  • 1. Data: 2012-01-24 23:06:42
    Temat: Re: Startery TI itp.
    Od: " MH" <l...@W...gazeta.pl>

    Panowie , ta grupa moim zdaniem jest po części adresowana dla fachowców , po
    części również dla amatorów. Dyskusja n/t 'Startery TI' zaczyna osiągać 'masę
    krytyczną'. Czy ktokolwiek z biorących udział w owej dćskusji czegoś
    porzytecznego się dowiedział? NIE !! Czy amator , bądź profesjonalista
    czytając tylko owe posty czegoś mądrego się dowiedział ? NIE !! PANOWIE ,
    zakończcie te bicie piany.. Taaak , emocje poniosły , ale tylko tracicie swój
    cenny czas na pierdoty.. TI ma na swoich stronach dobrą dokumentację , jak
    coś jest niezrozumiałe , dawać pytanie na grupę.. Ale nie p.....ć 'kotka za
    pomocą młotka' !!

    MH

  • 2. Data: 2012-01-24 23:14:58
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello MH,

    Wednesday, January 25, 2012, 12:06:42 AM, you wrote:

    [........]

    Pieprzenie smutów.

    Nie podoba się - wytnij sobie ten wątek na poziomie czytnika.

    To jest grupa DYSKUSYJNA a nie towarzystwo wzajemnej adoracji.
    Dyskusja przebiega zgodnie z przeznaczeniem grupy i w sposób
    merytoryczny.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 3. Data: 2012-01-24 23:40:18
    Od: " MH" <l...@W...gazeta.pl>

    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > [........]
    >
    > Pieprzenie smutów.
    >
    > Nie podoba się - wytnij sobie ten wątek na poziomie czytnika.

    Ależ po co zaraz takie nerwy ?! Fakt : NIE PODOBA SIĘ !! . Zwracam tylko uwagę
    , że skąd innąd wielu naprawdę łebskich grupowiczów wdało się w bicie piany. I
    niczego se nie mam zamiaru wycinać na jakimkolwiek poziomie :))

    > To jest grupa DYSKUSYJNA a nie towarzystwo wzajemnej adoracji.
    > Dyskusja przebiega zgodnie z przeznaczeniem grupy i w sposób
    > merytoryczny.

    W obrębie tego tematu zaczyna mi raczej to wyglądać na grupę PYSKUSYJNĄ.
    No właśnie , trochę gorzej z tą merytoryką..

    Ale cóż , sam stwierdziłeś że jest to grupa dyskusyjna , więc się wypowiadam.
    A czy się z tym zgodzisz , czy nie , to już w/g Twojego uznania.

    MH

  • 4. Data: 2012-01-24 23:48:24
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello MH,

    Wednesday, January 25, 2012, 12:40:18 AM, you wrote:

    [...]

> [...]

    [...]

    > Ale cóż , sam stwierdziłeś że jest to grupa dyskusyjna , więc się wypowiadam.

    Dyskutowanie o dyskusjach nie jest tematem tej grupy - znajdź/załóż sobie
    jakąś alt.pl.dyskusje i sobie tam dyskutuj o prawie do dyskutowania. Z
    mojej strony na ten temat koniec dyskusji.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 5. Data: 2012-01-25 00:31:45
    Od: " MH" <l...@W...gazeta.pl>

> [...]

    > jakąś alt.pl.dyskusje i sobie tam dyskutuj o prawie do dyskutowania. Z
    > mojej strony na ten temat koniec dyskusji.

    Cytat : "[...]" często się pojawiający w odpowiedzi.
    A po kiego udzielasz odpowiedzi na [...] ?? A nie prościej odpisywać
    na żywcem cytowane moje bzdety?? Czyżby to przekraczało Twoje zdolności ,
    bądź poczułeś się URAŻONY ?? Hmm , bynajmniej na tej grupie takie zachowania
    nie powinny mieć miejsca !!

    Co do jednego , zgadzam się : EOT

    MH

    P.S. A gdzie Ty tu dostrzegasz Tow. Wzajemnej Adoracji ?? Boszsz...