eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyTVN Turbo "Myslisz ze umiesz jezdzic" i RWDRe: TVN Turbo "Myslisz ze umiesz jezdzic" i RWD
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!not-for-mail
    From: Filip KK <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: TVN Turbo "Myslisz ze umiesz jezdzic" i RWD
    Date: Wed, 12 Jan 2011 18:18:01 +0100
    Organization: Dzial Sieciowy ICM, Uniwersytet Warszawski
    Lines: 21
    Message-ID: <igknu6$9p4$2@news.net.icm.edu.pl>
    References: <1...@f...googlegroups.com>
    <iggtkg$72m$5@inews.gazeta.pl> <igh371$l46$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@f...googlegroups.com>
    <igh5ao$ij$1@news.onet.pl> <ighip9$e2l$1@news.onet.pl>
    <ighktm$g50$1@inews.gazeta.pl> <ighlhc$nu5$1@news.onet.pl>
    <ighm33$jh9$1@inews.gazeta.pl> <igicug$qnv$1@inews.gazeta.pl>
    <igj479$46j$1@news.net.icm.edu.pl> <igk3vq$gs6$3@inews.gazeta.pl>
    <igknmn$9p4$1@news.net.icm.edu.pl> <igknpv$hj1$2@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-78-83-170.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.net.icm.edu.pl 1294852871 10020 89.78.83.170 (12 Jan 2011 17:21:11 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...net.icm.edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 12 Jan 2011 17:21:11 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
    Thunderbird/3.1.7
    In-Reply-To: <igknpv$hj1$2@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2341886
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-01-12 18:18, kamil pisze:
    > On 12/01/2011 17:14, Filip KK wrote:
    >
    >>> Na mokrym? To moze ten sam samochod, ktory zatrzymuje sie na sniegu na 4
    >>> metrach z 40km/h?
    >>>
    >> Nie ma znaczenia czy nawierzchnia jest mokra czy sucha, jak ustawisz
    >> dobrze auto w zakręcie to gaz w podłodze nic nie zmieni, wręcz
    >> przeciwnie, wyjdzie z zakrętu pięknym driftem. Gdyby tak zrobić z
    >> przednim napędem, to skończyłoby to się źle. Bo nie da się zapanować nad
    >> całą długością samochodu, który leci bokiem w zakręcie mając napęd na tę
    >> samą oś co sterowanie. Dlatego w rajdach starają się pokonywać zakręty
    >> na pograniczu przyczepności.
    >
    >
    > Wedlug ciebie RWD w tych samych rajdach jedzie caly czas z gazem w
    > podlodze?
    >
    Sztuka driftingu się kłania. Tak podstawowe pytania rozwiejesz jak
    zobaczysz w jaki sposób wchodzi się bokiem z RWD. Zobaczysz wtedy na
    czym polega dawkowanie gazu i co tym zyskujemy w przeciwieństwie do FWD.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: