  • 11. Data: 2009-04-17 13:08:17
    Temat: Re: TVP Sport i inne TVP na satelicie.
    Od: a...@p...pl

    On Thu, 16 Apr 2009 21:06:23 +0200, "Darek"
    <a...@p...gazeta.pl> wrote:

    >Wiem że jest w Telewizji na karte tylko dla dwóch kanałów NSport i TVP Sport
    >troche kiepski pomyśł aby pakować sie w koszta ok. 200 zł + 10 zł. co
    >miesiąc. Niestety to nie są kanały jak polsat czy canal + sport że jest
    >wiekszy repertuar programowy :)

    no tak, ale z drugiej strony to jest tylko 10 zl/miesiac, bo bez
    zobowiazan - jak zaplacisz to masz. Jako uzupelnienie innego dostepu
    (np. podstawowej kablowki) za 8 zl/miesiac to jest to bardzo
    atrakcyjne.

    --
    ThinkXtra

  • 12. Data: 2009-04-17 13:13:44
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik <a...@p...pl> napisał w wiadomości

    > no tak, ale z drugiej strony to jest tylko 10 zl/miesiac

    Nie do końca, 10 zł jest wtedy kiedy regularnie zasilasz.

  • 13. Data: 2009-04-17 20:40:33
    Od: "zho" <b...@p...com>

    > Nie do końca, 10 zł jest wtedy kiedy regularnie zasilasz.

    Powiedzmy szczerze jak konkretnie na rok zasilisz 120 pln wtedy wychodzi
    dycha na miesiac :)

    --
    Pozdrawiam ZHO
    www.akwa.aip.pl Prawdopodobnie najstarsza strona akwarystyczna po polsku.

  • 14. Data: 2009-04-17 21:20:57
    Od: "Darek" <a...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Sat_Diver" <s...@s...info> napisał w wiadomości
    > Nastał dzień 2009-04-17 12:54, Darek donosi, że:
    > W zasadzie są zbędne, ustaw skanowanie pojedynczego transpondera (TP)
    > wybierając go z listy lub jeśli go brak na liście podaj wartości, np.:
    > Satelita: Hot Bird
    > Częstotliwość: 11487
    > Polaryzacja: H (pozioma)
    > Rate (symbol rate): 27500
    > FEC 3/4 (tutaj może być AUTO)
    > Przeskanuj ten transponder, powinny się znaleźć i dodać na końcu listy
    > głównej, chyba, że już są.
    > A co to za tuner?

    Niestety jak narazie jeszcze nie udało mi sie złapac historii ani kultury a
    tuner mam Hevet 5518 FTA

  • 15. Data: 2009-04-19 09:20:12
    Od: "glang" <g...@o...pl>

> [...]
    > co miesiąc. Niestety to nie są kanały jak polsat czy canal + sport że jest

    zakładając 2 lata oglądania czyli średnia umowa umowa wychodzi wiele taniej
    zakup dekodera z kartą na 3 miesiące około 200 zł
    pierwszy rok 120
    drugi rok 120
    razem 440 dzielone na 27 miesięcy daje 16,30 miesięcznie
    pzdr
    GL

  • 16. Data: 2009-04-20 04:39:44
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    Pete wrote:

    > TVPSport ma byc (jest?) rowniez na CP.

    Już jest od jakiegoś miesiąca. Narazie FTA dla wszystkich klientów
    CP. Docelowo ma trafić do pakietu Sport lub RelaxMIX.

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2009-04-21 06:55:49
    Od: "Ianus" <U...@o...pl>

    Użytkownik "bufi" <b...@p...de> napisał w wiadomości
    > Już jest od jakiegoś miesiąca. Narazie FTA dla wszystkich klientów
    > CP. Docelowo ma trafić do pakietu Sport lub RelaxMIX.

    No to jednak nie FTA.

  • 18. Data: 2009-05-09 21:42:03
    Temat: www.zenek.tk
    Od: "www.zenek.tk" <w...@z...tk>