  • 1. Data: 2011-11-04 11:44:55
    Temat: Czym zmierzyc prad rzedu 500mA
    Od: walker <e...@g...without.pl>

    Witam,
    Czy wie ktos z was, czy mozna zmierzyc prad rzedu 500mA? przegladalem
    mierniki uniwersalne na allegro, ale wszystkie maja tylko skale 200mA i
    10A, to znaczy 200mA jest za mala a przy 10A i dokladnosci 2% otrzymuje
    blad na poziomie 200mA co przy pradzie 500mA daje blad na poziomie 40%

    chcialbym moc zmierzyc taki prad z dokladnoscia nie gorsza niz 2% a
    najlepiej 1%

    pzdr,
    w.

  • 2. Data: 2011-11-04 11:55:07
    Temat: Re: Czym zmierzyc prad rzedu 500mA
    Od: "Gomez" <a...@h...pl>

    Uzytkownik "walker" <e...@g...without.pl> napisal w wiadomosci
    grup dyskusyjnych:j90j7n$nl2$...@n...vectranet.pl...
> [...]
    > blad na poziomie 200mA co przy pradzie 500mA daje blad na poziomie 40%
    >
    > chcialbym moc zmierzyc taki prad z dokladnoscia nie gorsza niz 2% a

    Ty jestes taki glupi czy tylko udajesz?

  • 3. Data: 2011-11-04 11:59:30
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello walker,

    Friday, November 4, 2011, 12:44:55 PM, you wrote:

> [...]
    > blad na poziomie 200mA co przy pradzie 500mA daje blad na poziomie 40%
    > chcialbym moc zmierzyc taki prad z dokladnoscia nie gorsza niz 2% a

    Kup rezyster 0R1 1% i mierz na nim spadek napięcia miernikiem na
    zakresie 200mV - najdokładniejszym.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 4. Data: 2011-11-04 12:22:27
    Od: walker <e...@g...without.pl>

    On 11/04/2011 12:59 PM, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Kup rezyster 0R1 1% i mierz na nim spadek napięcia miernikiem na
    > zakresie 200mV - najdokładniejszym.

    fakt, nie pomyslalem o rezystorze, dzieki za pomoc

  • 5. Data: 2011-11-04 12:24:54
    Od: "!sp" <s...@a...er>

    > chcialbym moc zmierzyc taki prad z dokladnoscia nie gorsza niz 2% a
    > najlepiej 1%

    Staly czy zmienny ?

  • 6. Data: 2011-11-05 10:31:31
    Od: "Piotr Galka" <p...@C...pl>

> [...]
    > blad na poziomie 200mA co przy pradzie 500mA daje blad na poziomie 40%
    >
    > chcialbym moc zmierzyc taki prad z dokladnoscia nie gorsza niz 2% a

    Ja bym uzyl METEX M-4650B bo mam pod reka.
    Na zakresie 20A (20.000) ma dokladnosc 0,8% + 5 cyfr - czyli dla 500mA
    wyjdzie 1,8%.
    A tu:
    http://www.ndn.com.pl/katalog/sanwa/pdf/PC5000a.pdf
    masz miernik, który ma zakres 500mA (500.00) i na tym zakresie dokladnosc
    0,1% +20 cyfr czyli dla 500 to jest 0,1%+0,04%=0,14%.
    A jak nieco ponad 500mA to na zakresie 5A jest tez 0,1% + 20 cyfr co dla
    500mA da 0,1%+0,4%=0,5%.
    P.G.