  • 51. Data: 2017-07-01 16:10:43
    Temat: Re: Tak a propo przyśpieszenia Tesli
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > mój ponad trzydziestoletni chopper z silnikiem 750 i nie robię z tego
    > powodu afery:P

    Ale to niepełnowartościowy produkt według definicji która Wasza strona
    ustaliła więc i nie ma czym się chwalić :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 52. Data: 2017-07-01 16:40:47
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    > Na poczatku zwykli zarabiali. Oczywiscie tyle ile sie umowili. Niezwykli na koniec
    walizki z kasa pakowali.

    Iluś tam bezrobotnych bez dochodów wprowadziło po kilkaset tysięcy. Weź
    bądź poważny

  • 53. Data: 2017-07-01 17:32:38
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > A tu jak usportowiony dupowóz wcale nie odbiega od Tesli a kosztuje 1/3
    > tego co Tesla.
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=tYeSn7iILCU

    Tutaj jeszcze taniej - https://www.youtube.com/watch?v=K2Aei3XAAbU

    ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 54. Data: 2017-07-01 19:32:13
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.07.2017 o 16:10, Mateusz Bogusz pisze:

    > Ale to niepełnowartościowy produkt według definicji która Wasza strona
    > ustaliła więc i nie ma czym się chwalić :-)

    No przecież nie piszę, że zastępuje mi on samochód, ale jak już ktoś
    jara się przyspieszeniem, to równie dobry jak tesla:)

    Shrek