  • 1. Data: 2009-06-16 20:33:28
    Temat: Tablet
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    Jeżeli potrzebuję tabletu do tego, aby korygować zdjęcia w Corelu i,
    ewentualnie, jako myszy to czy oprócz Wacomowskich bambusów warto
    patrzeć w Pentagramy? I jakie znaczenie ma wielkość (czytaj: czy warto
    bić się o coś więcej niż A6)? A ha, nie mam doświadczenia z tymi
    zabawkami.
    --
    Kiedyś publikacja zdjęć w internecie wymagała odwagi...
    dziś wystarczy aparat cyfrowy ;) (c)Billy the Fish

  • 2. Data: 2009-06-16 21:06:40
    Temat: Re: Tablet
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Grzegorz Krukowski wrote:
    > Jeżeli potrzebuję tabletu do tego, aby korygować zdjęcia w Corelu i,
    > ewentualnie, jako myszy to czy oprócz Wacomowskich bambusów warto
    > patrzeć w Pentagramy?

    Nie warto :)

    > I jakie znaczenie ma wielkość (czytaj: czy warto
    > bić się o coś więcej niż A6)?

    Im większy tym dokładniej się go obsługuje. Jak masz monitor wide to
    nie naraz (no chyba, że pogodzisz się z jeszcze mniejszym obszarem
    roboczym albo zgodzisz tylko na jeden monitor).

    > A ha, nie mam doświadczenia z tymi
    > zabawkami.

    To się zoorientuj bo początkowo to dla wielu ludzi traumatyczne przeżycie :)

    d.

  • 3. Data: 2009-06-16 21:20:06
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Tue, 16 Jun 2009 23:06:40 +0200, dominik <n...@d...kei.pl>
    wrote:

    >To się zoorientuj bo początkowo to dla wielu ludzi traumatyczne przeżycie :)

    Właśnie dla tego chcę kupić coś niedrogiego.

  • 4. Data: 2009-06-16 21:27:11
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Tue, 16 Jun 2009 23:20:06 +0200, Grzegorz Krukowski
    <r...@o...pl> wrote:

    >Właśnie dla tego chcę kupić coś niedrogiego.

    Tak właściwie, to najbardziej by mi odpowiadało pióro świetlne, jakim
    bawiłem się kiedyś na Amidze, ale to już twór wymarły.

  • 5. Data: 2009-06-16 21:42:47
    Od: "Thomas" <a...@b...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Krukowski" <r...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:393g35df62lik6ra035p4nikrrc2r00gme@4ax.com...

    > Tak właściwie, to najbardziej by mi odpowiadało pióro świetlne, jakim
    > bawiłem się kiedyś na Amidze, ale to już twór wymarły.

    E tam pioro swietlne. Teraz masz takie cuda:
    http://www.wacom.com/cintiq/cintiq-21ux.php

    Thomas

  • 6. Data: 2009-06-16 21:59:36
    Od: thearti <t...@p...onet.pl>

    On 16 Cze, 22:33, Grzegorz Krukowski <r...@o...pl> wrote:

    > I jakie znaczenie ma wielkość (czytaj: czy warto
    > bić się o coś więcej niż A6)?

    Do korekcji zdjec i zamiast myszy spkojnie A6.

    > A ha, nie mam doświadczenia z tymi zabawkami.

    No to max A6.

  • 7. Data: 2009-06-16 22:56:08
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Nie wiem jak Pentagram, ale nie-wacomowski tablet z bateryjką w piórku był
    dla mnie milszy - piórko wprawdzie cięższe, ale bardziej delikatne.
    Nie skreślałbym innych tabletów...

  • 8. Data: 2009-06-17 05:11:18
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Grzegorz Krukowski napisal:
    > Tak właściwie, to najbardziej by mi odpowiadało pióro świetlne, jakim
    > bawiłem się kiedyś na Amidze, ale to już twór wymarły.

    Technologicznie wymarly, ale funkcjonalnie czuje sie dobrze :)
    http://www.tabletywacom.pl/products/pl/pl-900.htm

    Tylko nie pytaj o cene :)

    Mozesz ewentualnie poszperac za Thinkpadem x61t. Ceny poszly
    mocno w dol, bo Lenovo wypuscilo nowy model x200t.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 9. Data: 2009-06-17 08:06:42
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Grzegorz Krukowski wrote:
> [...]
    > patrzeć w Pentagramy? I jakie znaczenie ma wielkość (czytaj: czy warto
    > bić się o coś więcej niż A6)? A ha, nie mam doświadczenia z tymi

    tylko Wacom... albo coś lepszego :)

  • 10. Data: 2009-06-17 11:00:00
    Od: "Zgubior" <z...@g...com>

> [...]
    > --
    > Kiedyś publikacja zdjęć w internecie wymagała odwagi...
    > dziś wystarczy aparat cyfrowy ;) (c)Billy the Fish

    Ja mam Intuosa A4 do ilustrowania ale zauważyłem że przy obróbce zdjęć A6
    spokojnie by wystarczył, bo operowanie suwakami precyzyjniej wykonuję się
    myszką, a tabletu używam tylko do zaznaczania masek itp.