  • 1. Data: 2015-05-14 18:57:34
    Temat: Tablet graficzny One by Wacom M w Biedro
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Od dzis w Biedro za 149zl dostepne sa tablety One by Wacom M. Obszar
    roboczy 216x135mm. W czasie poprzedniej promocji pozbywano sie mniejszej
    wersji "S".
    www.biedronka.pl/pl/product,id,7649,name,tablet-graf
    iczny-one-by-wacom-m
    www.wacom.com/en-in/products/pen-tablets/one-wacom-m
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 2. Data: 2015-05-22 09:37:20
    Temat: Re: Tablet graficzny One by Wacom M w Biedro
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2015-05-14 18:57, astro wrote:
    > Od dzis w Biedro za 149zl dostepne sa tablety One by Wacom M. Obszar
    > roboczy 216x135mm. W czasie poprzedniej promocji pozbywano sie mniejszej
> [...]

    Ja się nie załapałem mimo, że polowałem na niego w dniu zrzutu do biedy.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 3. Data: 2015-05-23 18:47:15
    Od: Piotr Kosewski <p...@m...nowhere>

    On 2015-05-22 09:37, quent wrote:
    > Ja się nie załapałem mimo, że polowałem na niego w dniu zrzutu do biedy.

    Człowieku... polowałeś... :]

    W Biedronce pod moją pracą tabletów było podobno 5 i ostatniego wziął
    6. klient tego dnia. A to i tak kulturalna sytuacja, bo przecież ktoś
    mógł wziąć wszystkie (nie ma reglamentacji) i rzucić na allegro.

    Przy takich okazjach ludzie sterczą pod sklepami godzinę przed
    otwarciem. :)
    Ergo: nie ma sensu jeździć po Biedronkach i "polować".
    Trzeba wybrać jedną i po prostu być wcześnie. Jak się "zaprzyjaźnisz"
    z obsługą, to może Ci zdradzą, ile będzie sztuk.

    pozdrawiam,
    PK

  • 4. Data: 2015-05-25 09:40:14
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2015-05-23 18:47, Piotr Kosewski wrote:

> [...]
    > Trzeba wybrać jedną i po prostu być wcześnie. Jak się "zaprzyjaźnisz"
    > z obsługą, to może Ci zdradzą, ile będzie sztuk.

    Aż tak bardzo mi nie zależało ;-)

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info