  • 1. Data: 2011-03-08 01:27:45
    Temat: Ale jaja, chyba mam auto do CrashTestu
    Od: " Michał" <m...@g...pl>

    japiernicze....

    Postało sobie auto ~2tyg. Twardego(koło Prądnickiej)/Kraków,
    jadę sobie do domu, patrze policja stoi obok - myślę zatrzymam się
    powiem że Ja to Ja, i jak mi się odwidzi (lub będzie potrzebne) to to auto
    zaraz stąd ruszę.

    A oni mi ze włamanie było... otwieram a tam:
    -wyrwana konsola
    -brak radia/TV
    -brak czytnika CD GPS
    -wyrwane anteny GPS
    -coś z tyłu z sufitu wyrwane (antena TV?)
    -wyrwana zmieniarka z bagażnika
    -wyrwany komp (szyby nie chodzą)
    -wyrwany panel klimatronika
    -brak powietrza w tylnim kole!

    FAK!

    Auto odpaliło, na wstecznym go przytargałem pod NFZ parking,
    szyby nie działają... poduchy się świecą i generalnie się
    więcej kontrolek świeci, fotel el. jeszcze jeździ, lusterka
    chyba też. gaz działa.

    Na #@%# komu 11 leni GPS ? i panel klimatronika ?

    teraz auta się nie opłaca już nic z nim robić....

    Skrzynia co do przodu nie ciągnie to remont całej (zatarte coś
    od braku oleju) ile to to kosztuje, kto w Krakowie to naprawia ?

    A wstawianie klimatronika i tej reszty co jest z przodu to ze 2.5k ?

    japiernicze.... to auto to same problemy...

    crash-test trza by zrobić taki 80km/h ;) a potem na złom
    ktoś ma drugie niepotrzebne ~1.4 tony żeby czołówkę zrobić ?
    +kilka Nikonów D700 i będzie fajna rzecz.
    czy jeszcze warto to naprawiać ?

    Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2011-03-08 01:55:38
    Temat: Re: Ale jaja, chyba mam auto do CrashTestu
    Od: " Michał" <m...@g...pl>

    =?ISO-8859-2?Q?_Micha=B3?= <m...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > jadę sobie do domu, patrze policja stoi obok - myślę zatrzymam się
    > powiem że Ja to Ja, i jak mi się odwidzi (lub będzie potrzebne) to to auto

    Ale tak sobie myślę co za pierdolnięty kraj i popieprzeni ludzie....
    Leganza na chodniku przeszkadzała, trzeba było kable pociąć
    i powyrywać wszystko co ekran miało.

    I to nie że Policja zła tylko ludzie kretyni!, #@$@ co za idiota to kradł!

    To to normalne u nas jest ? kiedyś sobie zostawiłem safrane zapalonego
    na 2h żeby się podładowało, ale renówek to nie kradną... i po 2h stało :)

    Pozdrawiam!

  • 3. Data: 2011-03-08 07:03:08
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik " Michał" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > japiernicze....
    >
    > Postało sobie auto ~2tyg. Twardego(koło Prądnickiej)/Kraków,

    Ty to chłopie masz przygody. Normalnie 5 ludzi by obdzielił Twoimi
    tragediami. Przypadek?

  • 4. Data: 2011-03-08 07:04:25
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2011-03-08 07:03, Agent pisze:

    > Użytkownik " Michał" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Ty to chłopie masz przygody. Normalnie 5 ludzi by obdzielił Twoimi
    > tragediami. Przypadek?

    Widac mlody, to i wyobraznia bujna.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 5. Data: 2011-03-08 07:10:34
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    Użytkownik "MarcinJM" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Widac mlody, to i wyobraznia bujna.

    Nudny troll fantazjujący o posiadaniu samochodu, jego psuciu oraz innemu
    złu, które go dotyka.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 6. Data: 2011-03-08 07:17:32
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2011-03-08 07:10, kml pisze:

    > Użytkownik "MarcinJM" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Nudny troll fantazjujący o posiadaniu samochodu, jego psuciu oraz innemu
    > złu, które go dotyka.

    Ale do KF'a zal wsadzic. Zawsze to jakas rozrywka.... ;)

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 7. Data: 2011-03-08 07:30:13
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Tue, 08 Mar 2011 07:17:32 +0100, MarcinJM napisał(a):

    > Ale do KF'a zal wsadzic. Zawsze to jakas rozrywka.... ;)

    Fakt. Nie słyszałem nigdy, żeby komuś ukradli "powietrza (e) w tylnim
    kole!" ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 8. Data: 2011-03-08 07:36:47
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    > Ale do KF'a zal wsadzic. Zawsze to jakas rozrywka.... ;)

    Nop, ale mógłby się bardziej postarać :) Bycie trollem na pms to nie wymiana
    filtra powietrza :P

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 9. Data: 2011-03-08 07:53:24
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "kml" <f...@g...lp> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "MarcinJM" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Nop, ale mógłby się bardziej postarać :) Bycie trollem na pms to nie
    > wymiana filtra powietrza :P

    No mało kto dorowna pierwszym tekstom Weroniki o jej Hondzie Civic

  • 10. Data: 2011-03-08 08:02:04
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-03-08 01:27, Michał pisze:
    > japiernicze....

    Wlasnie tak. Popatrzylem na tytul i juz wiedzialem, kto jest autorem.

    > Postało sobie auto ~2tyg. Twardego(koło Prądnickiej)/Kraków,

    Dziwne miejsce sobie wybrales na parking. Tam zawsze brakuje miejsca,
    zeby gdzies stanac.