-
41. Data: 2017-06-30 16:38:17
Temat: Re: Tak a propo przyśpieszenia Tesli
Od: Pszemol <P...@P...com>
Shrek <...@w...pl> wrote:
> W dniu 30.06.2017 o 06:37, Pszemol pisze:
>
>>> Przyjedziesz tą teslą?
>>
>> Bliżej chyba będzie komuś, kto nie mieszka na przedmieściach Chicago :-)
>
> Dobra - możesz wystwić zastępcę - byle tą twoją teslą trójką przyjechał.
> Masz jeszcze jakieś 10 minut, żeby potwierdzić że ktoś teslą trójką
> wpadnie. Myślę, że odległość do Chicago jest mniejszym problemem niż
> znalezienie tesli trójki.
>
> Różnica między naszymi pojazdami jest taka, że mój ma ponad 33 lata, a
> twojego nikt jeszcze nie widział, za to jesteś już ponoć o 1000 dolców
> lżejszy:P
>
> Tak więc z twoją teslą wygra nawet skuter 50ccm - bo on w
> przeciwieństwie do tesli 3 już istnieje.
>
Na razie masz okazję pościgać się swoim motorkiem z Teslą Model S jak ten
facio co na swoim 600cc nie mógł uwierzyć co właśnie doświadczył.
A Tesla Model 3 nie jest modelem do ścigania się - to konkurencja
ekektryczna do "cywilnych" aut za te $35-40k jak właśnie wspomniana
wcześniej moja Honda Accord Coupe.
-
42. Data: 2017-06-30 16:56:58
Temat: Re: Tak a propo przyśpieszenia Tesli
Od: nadir <n...@h...org>
W dniu 2017-06-30 o 16:38, Pszemol pisze:
> Oczywiście. I dlatego ktoś kupuje Golfa a inny ktoś kupuje BMW czy Tesle
> Model S.
>
> Dlatego kwestionowałem sens takiego brandzlowania się bez uwzględnienia
> półki cenowej i wynikających z niej różnic.
A w którym miejscu?
Przecież to Ty od jakiegoś już czasu brandzlujesz się tu tymi całymi
Teslami.
-
43. Data: 2017-06-30 16:58:30
Temat: Re: Tak a propo przyśpieszenia Tesli
Od: Shrek <...@w...pl>
W dniu 30.06.2017 o 16:38, Pszemol pisze:
>> Tak więc z twoją teslą wygra nawet skuter 50ccm - bo on w
>> przeciwieństwie do tesli 3 już istnieje.
>>
>
> Na razie masz okazję pościgać się swoim motorkiem z Teslą Model S jak ten
> facio co na swoim 600cc nie mógł uwierzyć co właśnie doświadczył.
Na razie nie miałem okazji, bo te z 2,4 do 100 są jak yeti - występują
tylko na jutubie. A z takim bez literki d, to egzaminacyjny gladius
mógłby nawiązać równorzędną walkę. Nie mówię, ze przyspieszenie poniżej
6 dla samochodu nie jest imponujące, ale przestań wklejać filmik
modelami "d", bo to nie ten samochód o którym rozmawiamy.
> A Tesla Model 3 nie jest modelem do ścigania się - to konkurencja
> ekektryczna do "cywilnych" aut za te $35-40k jak właśnie wspomniana
> wcześniej moja Honda Accord Coupe.
No to skoro nie do szpanowania zwijaniem asfaltu spod świateł to już w
ogole nie mają żadnych zalet.
Shrek
-
44. Data: 2017-06-30 18:10:38
Temat: Re: Tak a propo przyśpieszenia Tesli
Od: Pszemol <P...@P...com>
nadir <n...@h...org> wrote:
> W dniu 2017-06-30 o 16:38, Pszemol pisze:
>
>> Oczywiście. I dlatego ktoś kupuje Golfa a inny ktoś kupuje BMW czy Tesle
>> Model S.
>>
>> Dlatego kwestionowałem sens takiego brandzlowania się bez uwzględnienia
>> półki cenowej i wynikających z niej różnic.
>
> A w którym miejscu?
> Przecież to Ty od jakiegoś już czasu brandzlujesz się tu tymi całymi
> Teslami.
>
Chodzi mi o porównanie w stylu "a ten Golf jest tańszy".
-
45. Data: 2017-06-30 18:22:37
Temat: Re: Tak a propo przyśpieszenia Tesli
Od: Pszemol <P...@P...com>
Shrek <...@w...pl> wrote:
> W dniu 30.06.2017 o 16:38, Pszemol pisze:
>
>>> Tak więc z twoją teslą wygra nawet skuter 50ccm - bo on w
>>> przeciwieństwie do tesli 3 już istnieje.
>>>
>>
>> Na razie masz okazję pościgać się swoim motorkiem z Teslą Model S jak ten
>> facio co na swoim 600cc nie mógł uwierzyć co właśnie doświadczył.
>
> Na razie nie miałem okazji, bo te z 2,4 do 100 są jak yeti - występują
> tylko na jutubie. A z takim bez literki d, to egzaminacyjny gladius
> mógłby nawiązać równorzędną walkę. Nie mówię, ze przyspieszenie poniżej
> 6 dla samochodu nie jest imponujące, ale przestań wklejać filmik
> modelami "d", bo to nie ten samochód o którym rozmawiamy.
Literka D na końcu modelu oznacza "dual motors", czy napęd na obie osie.
Modele z literką P z przodu to wersja "performance", która ma silniejszy
napęd o mocy maksymalnej 310kW zamiast 225kW w wersji podstawowej, bez
literki P.
Liczba w środku oznacza rozmiar/pojemność akumulatorów w kW. Im większe tym
więcej km zrobisz na jednym ładowaniu a również im większa tym więcej
amperów jest w stanie dostarczyć motorom, czyli umożliwia szybsze
rozpędzanie.
Najtańsza tesla Model S 60 (bez D, bez P z najmniejszym aku) ma 5 sekund do
setki.
Wszystkie inne mają lepsze osiągi.
>> A Tesla Model 3 nie jest modelem do ścigania się - to konkurencja
>> ekektryczna do "cywilnych" aut za te $35-40k jak właśnie wspomniana
>> wcześniej moja Honda Accord Coupe.
>
> No to skoro nie do szpanowania zwijaniem asfaltu spod świateł to już w
> ogole nie mają żadnych zalet.
Olej z niej nie wycieka, a z Passata mi wycieka.
-
46. Data: 2017-06-30 18:40:07
Temat: Re: Tak a propo przyśpieszenia Tesli
Od: Shrek <...@w...pl>
W dniu 30.06.2017 o 18:22, Pszemol pisze:
> Literka D na końcu modelu oznacza "dual motors", czy napęd na obie osie.
>
> Modele z literką P z przodu to wersja "performance", która ma silniejszy
> napęd o mocy maksymalnej 310kW zamiast 225kW w wersji podstawowej, bez
> literki P.
>
> Liczba w środku oznacza rozmiar/pojemność akumulatorów w kW. Im większe tym
> więcej km zrobisz na jednym ładowaniu a również im większa tym więcej
> amperów jest w stanie dostarczyć motorom, czyli umożliwia szybsze
> rozpędzanie.
THX cpt. Obvious.
> Najtańsza tesla Model S 60 (bez D, bez P z najmniejszym aku) ma 5 sekund do
> setki.
a konkretnie 5,9 i 14,2 na 1/4 mili. Mój chopper 750 ma 12,8. Szlifierka
ją łyknie bez zająknięcia.
>> No to skoro nie do szpanowania zwijaniem asfaltu spod świateł to już w
>> ogole nie mają żadnych zalet.
>
> Olej z niej nie wycieka, a z Passata mi wycieka.
No widzisz, a z mojego nastoletniego accorda nie wycieka. Wystarczy
wymienić co cieknie i nie trzeba do tego tesli. Zresztą - jestem pewny,
że tesla też różne płyny ma. Tak czy inaczej - nie widzałem twojej tesli
koło macka na A2? Nie dojechała?;)
Shrek
-
47. Data: 2017-06-30 19:46:55
Temat: Re: Tak a propo przyśpieszenia Tesli
Od: Janusz <j...@o...pl>
W dniu 2017-06-30 o 13:41, Pszemol pisze:
> nadir <n...@h...org> wrote:
>> W dniu 2017-06-30 o 10:48, Janusz pisze:
>>
>>> Ponad 700kg lżejszy, co daje ponad 30% wagi tesli,
>>> to spora przewaga.
>>
>> No, a Tesla ma o 30% większą moc, to też spora przewaga.
>>
>> Przeliczenie masy na moc dla Golf-a R vs. Tesla, jest tylko kilka
>> procent gorsze na niekorzyść Tesli, ale cena nadal 3x większa.
>>
>> Nie ma też przecież żadnych przeciwwskazań żeby zrobić Teslę o 700kg
>> lżejszą, tylko, że się okaże, że albo to sportowa zabaweczka dla dwóch
>> osób albo normalny dupowóz z zasięgiem 50 kilometrów, to tyle co osiąga
>> na bateriach 3x tańszy Prius.
>> Żadne z powyższych nie jest samochodem, na który będą się rzucać ludzie
>> drzwiami i oknami.
>>
>
> Jaki sens widzicie w porównywaniu Tesli Model S, luksusowego sedana
> wielkości BMW 7, do VW Golfa? Przecież to zupełnie inna półka cenowa nawet
> gdy weźmiesz pod uwagę benzynowe BMW.
>
Ale to nie ja, ja tylko zwróciłem uwagę że to są zawodnicy różnych klas
wagowych, o innych już nie wspomnę.
--
Pozdr
Janusz
-
48. Data: 2017-06-30 20:06:52
Temat: Re: Tak a propo przyśpieszenia Tesli
Od: Pszemol <P...@P...com>
Shrek <...@w...pl> wrote:
> W dniu 30.06.2017 o 18:22, Pszemol pisze:
>
>> Literka D na końcu modelu oznacza "dual motors", czy napęd na obie osie.
>>
>> Modele z literką P z przodu to wersja "performance", która ma silniejszy
>> napęd o mocy maksymalnej 310kW zamiast 225kW w wersji podstawowej, bez
>> literki P.
>>
>> Liczba w środku oznacza rozmiar/pojemność akumulatorów w kW. Im większe tym
>> więcej km zrobisz na jednym ładowaniu a również im większa tym więcej
>> amperów jest w stanie dostarczyć motorom, czyli umożliwia szybsze
>> rozpędzanie.
>
> THX cpt. Obvious.
Nie każdy z czytelników to wie, więc warto było przypomnieć.
>> Najtańsza tesla Model S 60 (bez D, bez P z najmniejszym aku) ma 5 sekund do
>> setki.
>
> a konkretnie 5,9 i 14,2 na 1/4 mili. Mój chopper 750 ma 12,8. Szlifierka
> ją łyknie bez zająknięcia.
Myślisz o starym modelu z 2012.
Ja mówiłem o aktualnie produkowanych.
http://www.zeroto60times.com/vehicle-make/tesla-0-60
-mph-times/
>>> No to skoro nie do szpanowania zwijaniem asfaltu spod świateł to już w
>>> ogole nie mają żadnych zalet.
>>
>> Olej z niej nie wycieka, a z Passata mi wycieka.
>
> No widzisz, a z mojego nastoletniego accorda nie wycieka. Wystarczy
> wymienić co cieknie i nie trzeba do tego tesli.
No właśnie z mojego Accorda też nic nie cieknie, ale VW mają ciągle z tym
problemy.
> Zresztą - jestem pewny,
> że tesla też różne płyny ma.
Może ma.
> Tak czy inaczej - nie widzałem twojej tesli
> koło macka na A2? Nie dojechała?;)
Nigdy nie powiedziałem że tam będzie.
-
49. Data: 2017-06-30 20:34:45
Temat: Re: Tak a propo przyśpieszenia Tesli
Od: Shrek <...@w...pl>
W dniu 30.06.2017 o 20:06, Pszemol pisze:
>>> Liczba w środku oznacza rozmiar/pojemność akumulatorów w kW. Im większe tym
>>> więcej km zrobisz na jednym ładowaniu a również im większa tym więcej
>>> amperów jest w stanie dostarczyć motorom, czyli umożliwia szybsze
>>> rozpędzanie.
>>
>> THX cpt. Obvious.
>
> Nie każdy z czytelników to wie, więc warto było przypomnieć.
Zupełnie niepotrzebnie, skoro ty opowiadasz cały czas o wyższości tesli
trójki nad całym światem. Problem w tym, że jedyne co wiadomo o tej
trójce, to, że trzeba się wyskoczyć z 1000 dolców, żeby się ustawić w
kolejce po nie wiadomo dokładnie co.
>>> Najtańsza tesla Model S 60 (bez D, bez P z najmniejszym aku) ma 5 sekund do
>>> setki.
>>
>> a konkretnie 5,9 i 14,2 na 1/4 mili. Mój chopper 750 ma 12,8. Szlifierka
>> ją łyknie bez zająknięcia.
>
> Myślisz o starym modelu z 2012.
>
> Ja mówiłem o aktualnie produkowanych.
Nie - ty cały czas mówisz o modelu nie produkowanym, którego osiągi
jeszcze nie są znane - czyli tesli 3. Tylko dla zmyłki wklejasz filmiki
jak to p90d łyka jakieś moto i się tym podniecasz. Tak jakbyś kupił
jakieś BMW i wklejał linki z wyścigów F1.
> http://www.zeroto60times.com/vehicle-make/tesla-0-60
-mph-times/
No dobra - niech będzie. 1.4 mili 13,6. Dalej większość szlifierek ją na
1/4 łyknie.
>> No widzisz, a z mojego nastoletniego accorda nie wycieka. Wystarczy
>> wymienić co cieknie i nie trzeba do tego tesli.
>
> No właśnie z mojego Accorda też nic nie cieknie, ale VW mają ciągle z tym
> problemy.
To przestań już marudzić, bo wychodzi na to, że podjarałeś się tą teslą,
bo sama ma kiedyś jeżdzić, i bo nie cieknie z niej olej. Czyli na dzień
dzisiejszy niczym nie różni się od zwykłego samochodu.
>> Tak czy inaczej - nie widzałem twojej tesli
>> koło macka na A2? Nie dojechała?;)
>
> Nigdy nie powiedziałem że tam będzie.
Nie dziwie się:P
Shrek
-
50. Data: 2017-06-30 21:06:00
Temat: Re: Tak a propo przyśpieszenia Tesli
Od: Pszemol <P...@P...com>
Shrek <...@w...pl> wrote:
> W dniu 30.06.2017 o 20:06, Pszemol pisze:
>
>>>> Liczba w środku oznacza rozmiar/pojemność akumulatorów w kW. Im większe tym
>>>> więcej km zrobisz na jednym ładowaniu a również im większa tym więcej
>>>> amperów jest w stanie dostarczyć motorom, czyli umożliwia szybsze
>>>> rozpędzanie.
>>>
>>> THX cpt. Obvious.
>>
>> Nie każdy z czytelników to wie, więc warto było przypomnieć.
>
> Zupełnie niepotrzebnie, skoro ty opowiadasz cały czas o wyższości tesli
> trójki nad całym światem.
W kontekście ścigania się nikt poważny nie myśli o trójce Tesli. Tylko Ty
mylisz te tematy.
> Problem w tym, że jedyne co wiadomo o tej
> trójce, to, że trzeba się wyskoczyć z 1000 dolców, żeby się ustawić w
> kolejce po nie wiadomo dokładnie co.
Dokładnie wiadomo po co - po prawo pierwokupu.
Raz, że dla wielu ludzi nie jest to żaden problem wyskoczyć z 1000 dolarów,
zwłaszcza że możesz w każdej chwili te pieniądze wycofać, a dwa że całkiem
sporo już o tej Trójce wiadomo, wbrew temu co usiłujesz insynuować,
prawdopodobnie na podstawie swojej, znikomej wiedzy o tym aucie.
http://bgr.com/2017/04/10/model-3-video-photos-blue-
testing/
http://www.thedrive.com/sheetmetal/11113/tesla-model
-3-release-candidate-undergoes-performance-testing
>>>> Najtańsza tesla Model S 60 (bez D, bez P z najmniejszym aku) ma 5 sekund do
>>>> setki.
>>>
>>> a konkretnie 5,9 i 14,2 na 1/4 mili. Mój chopper 750 ma 12,8. Szlifierka
>>> ją łyknie bez zająknięcia.
>>
>> Myślisz o starym modelu z 2012.
>>
>> Ja mówiłem o aktualnie produkowanych.
>
> Nie - ty cały czas mówisz o modelu nie produkowanym, którego osiągi
> jeszcze nie są znane - czyli tesli 3. Tylko dla zmyłki wklejasz filmiki
> jak to p90d łyka jakieś moto i się tym podniecasz. Tak jakbyś kupił
> jakieś BMW i wklejał linki z wyścigów F1.
Ja dyskutuję o obu samochodach w różnych wątkach tylko Tobie się to zlewa w
jedną całość i wyciągasz błędne wnioski.
>> http://www.zeroto60times.com/vehicle-make/tesla-0-60
-mph-times/
>
> No dobra - niech będzie. 1.4 mili 13,6. Dalej większość szlifierek ją na
> 1/4 łyknie.
>
>>> No widzisz, a z mojego nastoletniego accorda nie wycieka. Wystarczy
>>> wymienić co cieknie i nie trzeba do tego tesli.
Nie wiem co to są "szlifierki", co to za żargon? :-)
>> No właśnie z mojego Accorda też nic nie cieknie, ale VW mają ciągle z tym
>> problemy.
>
> To przestań już marudzić, bo wychodzi na to, że podjarałeś się tą teslą,
> bo sama ma kiedyś jeżdzić, i bo nie cieknie z niej olej. Czyli na dzień
> dzisiejszy niczym nie różni się od zwykłego samochodu.
:-)
>>> Tak czy inaczej - nie widzałem twojej tesli
>>> koło macka na A2? Nie dojechała?;)
>>
>> Nigdy nie powiedziałem że tam będzie.
>
> Nie dziwie się:P
A jednak sprawiasz wrażenie jak byś się dziwił...