eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyTak a propo przyśpieszenia TesliRe: Tak a propo przyśpieszenia Tesli
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-septem
    ber.org!news.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: Pszemol <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Tak a propo przyśpieszenia Tesli
    Date: Fri, 30 Jun 2017 19:06:00 -0000 (UTC)
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 81
    Message-ID: <oj67eo$kfh$1@dont-email.me>
    References: <oj28sm$hcu$1@node2.news.atman.pl> <oj2ru2$309$2@dont-email.me>
    <oj38e5$k8k$1@node1.news.atman.pl> <oj38ut$f9p$1@dont-email.me>
    <oj39t2$k8k$3@node1.news.atman.pl> <oj3ah7$kr9$1@dont-email.me>
    <oj3btl$k8k$5@node1.news.atman.pl> <oj3mld$vjf$1@dont-email.me>
    <oj4hn9$990$1@dont-email.me> <oj4jdj$um4$1@node1.news.atman.pl>
    <oj4kam$f6a$1@dont-email.me> <oj5mhj$1i2$1@node1.news.atman.pl>
    <oj5nop$sc8$2@dont-email.me> <oj5oul$1i2$4@node1.news.atman.pl>
    <oj5tsd$ihr$1@dont-email.me> <oj5ut6$9gd$1@node1.news.atman.pl>
    <oj63vr$846$1@dont-email.me> <oj65k4$9gd$3@node1.news.atman.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Fri, 30 Jun 2017 19:06:00 -0000 (UTC)
    Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
    posting-host="9c76ab71c99978c15312d0fbbec9c165";
    logging-data="20977";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX18Gz1Wi0eJqa/SilF5UVkmc"
    User-Agent: NewsTap/5.2.6 (iPhone/iPod Touch)
    Cancel-Lock: sha1:BpIglkYSXuqOAmBK6edJeSI+4Ho= sha1:sxj7EDUFkBCo+LwimlW7ZHX6ARQ=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2609288
    [ ukryj nagłówki ]

    Shrek <...@w...pl> wrote:
    > W dniu 30.06.2017 o 20:06, Pszemol pisze:
    >
    >>>> Liczba w środku oznacza rozmiar/pojemność akumulatorów w kW. Im większe tym
    >>>> więcej km zrobisz na jednym ładowaniu a również im większa tym więcej
    >>>> amperów jest w stanie dostarczyć motorom, czyli umożliwia szybsze
    >>>> rozpędzanie.
    >>>
    >>> THX cpt. Obvious.
    >>
    >> Nie każdy z czytelników to wie, więc warto było przypomnieć.
    >
    > Zupełnie niepotrzebnie, skoro ty opowiadasz cały czas o wyższości tesli
    > trójki nad całym światem.

    W kontekście ścigania się nikt poważny nie myśli o trójce Tesli. Tylko Ty
    mylisz te tematy.

    > Problem w tym, że jedyne co wiadomo o tej
    > trójce, to, że trzeba się wyskoczyć z 1000 dolców, żeby się ustawić w
    > kolejce po nie wiadomo dokładnie co.

    Dokładnie wiadomo po co - po prawo pierwokupu.

    Raz, że dla wielu ludzi nie jest to żaden problem wyskoczyć z 1000 dolarów,
    zwłaszcza że możesz w każdej chwili te pieniądze wycofać, a dwa że całkiem
    sporo już o tej Trójce wiadomo, wbrew temu co usiłujesz insynuować,
    prawdopodobnie na podstawie swojej, znikomej wiedzy o tym aucie.

    http://bgr.com/2017/04/10/model-3-video-photos-blue-
    testing/

    http://www.thedrive.com/sheetmetal/11113/tesla-model
    -3-release-candidate-undergoes-performance-testing

    >>>> Najtańsza tesla Model S 60 (bez D, bez P z najmniejszym aku) ma 5 sekund do
    >>>> setki.
    >>>
    >>> a konkretnie 5,9 i 14,2 na 1/4 mili. Mój chopper 750 ma 12,8. Szlifierka
    >>> ją łyknie bez zająknięcia.
    >>
    >> Myślisz o starym modelu z 2012.
    >>
    >> Ja mówiłem o aktualnie produkowanych.
    >
    > Nie - ty cały czas mówisz o modelu nie produkowanym, którego osiągi
    > jeszcze nie są znane - czyli tesli 3. Tylko dla zmyłki wklejasz filmiki
    > jak to p90d łyka jakieś moto i się tym podniecasz. Tak jakbyś kupił
    > jakieś BMW i wklejał linki z wyścigów F1.

    Ja dyskutuję o obu samochodach w różnych wątkach tylko Tobie się to zlewa w
    jedną całość i wyciągasz błędne wnioski.

    >> http://www.zeroto60times.com/vehicle-make/tesla-0-60
    -mph-times/
    >
    > No dobra - niech będzie. 1.4 mili 13,6. Dalej większość szlifierek ją na
    > 1/4 łyknie.
    >
    >>> No widzisz, a z mojego nastoletniego accorda nie wycieka. Wystarczy
    >>> wymienić co cieknie i nie trzeba do tego tesli.

    Nie wiem co to są "szlifierki", co to za żargon? :-)

    >> No właśnie z mojego Accorda też nic nie cieknie, ale VW mają ciągle z tym
    >> problemy.
    >
    > To przestań już marudzić, bo wychodzi na to, że podjarałeś się tą teslą,
    > bo sama ma kiedyś jeżdzić, i bo nie cieknie z niej olej. Czyli na dzień
    > dzisiejszy niczym nie różni się od zwykłego samochodu.

    :-)

    >>> Tak czy inaczej - nie widzałem twojej tesli
    >>> koło macka na A2? Nie dojechała?;)
    >>
    >> Nigdy nie powiedziałem że tam będzie.
    >
    > Nie dziwie się:P

    A jednak sprawiasz wrażenie jak byś się dziwił...



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: