  • 1. Data: 2012-01-25 12:31:23
    Temat: [TI] START
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    Doszło.
    Czas sprawdzić:-)
    Romek masz już?
    S.

  • 2. Data: 2012-01-25 13:09:08
    Temat: Re: [TI] START
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    > Doszło.
    > Czas sprawdzić:-)
    > Romek masz już?

    Nosz k@#$$#, niedługo dziatwę na obiad będziesz wołał przez grupę
    dyskusyjną.

  • 3. Data: 2012-01-25 13:21:51
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    > Nosz k@#$$#, niedługo dziatwę na obiad będziesz wołał przez grupę
    > dyskusyjną.
    Sorry...
    To takie pożegnanie :-)
    Za długo już patrzę, jak wiara gada o bzdurach, zamiast ruszyć tyłki.
    Ja w tym czasie zaprojektowałem 3xPCB, wykonałem, lutuję, a mam nadzieję do
    wieczora pchnąć
    część projektu na tym "imponującym" cudzie z TI, ale tak coś praktycznego.
    Chciałem tu kilku zmobilizować, ale nie sądzę, żeby Romek ruszył coś z tych
    kitów,
    bo woli udowadniać, że budowanie przetwornic jest skomplikowane, iże ja wolę
    je robić na TTLach :-)
    S.

  • 4. Data: 2012-01-25 13:28:56
    Od: Zbych <a...@o...pl>

> [...]
    > wieczora pchnąć
    > część projektu na tym "imponującym" cudzie z TI, ale tak coś praktycznego.

    No to pochwal się tym na grupie, zamiast robić z niej skrzynkę mailową.

  • 5. Data: 2012-01-25 13:30:53
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    > No to pochwal się tym na grupie, zamiast robić z niej skrzynkę mailową.
    Skoro tak, to postaram się J
    S.

  • 6. Data: 2012-01-25 13:51:59
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Sylwester,

    > Doszło.
    > Czas sprawdzić:-)
    > Romek masz już?

    Dzisiaj wyruszyło - zgodnie z zapowiedzią.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl