  • 21. Data: 2015-08-11 19:24:30
    Temat: Re: Tak się ginie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 11 Aug 2015 18:52:07 +0200, Alf/red/ napisał(a):
    > No przecież jest drugi film.

    A faktycznie.

    Ale czy tak lepiej ?
    Jeden umundurowany ruchem kieruje/pilnuje.
    Policjant czy strazak ? Bo radiowozu nie widze.

    Przejezdne tylko jedno pobocze. Droga by sie nie dalo, bo za duzo tam
    smieci i zwlok.
    Ale nikt tego nie sprzata, widac czekaja na prokuratora.
    (chyba ze te dwa auta na poczatku - prokurator i radiowoz ?)

    Jakby ruch byl wiekszy to korek na kilometry.
    Jakby pobocze bylo wezsze, to by ten korek stal.

    Zreszta - jak chwalic ich prokurature, jak oni od 5 lat jeden samolot
    badaja :-)

    J.

  • 22. Data: 2015-08-11 20:06:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 11 Aug 2015 19:11:04 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):
    > Tak już jest w samochodach że im szybciej jedzie tym bardziej tył lata na
    > boki.

    No nie wiem, imo to nie lata ... ale moze nie jechalem wystarczajaco
    szybko.
    Owszem, niektore sztuki zaczynaja sie podejrzanie prowadzic ... ale
    wtedy to zwalniam.

    > Żeby samochód sam się zaczął wzbudzać, wystarczy jakaś kombinacja słabego
    > tłumienia, zbieżności z przodu czy rozbieżności z tyłu, w połączeniu ze
    > sporym załadunkiem - i taki samochód będzie naprawdę trudny do opanowania
    > przy wyższej prędkości.
    > W ogóle opanowanie samochodu z seryjnym zawieszeniem przy wyższych
    > prędkościach jest bardzo trudne jak się pojawią nierówności które

    No nie wiem, ta droga wyglada na dosc nowa i rowna, a jesli Hyundaie
    po Niemczech jezdza, to ktos chyba sprawdza czy mozna tym autem z
    predkoscia maksymalna pojechac.

    > zarezonują z częstotliwością własną bujania zawieszenia.
    > I tu się okazuje że te procenty co mierzą na SKP to nie jest takie głupie.

    Hm
    -os inna,
    -moje samochody, mimo starych amorow, niechetnie sie same bujaja.
    trudno tu mowic o cestotliwosci wlasnej.
    -fakt, ze moze byc i rezonans w innej osi, np. na sprezystosci opon
    ... i tam nie ma amorow.

    > Ale jestem przkonany że kierowca sam się do tego dołożył - praktycznie
    > każdy kierowca na rybę reaguje pogłębianiem oscylacji.
    > Na koniec "kontra pożegnalna" i utrata kontroli.

    No, cos takiego tu widzimy, tylko IMO - to sie nawet nie powinno
    zaczac. No chyba, ze to wlasnie to "podejrzane prowadzenie", ja bym
    zwolnil, on nie chcial ..

    Fakt, ze buja nim jakby za bardzo.

    J.

  • 23. Data: 2015-08-11 20:13:34
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-08-11 19:11, Tomasz Pyra wrote:

    > Ale jestem przkonany że kierowca sam się do tego dołożył - praktycznie
    > każdy kierowca na rybę reaguje pogłębianiem oscylacji.
    > Na koniec "kontra pożegnalna" i utrata kontroli.

    Co znaczy "na rybę", bo nie łapie o co biega, a z filmu wynika, ze warto
    wiedzieć;)

    Shrek

  • 24. Data: 2015-08-11 22:00:31
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2015-08-11 o 19:11, Tomasz Pyra pisze:

    > Ale jestem przkonany że kierowca sam się do tego dołożył - praktycznie
    > każdy kierowca na rybę reaguje pogłębianiem oscylacji.
    > Na koniec "kontra pożegnalna" i utrata kontroli.

    No właśnie - dlaczego on nie zwalnia? Nie hamuje już wcześniej, zanim
    dostaje jeszcze pożegnalny podmuch od mijanej ciężarówki.
    Zaczęło nim kiwać niebezpiecznie ok 30sek - z ciężarówką mijał się
    po kolejnych 8 sekundach, mógł zjechać nawet bezpiecznie na pobocze.
    Nie ma instynktu samozachowawczego czy był przekonany o swoich
    umiejętnościach?

  • 25. Data: 2015-08-11 22:18:28
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello cef,

    Tuesday, August 11, 2015, 10:00:31 PM, you wrote:

> [...]
    > po kolejnych 8 sekundach, mógł zjechać nawet bezpiecznie na pobocze.
    > Nie ma instynktu samozachowawczego czy był przekonany o swoich

    Nadmierne reakcje.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 26. Data: 2015-08-11 22:22:42
    Od: cef <c...@i...pl>

    > Nadmierne reakcje.

    No nie wiem. Ja bym przydepnął hamulec,
    tak normalnie ze strachu, że coś dziwnego się dzieje z autem.
    I to od razu. A ten kierowca mam wrażenie, że nie hamował.

  • 27. Data: 2015-08-11 22:34:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 11 Aug 2015 22:18:28 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > Hello cef,
    >
    > Nadmierne reakcje.

    Brak instynktu.
    Bujanie na poczatku bylo niewielkie, a on uparcie noge na gazie.

    Chyba ze jakies syberyjskie wychowanie - nie hamuje sie przy
    poslizgach na sniegu (nie calkiem prawda).

    J.

  • 28. Data: 2015-08-11 23:42:39
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 2015-08-10 o 21:28, Antymek pisze:

    > Widac że jechał dość szybko.

    "Dość" to jest łagodnie powiedziane. On tam jechał 180-190 km/h.

    Ja się raczej dziwię, że przejechał aż tyle...

    MJ

  • 29. Data: 2015-08-12 00:41:23
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 11 Aug 2015 23:42:39 +0200, Michał
    Jankowski<m...@f...edu.pl> wrote:
    > "Dość" to jest łagodnie powiedziane. On tam jechał 180-190 km/h.

    Skąd to wiadomo?

    --
    Marek

  • 30. Data: 2015-08-12 00:57:01
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 11 Aug 2015 01:53:36 +0200, Tomasz Pyra
    <h...@s...spam.spam> wrote:
> [...]
    > któregoś nałożyły mu się jakieś częstotliwości i dołożył do nich
    swoją
    > rekację zbyt późnych i zbyt mocnych kontr.

    W komentarzach jest transkrypcja rozmowy między kierowcą a pasażerką.
    Wygląda to na kłótnie, kierowca celowo zaczął tak "bujać" by
    postraszyć pasażerkę "aby się zamknęła".

    --
    Marek