  • 1. Data: 2011-01-10 21:18:32
    Temat: tego jeszcze nie było - MEGA ROTFL..
    Od: megrims <m...@i...pl>

    http://moto.onet.pl/1635075,1,8222-autopilot-spowodo
    wal-wypadek,artykul.html?node=2

    to ja kupuje taką fure... :D

  • 2. Data: 2011-01-10 21:32:00
    Temat: Re: tego jeszcze nie było - MEGA ROTFL..
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    megrims wrote:

    > http://moto.onet.pl/1635075,1,8222-autopilot-spowodo
    wal-wypadek,artyku
    > l.html?node=2
    >
    > to ja kupuje taką fure... :D

    Wszyscy trzej będą zgodnie trzymali się wersji "wysoki sądzie, ja
    byłem tak naprany że na pewno nie mogłem kierować, bo bym z miejsca
    nie ruszył, tamci zresztą też - to musiał być autopilot!" ;-)

    Może nie być łatwo wskazać tego któremu trzeba zabrać prawko.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 3. Data: 2011-01-10 21:37:01
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    megrims w <news:igfpin$hca$1@usenet.news.interia.pl>:

    > http://moto.onet.pl/1635075,1,8222-autopilot-spowodo
    wal-wypadek,artykul.html?node=2

    > to ja kupuje taką fure... :D

    Już sprzedane wszystkie:
    <http://lublin.com.pl/artykuly/pokaz/13932/KRAŚNIK>

    Onet spóźnił się jakieś 3 dni z "niusem" i ze zdjęciami poskąpił

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 4. Data: 2011-01-10 21:52:21
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-01-10 21:18, megrims pisze:
    > http://moto.onet.pl/1635075,1,8222-autopilot-spowodo
    wal-wypadek,artykul.html?node=2

    > to ja kupuje taką fure... :D

    wypij tyle, zeby miec 2 promile to wtedy tez ci sie autopilot ukaże ;)

    --
    venioo
    GG:198909

  • 5. Data: 2011-01-10 22:11:17
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 10 Jan 2011 21:18:32 +0100, megrims wrote:
    >http://moto.onet.pl/1635075,1,8222-autopilot-spowod
    owal-wypadek,artykul.html?node=2

    >to ja kupuje taką fure... :D

    Tylko one drogie sa :-)

    Najlepsze modele potrafia przeciez same zaparkowac.

    J.

  • 6. Data: 2011-01-10 22:28:53
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-01-10 22:11, J.F. pisze:
    wal-wypadek,artykul.html?node=2

    > Tylko one drogie sa :-)
    >
    > Najlepsze modele potrafia przeciez same zaparkowac.

    Byle Skoda tak ma. Brat ma ten gadżet w Superbie. :P

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 7. Data: 2011-01-10 22:49:53
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 10 Jan 2011 20:32:00 +0000 osobnik zwany Massai
    wystukał:

> [...]
    > ruszył, tamci zresztą też - to musiał być autopilot!" ;-)
    >
    > Może nie być łatwo wskazać tego któremu trzeba zabrać prawko.

    mieli po 2 promille. To juz jest przestepstwo (niezależnie od tego, że
    uważam to za głupotę, prawo znaczy)
    czyli można ich postraszyć za krzywoprzysiestwo bo sprawa bedzie w sądzie.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 8. Data: 2011-01-10 22:58:14
    Temat: Re: tego jeszcze nie byo - MEGA ROTFL..
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    masti wrote:

> [...]
    > że uważam to za głupotę, prawo znaczy)
    > czyli można ich postraszyć za krzywoprzysiestwo bo sprawa bedzie w

    Ale jeśli będą wskazywac siebie nawzajem, tzn. każdy innego, to de
    facto tylko jednego za krzywoprzysięstwo, bo jeden wskazuje dobrze,
    winny może kłamać w swojej obronie, i tylko ten trzeci wskazujący
    pierwszego - krzywoprzysięga...

    Trudniej może być z wiarygodnym udowodnieniem który rzeczywiście
    prowadził.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 9. Data: 2011-01-10 23:02:46
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    > masti wrote:

    > Trudniej może być z wiarygodnym udowodnieniem który rzeczywiście
    > prowadził.

    O ile mędrcy w białych otokach nie wpadną na to, żeby zdjąc odciski z
    kierownicy i lewarka.

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi

  • 10. Data: 2011-01-10 23:19:47
    Od: Mruk <t...@g...pl>

    W dniu 2011-01-10 23:02, Yogi(n) pisze:
    > Użytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > O ile mędrcy w białych otokach nie wpadną na to, żeby zdjąc odciski z
    > kierownicy i lewarka.

    jak tego dnia wszyscy byli za kierownicą to może być ciężko. Zwłaszcza,
    że mózgi z policji często nie robią tego od ręki a po miesiącu może być
    za późno