    From: Tomek Kańka <t...@t...eu.org>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: TVP nie utrzyma się z opłaty audiowizualnej bez reklam
    Date: Thu, 23 Jan 2014 22:19:05 +0000 (UTC)

    hikikomorisan <h...@a...pl> napisał(a)

    > elementem popkultury i dyskusji wsrod znajomych niekoniecznie musza byc
    > z teksty reklam proszków do prania.
    >
    > Czy nie lepiej gdyby zdomowily sie teksty z filmow, jak kiedys mis,
    > rejs, programow rozrywkowych na poziomie /lepszych niz "Sorry, taki mamy
    > klimat"/ dyskusji, debat publicystow /mozna prowadzic z humorem/ czy tez
    > ciekawych programow rozrywkowych.

    Ale ja nie pisałem, co jest lepiej, tylko jak jest. Oczywiście, mogę
    zmienić znajomych, ale to fajni ludzie:). Zresztą co złego w powiezeniu
    "Tak, to tylko w Erze", czy "Prawie jak..." (w oryginale Żywiec).

    I nie zaczynajmy dyskusji, czy TV jest głupia, bo tego oczekują
    widzowie, czy odwrotnie:).

    >[...]
    > W chwili obecnej ja np. nie chce reklam i nie bardzo sie gdzie mam
    > przelaczyc.
    >
    > A za ogladanie reklam nie chce placic.

    Zrób to co ja. Wyłącz telewizor:). Jak będzie nas więcej, to zmniejszą
    się budżety na reklamy TV i przeniosą do
    Internetu/radia/outdooru/whereever. Ci co będą oglądac będą szczęśliwsi.