  • 31. Data: 2017-06-30 13:41:29
    Temat: Re: Tak a propo przyśpieszenia Tesli
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    nadir <n...@h...org> wrote:

    > No, a Tesla ma o 30% większą moc, to też spora przewaga.
    >
    > Przeliczenie masy na moc dla Golf-a R vs. Tesla, jest tylko kilka
    > procent gorsze na niekorzyść Tesli, ale cena nadal 3x większa.
    >
    > Nie ma też przecież żadnych przeciwwskazań żeby zrobić Teslę o 700kg
    > lżejszą, tylko, że się okaże, że albo to sportowa zabaweczka dla dwóch
    > osób albo normalny dupowóz z zasięgiem 50 kilometrów, to tyle co osiąga
    > na bateriach 3x tańszy Prius.
    > Żadne z powyższych nie jest samochodem, na który będą się rzucać ludzie
    > drzwiami i oknami.

    Jaki sens widzicie w porównywaniu Tesli Model S, luksusowego sedana
    wielkości BMW 7, do VW Golfa? Przecież to zupełnie inna półka cenowa nawet
    gdy weźmiesz pod uwagę benzynowe BMW.

  • 32. Data: 2017-06-30 14:32:41
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > Jaki sens widzicie w porównywaniu Tesli Model S, luksusowego sedana
    > wielkości BMW 7, do VW Golfa? Przecież to zupełnie inna półka cenowa nawet
    > gdy weźmiesz pod uwagę benzynowe BMW.

    temat jest o przyśpieszeniu a nie o półce cenowej

  • 33. Data: 2017-06-30 14:38:53
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Bolko <s...@g...com> wrote:

    > temat jest o przyśpieszeniu a nie o półce cenowej

    "ale cena nadal 3x większa."

  • 34. Data: 2017-06-30 15:27:24
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2017-06-30 o 14:38, Pszemol pisze:

    > "ale cena nadal 3x większa."

    "Ponad 700kg lżejszy"

  • 35. Data: 2017-06-30 15:31:50
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2017-06-30 o 13:41, Pszemol pisze:

    > Jaki sens widzicie w porównywaniu Tesli Model S, luksusowego sedana
    > wielkości BMW 7, do VW Golfa? Przecież to zupełnie inna półka cenowa nawet
    > gdy weźmiesz pod uwagę benzynowe BMW.

    Ale wątek jest nie o luksusie tylko o przyspieszaniu. I wychodzi na to,
    że można mieć przyzwoite przyspieszenie za 1/3 ceny Tesli.
    Można? Można.

  • 36. Data: 2017-06-30 16:02:38
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > "ale cena nadal 3x większa."

    Dla większości cena ma znaczenie.

    Pozdrawiam

  • 37. Data: 2017-06-30 16:17:24
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.06.2017 o 06:37, Pszemol pisze:

    > Bliżej chyba będzie komuś, kto nie mieszka na przedmieściach Chicago :-)

    Dobra - możesz wystwić zastępcę - byle tą twoją teslą trójką przyjechał.
    Masz jeszcze jakieś 10 minut, żeby potwierdzić że ktoś teslą trójką
    wpadnie. Myślę, że odległość do Chicago jest mniejszym problemem niż
    znalezienie tesli trójki.

    Różnica między naszymi pojazdami jest taka, że mój ma ponad 33 lata, a
    twojego nikt jeszcze nie widział, za to jesteś już ponoć o 1000 dolców
    lżejszy:P

    Tak więc z twoją teslą wygra nawet skuter 50ccm - bo on w
    przeciwieństwie do tesli 3 już istnieje.

    Shrek.

  • 38. Data: 2017-06-30 16:18:52
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.06.2017 o 10:48, Janusz pisze:

    > Ponad 700kg lżejszy, co daje ponad 30% wagi tesli,
    > to spora przewaga.

    A to jego wina, że benzyna lżejsza od baterii? :P

    Shrek

  • 39. Data: 2017-06-30 16:38:14
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    > Dla większości cena ma znaczenie.

    Oczywiście. I dlatego ktoś kupuje Golfa a inny ktoś kupuje BMW czy Tesle
    Model S.

    Dlatego kwestionowałem sens takiego brandzlowania się bez uwzględnienia
    półki cenowej i wynikających z niej różnic.

  • 40. Data: 2017-06-30 16:38:17
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Shrek <...@w...pl> wrote:

    > A to jego wina, że benzyna lżejsza od baterii? :P

    Jasne, bo benzynowy BMW 7 waży tyle samo co benzynowy Golf :-)