  • 81. Data: 2011-01-12 13:06:50
    Temat: Re: TVN Turbo "Myslisz ze umiesz jezdzic" i RWD
    Od: Tomek Kańka <t...@t...eu.org>

    Adam Adamaszek <c...@g...com> napisał(a)

    > Tzn. pytam o FN2, bo w EP3 była helikalna ;)

    Nie miały. Tylko Chanpionship Edition z 2009 r. miała.

    --
    Tomek

  • 82. Data: 2011-01-12 18:10:19
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-01-12 12:41, kamil pisze:

    > Jedzie na suchym i zostawia na asfalcie polowe opon co okrazenie, czego
    > to ma niby dowodzic?

    Zasugerowałeś, że RWD może sobie nie poradzić z gazem w podłodze na
    zakręcie. Wysłałem Ci linka do przejazdu samochodem z potężną mocą, żeby
    Ci rozwiać wątpliwości. A Ty kota ogonem i o jakichś oponach. Zdajesz
    sobie sprawę o czym była mowa? O gazie w podłodze, zdajesz sobie sprawę
    ile mocy ma auto z linka? Chyba nie. To jest taka moc, że nawet walec by
    spalił gumę.

  • 83. Data: 2011-01-12 18:11:13
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-01-12 11:39, MadMan pisze:

    > Kierowca niestety nie daje rady zapanować nad taką mocą i pali gumę.

    Gdyby kierowca nie był w stanie zapanować nad taką mocą, to by nie
    wciskał tyle gazu. Człowieku, nie kompromituj się już.

  • 84. Data: 2011-01-12 18:14:05
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-01-12 12:40, kamil pisze:

    > Na mokrym? To moze ten sam samochod, ktory zatrzymuje sie na sniegu na 4
    > metrach z 40km/h?

    Nie ma znaczenia czy nawierzchnia jest mokra czy sucha, jak ustawisz
    dobrze auto w zakręcie to gaz w podłodze nic nie zmieni, wręcz
    przeciwnie, wyjdzie z zakrętu pięknym driftem. Gdyby tak zrobić z
    przednim napędem, to skończyłoby to się źle. Bo nie da się zapanować nad
    całą długością samochodu, który leci bokiem w zakręcie mając napęd na tę
    samą oś co sterowanie. Dlatego w rajdach starają się pokonywać zakręty
    na pograniczu przyczepności.

  • 85. Data: 2011-01-12 18:14:52
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 12/01/2011 17:10, Filip KK wrote:

> [...]
    > sobie sprawę o czym była mowa? O gazie w podłodze, zdajesz sobie sprawę
    > ile mocy ma auto z linka? Chyba nie. To jest taka moc, że nawet walec by

    Sugerowalem, ze nie poradzi sobie z gazem w podlodze na mokrym w
    kontekscie rozmowy o przecietnym kierowcy. Ty wyskoczyles z paleniem
    gumy na torze jadac caly czas bokiem po suchym asfalcie.

    Kto tu odwraca kota ogonem?

    W ten sposob FWD tez pojedzie, gaz w podloge, kupa dymu i jakos zakret
    pokonasz. Tylko CO Z TEGO?

    Kamil

  • 86. Data: 2011-01-12 18:16:41
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-01-12 18:14, kamil pisze:

    > Sugerowalem, ze nie poradzi sobie z gazem w podlodze na mokrym w
    > kontekscie rozmowy o przecietnym kierowcy. Ty wyskoczyles z paleniem
    > gumy na torze jadac caly czas bokiem po suchym asfalcie.

    Nie ma znaczenia, czy mokro, czy sucho. Jak postawisz dobrze auto w
    zakręcie, czyli idealnie bokiem po prostej w łuku, to gaz w podłodze
    tylko ułatwi wyjście auta z zakrętu.

    > Kto tu odwraca kota ogonem?
    >
    > W ten sposob FWD tez pojedzie, gaz w podloge, kupa dymu i jakos zakret
    > pokonasz. Tylko CO Z TEGO?

    Sam napisałeś "jakoś". Wnioski wyciągnij sam. Pokaż mi teraz filmik, na
    którym porusza się auto z taką mocą jak to BMW w zakręcie z pedałem gazu
    w podłodze. Może być na suchym.

  • 87. Data: 2011-01-12 18:18:01
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-01-12 18:18, kamil pisze:

    > Wedlug ciebie RWD w tych samych rajdach jedzie caly czas z gazem w
    > podlodze?

    Sztuka driftingu się kłania. Tak podstawowe pytania rozwiejesz jak
    zobaczysz w jaki sposób wchodzi się bokiem z RWD. Zobaczysz wtedy na
    czym polega dawkowanie gazu i co tym zyskujemy w przeciwieństwie do FWD.

  • 88. Data: 2011-01-12 18:18:55
    Od: kamil <k...@s...com>

  • 89. Data: 2011-01-12 18:27:22
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-01-12 08:31, news-gazeta pisze:
    > 1000 konnym BMW http://www.youtube.com/watch?v=gOOiQrk-ikA

    > Wez spierdalaj z tym gownem, BMW - totalna porazka.
    > Co Ty tutaj za link wstawiasz - chyba nie rozumiesz o co tutaj chodzi
    > debilu.

    Do swojego ojca to pisałeś?

  • 90. Data: 2011-01-12 18:31:16
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 12/01/2011 17:18, Filip KK wrote:

    > Sztuka driftingu się kłania. Tak podstawowe pytania rozwiejesz jak
    > zobaczysz w jaki sposób wchodzi się bokiem z RWD. Zobaczysz wtedy na
    > czym polega dawkowanie gazu i co tym zyskujemy w przeciwieństwie do FWD.

    Tak samo, jak Focus RS pojedzie szybko w zakrecie z fabryczna szpera.

    http://en.wikipedia.org/wiki/N%C3%BCrburgring_lap_ti
    mes

    Focus RS vs BMW 335i. Moc ta sama, masa podobna, obydwa zrobily 8:26.

    Kamil