  • 1. Data: 2011-01-11 08:36:52
    Temat: Kto jeździ nową Thalią? Szukam opinii o tym aucie.
    Od: axyt <a...@g...com>

    Chciałem zapytać użytkowników tego auta o wrażenia z użytkowania,
    jakieś problemy itp?. Opinii w necie jak na lekarstwo a chciałbym
    informacje z "pierwszej ręki"
    thx

  • 2. Data: 2011-01-11 13:01:28
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-01-11 08:36, axyt pisze:
    > Chciałem zapytać użytkowników tego auta o wrażenia z użytkowania,
    > jakieś problemy itp?. Opinii w necie jak na lekarstwo a chciałbym
    > informacje z "pierwszej ręki"

    Obita młotem poprzednia taliija ...

    6008

  • 3. Data: 2011-01-11 15:01:39
    Od: szymo <s...@w...pl>

    axyt pisze:
    > Chciałem zapytać użytkowników tego auta o wrażenia z użytkowania,
    > jakieś problemy itp?. Opinii w necie jak na lekarstwo a chciałbym
    > informacje z "pierwszej ręki"
    > thx
    widziałem taką jedną (żałuję że nie miałem aparatu bo zrobił bym
    zdjęcie) Piękna wypolerowana, świecąca i z napisem na całą tylną szybę:
    "Nie kupuj tego gówna!!!" :)

  • 4. Data: 2011-01-11 23:35:55
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Użytkownik "axyt" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    l.googlegroups.com...
    Chciałem zapytać użytkowników tego auta o wrażenia z użytkowania,
    jakieś problemy itp?. Opinii w necie jak na lekarstwo a chciałbym
    informacje z "pierwszej ręki"
    thx

    Mój teść jeździ. Już drugi rok. Nie ma absolutnie żadnych problemów.
    Przedtem miał clio II i thalia wydaje się w środku bardziej ciasna,
    szczególnie z tyłu ale clio było 3 drzwiowe i wgodnie sie wsiadało i
    wysiadało z tyłu a thalia jest czetrodrzwiowa i z tyłu jest ciasno i
    niewygodnie przez te małe drzwi. W porównaniu do kliówki ma fajniejszy
    bagażnik.
    Silnik 1.4 16V

  • 5. Data: 2011-01-11 23:36:53
    Od: axyt <a...@g...com>

    O rzeczowe opinie prosiłem, nie stwierdzenia typu:
    - auto francuskie więc napewno be
    - lepiej kup używanego niemca od dziadka z wermachtu
    - znajomy ma znajomego...
    bo tego typu opinie mam w dupie.

    O daewoo też się nasłuchałem i naczytałem po stokroć złych opinii,
    dobijam trzecie auto tego producenta i gdyby dalej robili lanosa /
    nubirę to bez wahania bym kupił nowego. Ale jeb..ny szmelcwagen
    postarał się odpowiednio o czarny marketing, całe szczęście że teraz
    robią swoje gówno gorzej niż chińczycy zabawki a koreańskie zaczynają
    być doceniane to może szkopska motoryzacja padnie jak kiedyś polska
    czego wszystkim życzę. Sorry za wywód...poniosło mnie ale może utne
    dalsze dyskusje nie na temat.

    Pytam właścicieli czy są zadowoleni z zakupu, czy z autkiem są
    problemy, jak spalanie realne vs dane producenta itp.

  • 6. Data: 2011-01-12 01:17:09
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-01-11 23:36, axyt pisze:
    > O rzeczowe opinie prosiłem, nie stwierdzenia typu:

    Skup się tępy huju ... Przejeżdżam tym gównem kilkadziesiąt
    tysięcy km ... Przeczytaj moją opinię tępaku.

    > - znajomy ma znajomego...

    Lecz się bucu. Mam tego we flocie 20 sztuk.

    > bo tego typu opinie mam w dupie.

    A ja Twoją matkę - też jest tania i łatwa.

    > Pytam właścicieli czy są zadowoleni z zakupu, czy z autkiem są
    > problemy, jak spalanie realne vs dane producenta itp.

    Czytając całą treść, którą wyciąłem - pierdol się idioto.

    6008

  • 7. Data: 2011-01-12 01:51:03
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 11 Jan 2011 14:36:53 -0800 (PST), axyt wrote:
    >O daewoo też się nasłuchałem i naczytałem po stokroć złych opinii,
    >dobijam trzecie auto tego producenta i gdyby dalej robili lanosa /
    >nubirę to bez wahania bym kupił nowego.

    mnie nubirka chodzi czasem po glowie, ale wtedy sobie przypominam ze
    juz raz sobie powiedzialem nie. Nie lubie aut ktore co 30kkm wymagaja
    lawety, pala 20/100 i radia w nich nie slychac. A poza tym calkiem
    sympatyczne i teraz jestem madrzejszy, pewnie obyloby sie bez lawety.

> [...]
    >robią swoje gówno gorzej niż chińczycy zabawki a koreańskie zaczynają
    >być doceniane to może szkopska motoryzacja padnie jak kiedyś polska

    Ale to jest koreanska motoryzacja made in Slovakia :-)

    J.

  • 8. Data: 2011-01-12 08:07:26
    Od: szymo <s...@w...pl>

    Rafał "SP" Gil pisze:

> [...]
    >
    > Lecz się bucu. Mam tego we flocie 20 sztuk.

    > A ja Twoją matkę - też jest tania i łatwa.

    > Czytając całą treść, którą wyciąłem - pierdol się idioto.

    Ojojoj :)

  • 9. Data: 2011-01-12 09:42:55
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Skup się tępy huju ... Przeczytaj moją opinię tępaku.
    > Lecz się bucu.
    >

    > A ja Twoją matkę - też jest tania i łatwa.
    > - pierdol się idioto.

    Przegiąłeś.
    PLONK

  • 10. Data: 2011-01-12 10:28:08
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    On 12 Sty, 09:42, "Cavallino" <c...@k...pl> wrote:
    > Przegiąłeś.
    > PLONK

    Nie chce mi się wierzyć, żeby gość takie teksty pisał. Może ktoś się
    podszył?