  • 1. Data: 2009-06-16 19:45:39
    Temat: Troche pojechanych zdjec, warto zajrzec
    Od: p...@a...pl

    http://www.soothbrush.com/children-fear-photography/
    pozd
    Piotr

  • 2. Data: 2009-06-16 20:02:56
    Temat: Re: Troche pojechanych zdjec, warto zajrzec
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Uzytkownik <p...@a...pl> napisal w wiadomosci
    news:3c25baef-cd58-4b6a-b3c8-0ed8c5320165@s12g2000yq
    i.googlegroups.com...
    > http://www.soothbrush.com/children-fear-photography/
    > pozd
    > Piotr

    Zeby znalesc tam zdjecia, to trzeba sie troche naklikac ;)

    JD

  • 3. Data: 2009-06-16 20:20:12
    Od: p...@a...pl

    On 16 Cze, 22:02, "JD" <j...@g...com> wrote:

    > Zeby znalesc tam zdjecia, to trzeba sie troche naklikac ;)

    OK. Wszystkie ilustracje, do ktorych stworzenia uzyto choc w czesci
    aparatu foto nazywam "zdjeciem" ;)

    pozdr
    Piotr

  • 4. Data: 2009-06-16 20:45:09
    Od: "Norbert" <...@h...spam>

    MEGA ROTFL.......... co to jest :)
    Moje ulubione to 11 zdjecie (6 od konca), bije wszystkie :)

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2009-06-16 20:47:38
    Od: "tomlot" <t...@w...pl>

    nie warto a koles wymaga terapii
    Tom

    Uzytkownik <p...@a...pl> napisal w wiadomosci
    i.googlegroups.com...

  • 6. Data: 2009-06-16 21:13:56
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    tomlot pisze:
    > nie warto a koles wymaga terapii

    A dla mnie to najlepsze tu wrzucane linki do prac od przynajmniej
    miesiąca. Kupa dobrego warsztatu i to fajne nawiązanie do kiczowatych
    filmów.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 7. Data: 2009-06-16 22:51:43
    Od: Leszek Drwal <l...@a...pl>

    Janko Muzykant wrote:

    > A dla mnie to najlepsze tu wrzucane linki do prac od przynajmniej
    > miesiąca. Kupa dobrego warsztatu i to fajne nawiązanie do kiczowatych
    > filmów.

    A do tego o Sztuka :)

    Bo wzbudza kontrowersje i skrajne emocje ;)

  • 8. Data: 2009-06-17 04:24:55
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy>

    Proces Norbert <...@h...spam> zwrócił błąd:
    > MEGA ROTFL.......... co to jest :)
    > Moje ulubione to 11 zdjecie (6 od konca), bije wszystkie :)

    Ja bym sobie nawet powiesił :)

    --
    Saiko Kila
    Unregistered Windows User #7.29581131e8

  • 9. Data: 2009-06-17 07:55:32
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Tue, 16 Jun 2009 23:13:56 +0200, Janko Muzykant napisał(a):

    > A dla mnie to najlepsze tu wrzucane linki do prac od przynajmniej
    > miesiąca. Kupa dobrego warsztatu i to fajne nawiązanie do kiczowatych
    > filmów.

    Dobre, choć niektóre dla mnie zbyt dosłowne - dla mnie strach kojarzy się z
    czymś bardziej tajemniczym, a nie potworem przypominającym nadmuchany
    balonik z festynu.

    Pozdrawiam,
    Henry

    --
    FAQ prf: http://www.prf-faq.prv.pl
    Fotografia czarno-biała: http://www.korex.net.pl/forum/

  • 10. Data: 2009-06-17 09:07:11
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Henry(k) pisze:

    > Dobre, choć niektóre dla mnie zbyt dosłowne - dla mnie strach kojarzy się z
    > czymś bardziej tajemniczym, a nie potworem przypominającym nadmuchany
    > balonik z festynu.

    No właśnie dlatego nawiązanie do kiczowatych...
    W ogóle współczesna "sztuka" to często takie mruganie oczkiem do widza:
    "ja wiem, że to kicz, wy wiecie że ja wiem; ach, jesteśmy tacy postmodernistyczni
    i świetnie się bawimy". Ale co począć, skoro "wszystko już było" :)