  • 61. Data: 2011-11-13 16:13:10
    Temat: Re: [OT] świeczka
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Grzegorz Jońca napisał:

    > Dobra, poprawiam się - że muchy mają uszy w nogach.

    Muchy mają narządy słuchu trochę wyżej, w okolicach nasady pierwszej
    pary odnóży, na tułowiu lub przedtułowiu.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Ormia_ochracea -- to taka fajna mucha
    z doskonałym przestrzennym słuchem. Dokładnie przebadana pod tym
    względem przez uczonych (choć niekoniecznie radzieckich).

    Jarek

    --
    Kto nie ma w głowie, ten ma w nogach.

  • 62. Data: 2011-11-13 16:34:27
    Od: Grejon <g...@g...com>

> [...]
    > z doskonałym przestrzennym słuchem. Dokładnie przebadana pod tym
    > względem przez uczonych (choć niekoniecznie radzieckich).

    Ych... a nie słyszałeś o tym eksperymencie, że "po wyrwaniu wszystkich
    odnóży mucha ogłuchła"?

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 63. Data: 2011-11-13 16:37:15
    Temat: Re: [OT] szkło
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello J.F.,

    Sunday, November 13, 2011, 5:06:36 PM, you wrote:

    > para mowiac szczerze, to troche go innego niz gaz. Gazem to dopiero ponad
    > 374C.

    To będzie para przegrzana.

    > A niektorzy jeszcze wyrozniaja stan nadkrytyczny,

    Właśnie go podałeś.

    > oraz plazme.

    Za daleko. Przypomnij sobie definicję punktu potrójnego wody.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 64. Data: 2011-11-13 17:31:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 13 Nov 2011 17:37:15 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > Hello J.F.,
    > To będzie para przegrzana.

    Czyli pelnowartosciowy gaz :-)

    > Właśnie go podałeś.

    Nie, jeszcze trzeba wysokiego cisnienia.

    > Za daleko. Przypomnij sobie definicję punktu potrójnego wody.

    A to z kolei zdecydowanie za blisko.

    J.

  • 65. Data: 2011-11-13 17:41:35
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Grzegorz Jońca napisał:

    > Ych... a nie słyszałeś o tym eksperymencie, że "po wyrwaniu wszystkich
    > odnóży mucha ogłuchła"?

    Coś mówili, ale chyba niedosłyszałem.

    --
    Jarek

  • 66. Data: 2011-11-13 17:55:31
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello J.F.,

    Sunday, November 13, 2011, 6:31:59 PM, you wrote:

    > Czyli pelnowartosciowy gaz :-)
    > Nie, jeszcze trzeba wysokiego cisnienia.

    Nie ma znaczenia - możesz sobie sprężać.

    > A to z kolei zdecydowanie za blisko.

    Nie. Przypomnij sobie, proszę.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 67. Data: 2011-11-13 17:56:08
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Jarosław,

    Sunday, November 13, 2011, 6:41:35 PM, you wrote:

    [...]

    > Coś mówili, ale chyba niedosłyszałem.

    Biedaku, nóżki Ci urwali?

    NMSP ;P

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 68. Data: 2011-11-13 19:35:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 13 Nov 2011 18:55:31 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > Hello J.F.,
    > Nie ma znaczenia - możesz sobie sprężać.

    Moge tez sobie rozprezac, i wtedy zdecydowanie nie bedzie nadkrytyczny.

    > Nie. Przypomnij sobie, proszę.

    No, ci np pisza "para" aczkolwiek dosc dwuznacznie :-)
    http://encyklopedia.pwn.pl/haslo.php?id=3964560

    J.

  • 69. Data: 2011-11-13 20:10:02
    Od: Grejon <g...@g...com>

    > Coś mówili, ale chyba niedosłyszałem.

    Ruscy przeprowadzają eksperyment. Wzięli muchę, wyrwali jej jedną nóżkę:
    - Mucha idi! - mucha idzie.
    W raporcie piszą "po wyrwaniu jednej nogi mucha chodzi". Wyrwali jej
    drugą nogę:
    - Mucha idi! - mucha idzie. W raporcie piszą "po wyrwaniu drugiej nogi
    mucha nadal chodzi". Wyrwali jej trzecią nogę:
    - Mucha idi! - mucha idzie. W raporcie piszą "po wyrwaniu trzeciej nogi
    mucha chodzi". Wyrwali jej ostatnią nogę:
    - Mucha idi! - mucha stoi.
    - Mucha idi!!! - mucha dalej stoi. W raporcie piszą "po wyrwaniu
    wszystkich nóg mucha ogłuchła".

  • 70. Data: 2011-11-13 20:29:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 13 Nov 2011 21:10:02 +0100, Grejon napisał(a):
    > - Mucha idi!!! - mucha dalej stoi. W raporcie piszą "po wyrwaniu
    > wszystkich nóg mucha ogłuchła".

    I jak widac - wysuneli prawidlowe wnioski :-)

    J.