  • 41. Data: 2017-06-30 16:38:17
    Temat: Re: Tak a propo przyśpieszenia Tesli
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Dobra - możesz wystwić zastępcę - byle tą twoją teslą trójką przyjechał.
    > Masz jeszcze jakieś 10 minut, żeby potwierdzić że ktoś teslą trójką
    > wpadnie. Myślę, że odległość do Chicago jest mniejszym problemem niż
    > znalezienie tesli trójki.
    >
    > Różnica między naszymi pojazdami jest taka, że mój ma ponad 33 lata, a
    > twojego nikt jeszcze nie widział, za to jesteś już ponoć o 1000 dolców
    > lżejszy:P
    >
    > Tak więc z twoją teslą wygra nawet skuter 50ccm - bo on w
    > przeciwieństwie do tesli 3 już istnieje.

    Na razie masz okazję pościgać się swoim motorkiem z Teslą Model S jak ten
    facio co na swoim 600cc nie mógł uwierzyć co właśnie doświadczył.

    A Tesla Model 3 nie jest modelem do ścigania się - to konkurencja
    ekektryczna do "cywilnych" aut za te $35-40k jak właśnie wspomniana
    wcześniej moja Honda Accord Coupe.

  • 42. Data: 2017-06-30 16:56:58
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2017-06-30 o 16:38, Pszemol pisze:

    > Oczywiście. I dlatego ktoś kupuje Golfa a inny ktoś kupuje BMW czy Tesle
    > Model S.
    >
    > Dlatego kwestionowałem sens takiego brandzlowania się bez uwzględnienia
    > półki cenowej i wynikających z niej różnic.

    A w którym miejscu?
    Przecież to Ty od jakiegoś już czasu brandzlujesz się tu tymi całymi
    Teslami.

  • 43. Data: 2017-06-30 16:58:30
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.06.2017 o 16:38, Pszemol pisze:

    > Na razie masz okazję pościgać się swoim motorkiem z Teslą Model S jak ten
    > facio co na swoim 600cc nie mógł uwierzyć co właśnie doświadczył.

    Na razie nie miałem okazji, bo te z 2,4 do 100 są jak yeti - występują
    tylko na jutubie. A z takim bez literki d, to egzaminacyjny gladius
    mógłby nawiązać równorzędną walkę. Nie mówię, ze przyspieszenie poniżej
    6 dla samochodu nie jest imponujące, ale przestań wklejać filmik
    modelami "d", bo to nie ten samochód o którym rozmawiamy.

    > A Tesla Model 3 nie jest modelem do ścigania się - to konkurencja
    > ekektryczna do "cywilnych" aut za te $35-40k jak właśnie wspomniana
    > wcześniej moja Honda Accord Coupe.

    No to skoro nie do szpanowania zwijaniem asfaltu spod świateł to już w
    ogole nie mają żadnych zalet.

    Shrek

  • 44. Data: 2017-06-30 18:10:38
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    nadir <n...@h...org> wrote:

    > A w którym miejscu?
    > Przecież to Ty od jakiegoś już czasu brandzlujesz się tu tymi całymi
    > Teslami.

    Chodzi mi o porównanie w stylu "a ten Golf jest tańszy".

  • 45. Data: 2017-06-30 18:22:37
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Shrek <...@w...pl> wrote:

> [...]
    > 6 dla samochodu nie jest imponujące, ale przestań wklejać filmik
    > modelami "d", bo to nie ten samochód o którym rozmawiamy.

    Literka D na końcu modelu oznacza "dual motors", czy napęd na obie osie.

    Modele z literką P z przodu to wersja "performance", która ma silniejszy
    napęd o mocy maksymalnej 310kW zamiast 225kW w wersji podstawowej, bez
    literki P.

    Liczba w środku oznacza rozmiar/pojemność akumulatorów w kW. Im większe tym
    więcej km zrobisz na jednym ładowaniu a również im większa tym więcej
    amperów jest w stanie dostarczyć motorom, czyli umożliwia szybsze
    rozpędzanie.

    Najtańsza tesla Model S 60 (bez D, bez P z najmniejszym aku) ma 5 sekund do
    setki.
    Wszystkie inne mają lepsze osiągi.

    > No to skoro nie do szpanowania zwijaniem asfaltu spod świateł to już w
    > ogole nie mają żadnych zalet.

    Olej z niej nie wycieka, a z Passata mi wycieka.

  • 46. Data: 2017-06-30 18:40:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.06.2017 o 18:22, Pszemol pisze:

> [...]
    > więcej km zrobisz na jednym ładowaniu a również im większa tym więcej
    > amperów jest w stanie dostarczyć motorom, czyli umożliwia szybsze

    THX cpt. Obvious.

    > Najtańsza tesla Model S 60 (bez D, bez P z najmniejszym aku) ma 5 sekund do
    > setki.

    a konkretnie 5,9 i 14,2 na 1/4 mili. Mój chopper 750 ma 12,8. Szlifierka
    ją łyknie bez zająknięcia.

    > Olej z niej nie wycieka, a z Passata mi wycieka.

    No widzisz, a z mojego nastoletniego accorda nie wycieka. Wystarczy
    wymienić co cieknie i nie trzeba do tego tesli. Zresztą - jestem pewny,
    że tesla też różne płyny ma. Tak czy inaczej - nie widzałem twojej tesli
    koło macka na A2? Nie dojechała?;)

    Shrek

  • 47. Data: 2017-06-30 19:46:55
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-06-30 o 13:41, Pszemol pisze:

    > Jaki sens widzicie w porównywaniu Tesli Model S, luksusowego sedana
    > wielkości BMW 7, do VW Golfa? Przecież to zupełnie inna półka cenowa nawet
    > gdy weźmiesz pod uwagę benzynowe BMW.

    Ale to nie ja, ja tylko zwróciłem uwagę że to są zawodnicy różnych klas
    wagowych, o innych już nie wspomnę.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 48. Data: 2017-06-30 20:06:52
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Shrek <...@w...pl> wrote:

    > THX cpt. Obvious.

    Nie każdy z czytelników to wie, więc warto było przypomnieć.

    > a konkretnie 5,9 i 14,2 na 1/4 mili. Mój chopper 750 ma 12,8. Szlifierka
    > ją łyknie bez zająknięcia.

    Myślisz o starym modelu z 2012.

    Ja mówiłem o aktualnie produkowanych.

    http://www.zeroto60times.com/vehicle-make/tesla-0-60
    -mph-times/

    > No widzisz, a z mojego nastoletniego accorda nie wycieka. Wystarczy
    > wymienić co cieknie i nie trzeba do tego tesli.

    No właśnie z mojego Accorda też nic nie cieknie, ale VW mają ciągle z tym
    problemy.

    > Zresztą - jestem pewny,
    > że tesla też różne płyny ma.

    Może ma.

    > Tak czy inaczej - nie widzałem twojej tesli
    > koło macka na A2? Nie dojechała?;)

    Nigdy nie powiedziałem że tam będzie.

  • 49. Data: 2017-06-30 20:34:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.06.2017 o 20:06, Pszemol pisze:

    > Nie każdy z czytelników to wie, więc warto było przypomnieć.

    Zupełnie niepotrzebnie, skoro ty opowiadasz cały czas o wyższości tesli
    trójki nad całym światem. Problem w tym, że jedyne co wiadomo o tej
    trójce, to, że trzeba się wyskoczyć z 1000 dolców, żeby się ustawić w
    kolejce po nie wiadomo dokładnie co.

    > Myślisz o starym modelu z 2012.
    >
    > Ja mówiłem o aktualnie produkowanych.

    Nie - ty cały czas mówisz o modelu nie produkowanym, którego osiągi
    jeszcze nie są znane - czyli tesli 3. Tylko dla zmyłki wklejasz filmiki
    jak to p90d łyka jakieś moto i się tym podniecasz. Tak jakbyś kupił
    jakieś BMW i wklejał linki z wyścigów F1.

    > http://www.zeroto60times.com/vehicle-make/tesla-0-60
    -mph-times/

    No dobra - niech będzie. 1.4 mili 13,6. Dalej większość szlifierek ją na
    1/4 łyknie.

    > No właśnie z mojego Accorda też nic nie cieknie, ale VW mają ciągle z tym
    > problemy.

    To przestań już marudzić, bo wychodzi na to, że podjarałeś się tą teslą,
    bo sama ma kiedyś jeżdzić, i bo nie cieknie z niej olej. Czyli na dzień
    dzisiejszy niczym nie różni się od zwykłego samochodu.

    > Nigdy nie powiedziałem że tam będzie.

    Nie dziwie się:P

    Shrek

  • 50. Data: 2017-06-30 21:06:00
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Zupełnie niepotrzebnie, skoro ty opowiadasz cały czas o wyższości tesli
    > trójki nad całym światem.

    W kontekście ścigania się nikt poważny nie myśli o trójce Tesli. Tylko Ty
    mylisz te tematy.

    > Problem w tym, że jedyne co wiadomo o tej
    > trójce, to, że trzeba się wyskoczyć z 1000 dolców, żeby się ustawić w
    > kolejce po nie wiadomo dokładnie co.

    Dokładnie wiadomo po co - po prawo pierwokupu.

    Raz, że dla wielu ludzi nie jest to żaden problem wyskoczyć z 1000 dolarów,
    zwłaszcza że możesz w każdej chwili te pieniądze wycofać, a dwa że całkiem
    sporo już o tej Trójce wiadomo, wbrew temu co usiłujesz insynuować,
    prawdopodobnie na podstawie swojej, znikomej wiedzy o tym aucie.

    http://bgr.com/2017/04/10/model-3-video-photos-blue-
    testing/

    http://www.thedrive.com/sheetmetal/11113/tesla-model
    -3-release-candidate-undergoes-performance-testing

> [...]
    > jak to p90d łyka jakieś moto i się tym podniecasz. Tak jakbyś kupił
    > jakieś BMW i wklejał linki z wyścigów F1.

    Ja dyskutuję o obu samochodach w różnych wątkach tylko Tobie się to zlewa w
    jedną całość i wyciągasz błędne wnioski.

    -mph-times/

    > No dobra - niech będzie. 1.4 mili 13,6. Dalej większość szlifierek ją na
    > 1/4 łyknie.

    Nie wiem co to są "szlifierki", co to za żargon? :-)

    > To przestań już marudzić, bo wychodzi na to, że podjarałeś się tą teslą,
    > bo sama ma kiedyś jeżdzić, i bo nie cieknie z niej olej. Czyli na dzień
    > dzisiejszy niczym nie różni się od zwykłego samochodu.

    :-)

    > Nie dziwie się:P

    A jednak sprawiasz wrażenie jak byś się dziwił...