Chyba ze wymiary Citigo Ci odpowiadaja.
    Logan sporo wiekszy i powinien się lepiej prowadzić, bardziej przypominać
    samochód.

  • 5. Data: 2013-04-17 00:19:54
    Od: scobowski <s...@i...pl>

    W dniu 2013-04-16 20:09, Waz pisze:
    > Miałem kupować citigo a tu widze dzisiaj coś takiego jak nowa dacia
> [...]

    To Thalia (model '08):
    http://www.google.pl/imgres?imgurl=http://incar24.pl
    /zdj_aut/renault_thalia_4.jpg&imgrefurl=http://www.i
    ncar24.pl/renault_thalia.html&h=800&w=1200&sz=135&tb
    nid=Xflegq1e0qN9hM:&tbnh=90&tbnw=135&zoom=1&usg=__Tx
    5yPtd9uUfRnOFWsfc17moRi7A=&docid=kB9M5NmUOLk81M&sa=X
    &ei=4c1tUcKkNejL4ATriYDIDw&ved=0CD4Q9QEwAQ&dur=751

    Wuchta tego jeździ po Grecji i Turcji - z jednym i drugim znaczkiem.
    Taka renia dla ubogich ;)
    Gdybym miał wybierać toto vs citigo... tobym się zastanawiał :P Skode
    można ładnie doposażyć, za to thaila znacznie większa.

  • 6. Data: 2013-04-17 01:09:32
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2013-04-16 22:14, Arbiter pisze:

    > imho dużo bardziej warto niż citigo. Chyba ze wymiary Citigo Ci odpowiadaja.
    > Logan sporo wiekszy i powinien się lepiej prowadzić, bardziej przypominać
    > samochód.

    Siedziałem w wielu skodach (w citigo nie, citigo ma sąsiad na
    patkingu i wiem jak to z zew. wygląda). W skodzie nie spotkałem
    się z możliwością by normalna eksploatacja auta groziła
    poważnymi urazami (rozcięciami skóry/mięśni) podczas np
    otwieranai bagażnika ... logany/thalie mają to w standardzie.

    DACIA DUSTER, którą oglądałem jako jedyne 4x4 w moim budżecie
    (65 000 PLN na nowe auto) wywołała u mnie po przymiarce odruch
    wymiotny. Klamki jak z tojtoja, o 90 % blach można było się
    pociąć ... żenuła. A skoda ma przynajmniej pakiet "klips na
    przedniej szybie" na trzymanie kwitów parkingowych - zajebista
    sprawa :)

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 7. Data: 2013-04-17 02:30:23
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>

    Powitanko,

    > Miałem kupować citigo a tu widze dzisiaj coś takiego jak nowa dacia
    > sedan

    http://www.euroncap.com/results/skoda/citigo/2011/47
    3.aspx
    http://www.euroncap.com/tests/dacia_logan_2005/221.a
    spx
    Czy musze jeszcze cos dodac?

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 8. Data: 2013-04-17 07:14:29
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2013-04-17 02:30, Pawel O'Pajak pisze:
    > http://www.euroncap.com/results/skoda/citigo/2011/47
    3.aspx
    > http://www.euroncap.com/tests/dacia_logan_2005/221.a
    spx
    > Czy musze jeszcze cos dodac?

    Nie wiem czy zauważyłeś że chodzi o dacię w nowej budzie
    Zresztą jak wiadomo te testy przedstawiają tylko wycinek rzeczywistości
    drogowej ;-)

  • 9. Data: 2013-04-17 12:38:50
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>

    Powitanko,

    > Nie wiem czy zauważyłeś że chodzi o dacię w nowej budzie

    Jeszcze nie znalazlem crash-testow nowego modelu, ale jakos mam wieksze
    zaufanie do Skody. Jezdzilem kiedys 105 i w niej mialem wypadek, przodu
    nie bylo, zlozyl sie w harmonijkę, ale kabina nie tknieta, drzwi dalo
    sie otworzyc, mnie na drugi dzien bolaly nawet wlosy, ale calo z tego
    wyszedlem. Potem, juz w 120 zrobiono mi hatchbacka z sedana i tez tyl
    harmonijka, silnik wjechal troche pod podloge, ale srodek caly. Byly to
    czasy, gdy poduchy byly w pierwszych probach, pasy i zaglowki w tym
    modelu nie byly montowane. Nawet w ksiazce o naprawach skodzinki byly
    rysunki przedstawiajace strefy kontrolowanego zgniotu i to niestety
    mialem nieprzyjemnosc potwierdzic w praktyce, a mowimy o modelu z
    poczatku lat 70.
    Dacia w roku 2005 zaproponowala poziom sprzed 20 lat mimo poduszek. Jest
    oczywiscie szansa, ze nauczyli sie na bledach, czego im zycze, ale
    narazie tego nie udowodnili.

    > Zresztą jak wiadomo te testy przedstawiają tylko wycinek rzeczywistości
    > drogowej ;-)

    To prawda, ale statystycznie najczestrze przypadki.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 10. Data: 2013-04-17 15:05:23
    Od: Waz <w...@o...pl>

    W dniu 2013-04-16 21:51, BartekK pisze:
> [...]
    > będziesz miał przynajmniej klimatyzację i żwawszy oszczędny silnik, a
    > nie najmniejszy prehistoryczny silnik z clio w wielkim pudle.

    używane odpada, chodzi o to że kupujesz stare auto , wsadzasz w niego
    kasę i dalej masz stare auto :)