  • 1. Data: 2015-08-10 13:40:27
    Temat: Nie polecam - wycieraczki płaskie SCT Germany Aerotech
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    Witam

    Ledwo trochę ponad 3 miesiące temu założyłem wycieraczki marki "SCT
    Germany" typu "Wiper blade aerotech" 9440 i 9447. Miały okazję jechać
    może ze dwa większe opady a teraz wiadomo jaka pogoda jest. Za dużo
    kilometrów nie robię, ale będzie około 2 tysięcy, nie więcej.
    Wczoraj oderwała się ta środkowa gumka zbierająca i wycieraczka
    głaszcząc plastikiem po szybie z radością machała mi tym obdartym z obu
    stron kawałkiem.

    Dobrze że nie wyrzuciłem starych półtora rocznych Bosch Eco (zwykłe).

    Tak więc panowie - nieprawdą jest że nie widać różnicy. Jeszcze nigdy
    żadna wycieraczka nie zrobiła mi takiego numeru w tak krótkim czasie
    praktycznie nie używania - patrz jaka pogoda.

    Fotki jak ktoś chce to załączę.

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez

  • 2. Data: 2015-08-10 14:24:01
    Od: AA <c...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 10 sierpnia 2015 13:41:13 UTC+2 użytkownik Irokez napisał:

    > panowie - nieprawdą jest że nie widać różnicy. Jeszcze nigdy
    > żadna wycieraczka nie zrobiła mi takiego numeru w tak krótkim czasie
    > praktycznie nie używania - patrz jaka pogoda.
    >
    > Fotki jak ktoś chce to załączę.

    Było słuchać grupowiczy - od lat tu się tłucze, że tylko Motgum - najdroższe komplety
    płaskich, aerodynamicznych kosztują w sklepie ~50PLN. Działają bez zarzutu.

    pozdr
    AA

  • 3. Data: 2015-08-10 16:35:05
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 10.08.2015 o 14:24, AA pisze:

    > Było słuchać grupowiczy - od lat tu się tłucze, że tylko Motgum - najdroższe
    komplety płaskich, aerodynamicznych kosztują w sklepie ~50PLN. Działają bez zarzutu.

    Im też się zdarza defektować - kontrola jakości i powtarzalność jest
    kiepska.
    Bywa że dopiero trzecia sztuka działa jak należy.

  • 4. Data: 2015-08-10 19:46:25
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** AA pisze tak:

    > Było słuchać grupowiczy - od lat tu się tłucze, że tylko Motgum -
    > najdroższe komplety płaskich, aerodynamicznych kosztują w sklepie
    > ~50PLN. Działają bez zarzutu.

    "Prawidłowa siła docisku ramienia jest szczególnie istotna przy
    zastosowaniu piór płaskich - bezdźwigniowych ! Jeśli ramię z jakichś
    przyczyn zostało przegięte ( np. auto po stłuczkach, wadliwe szczotki
    myjni automatycznej itp.) praca pióra objawiać się może skakaniem lub
    zgrzytaniem, szczególnie w jedną stronę. Żądło pióra musi być ustawione
    prostopadle do powierzchni szyby. Jest to bardzo często spotykany
    problem i w takim przypadku należy skorygować geometrię ramienia lub je
    po prostu wymienić."

    Próbowałem skorygować geometrię ramienia ale w końcu wolałem wymienić
    wycieraczki na Bosch niż ramiona.

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.