  • 11. Data: 2011-03-09 09:15:15
    Temat: Re: Tablica do platformy rowerowej
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2011-03-09 08:44, Iguan007 pisze:

    > Takie pytanie troche retoryczne. Ciekawe jaka mysla kierowal sie
    > ustawodawca ze nie pozwala na wykonanie dodatkowej tablicy?

    Gdyby nie twój wstęp, to bym pomyślał, że się tu do nas niedawno
    przeprowadziłeś ;)

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 12. Data: 2011-03-09 13:00:02
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Za to spokojnie wykonują w Niemczech.

    -----

    | Nie wykonuję tablic z kombinacjami literowo-cyfrowymi jako zamienników normalnych
    tablic rejestracyjnych !!!"

  • 13. Data: 2011-03-09 13:00:56
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    POJEBALO CIE ???

    -----

  • 14. Data: 2011-03-09 23:22:18
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    W dniu 11-03-09 08:10, LEPEK pisze:

    > A swoją drogą, to u nas była (nie wiem, czy jeszcze jest) paranoja z
    > tymi tablicami na bagażnikach rowerowych. Bo tablica ma być _na
    > samochodzie_ a nie na bagażniku, równocześnie nie może być zasłaniana
    > (np. rowerami), i równocześnie nie można być w posiadaniu trzech
    > oryginałów. Te trzy warunki nie są do spełnienia łącznie :D

    Jestem ciekaw jak sprawa jest rozwiązana na autobusach ( lub nawet na
    minibusach) które mają z tyłu doczepione bagażniki na torby. Z tego co
    widziałem to na tym doczepianym bagażniku jest normalna tablica, a na
    pojeździe brak - choć miejsce jest. Jakoś autobusy jeżdżą i jest git.
    Także myślę że bez problemu można przyczepić ją na platformę rowerową.
    Więc jeśli zdemontujemy "miejsce konstrukcyjnie do tego przeznaczone" to
    wedle pkt. 6 wystarczy ze będzie w środku szerokość pojazdu, więc trzeba
    tylko udowodnić że platforma a jakże zalicza się do pojazdu.

    w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów.
    § 25. 1. Właściciel pojazdu umieszcza na pojeździe tablice z przodu i z
    tyłu w miejscach konstrukcyjnie do tego przeznaczonych, z wyjątkiem
    przyczep, ciągników rolniczych, motocykli i motorowerów, na których
    tablice umieszcza się tylko z tyłu, z zastrzeżeniem ust. 2.
    2. W przypadkach uzasadnionych konstrukcją ciągnika rolniczego tablice
    umieszcza się z przodu pojazdu.
    3. Z przodu pojazdu umieszcza się wyłącznie tablicę jednorzędową, z
    wyjątkiem ciągnika rolniczego, o którym mowa w ust. 2.
    4. Z tyłu pojazdu umieszcza się tablicę jednorzędową albo dwurzędową w
    zależności od miejsca konstrukcyjnie do tego przeznaczonego, z
    zastrzeżeniem ust. 5.
    5. Z tyłu przyczepy motocyklowej umieszcza się tablicę rejestracyjną
    motocyklową przeniesioną z motocykla, który ciągnie przyczepę.
    6. Jeżeli pojazd nie ma specjalnego miejsca do umocowania tablic, to
    przednią i tylną tablicę umieszcza się w środku szerokości pojazdu, a
    gdyby to utrudniało jego eksploatowanie lub ograniczało widoczność
    tablicy - po lewej stronie pojazdu.

    w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego
    wyposażenia tu w zasadzie nie piszą że nie wolno na platformie.
    pozdrawiam
    marcin jan

  • 15. Data: 2011-03-10 00:40:57
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2011-03-08 13:10, MS pisze:
    > Witam
    >
    > Jest w tej platformie miejsce na tablicę rejestracyjną. Macie jakieś
    > pomysły jak dorobić tablicę ?? są jakieś szablony do wyklejania ??

    Można w urzędzie wyrobić sobie trzecią tablicę właśnie do takich celów -
    i będzie legalnie i porządnie.