  • 11. Data: 2009-03-25 13:19:18
    Temat: Re: Problem z hamulcami
    Od: l...@l...cc

    Tak BTW, to w denaturacie jest woda, więc raczej ostrożnie z tym przy
    płukaniu układu hamulcowego. Upewnij się, że na pewno dobrze wszystko
    w środku wysuszyłeś przed zalaniem płynem.

  • 12. Data: 2009-03-25 13:21:58
    Temat: Re: [TECH] Problem z hamulcami
    Od: gerfas <g...@w...pl>

    Eskimos pisze:

    > A weź dla świętego spokoju poluzuj lagi w półkach, koło miedzy kolana,
    > skręć w jedną, w drugą, wyprostuj, dokręć półki i zobacz wtedy.

    We życiu bym nie pomyślał o tym :), ale spróbuję.

    thx

    Darz Bór Eskimos

    --
    Vaesse deireadh aep eigean...
    Piotr

  • 13. Data: 2009-03-25 13:57:40
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    gerfas pisze:

    > Prowadnica klocka oczyszczona ze rdzy i delikatnie posmarowana towotem.

    tu towot, tam denaturat.

    Z tym towotem to chyba sredni pomysl, jak rozgrzejesz hamulce to moze
    smarowidlo sie porozlazic na klocki. Moze teoretyzuje, ale jakos mi ten
    towot nie pasi.

    O denaturacie Ci napisali, chyba lepsza bylaby benzyna.

    KJ

  • 14. Data: 2009-03-25 14:04:06
    Od: Eskimos <e...@t...pl>

    On Wed, 25 Mar 2009 14:57:40 +0100, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    >O denaturacie Ci napisali, chyba lepsza bylaby benzyna.

    Masz okazyjnie do sprzedania wszystkie uszczelki układu hamulcowego do
    TA, czy co? ;P

    Darz bór,
    Eskimos
    FJ1200
    Daelim NS125 - faster, harder, scooter!!!
    Poznań

  • 15. Data: 2009-03-25 14:14:39
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Eskimos" <e...@t...pl> wrote in message

    > Masz okazyjnie do sprzedania wszystkie uszczelki układu hamulcowego do
    > TA, czy co? ;P

    Ekstrakcyjna!! Przeciez dobrze radzil: pomysl z towotem fatalny. Na klocki
    wylacznie pasta miedziana i to malutko.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & Fun Factory XT660X
    To nie forum scigacza lecz grupa dyskusyjna pl.rec.motocykle.

  • 16. Data: 2009-03-25 14:41:02
    Od: Eskimos <e...@t...pl>

    On Wed, 25 Mar 2009 15:14:39 +0100, "Kefir" <k...@r...pl>
    wrote:

    >Ekstrakcyjna!! Przeciez dobrze radzil: pomysl z towotem fatalny. Na klocki
    >wylacznie pasta miedziana i to malutko.

    No dobra, ale skąd pomysł, że nagle po glebie cały układ sie zasyfił,
    zakleił i że trzeba go intensywnie płukać? Nie prościej zmienić płyn i
    najwyżej przepompowac go przez układ jakąś szklankę więcej niż trzeba
    do samej wymiany?

    Mozna też _delikatnie_ dłubnąć igłą w otworku zwrotnym w pompie (ten
    bliżej wylotu). Jak w zbiorniczku był szlam, to przy glebie mogł tę
    dziurkę zakleić, bo ona naprawdę mała jest.

  • 17. Data: 2009-03-25 14:41:06
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Eskimos pisze:

    > Masz okazyjnie do sprzedania wszystkie uszczelki układu hamulcowego do
    > TA, czy co? ;P

    Jak kiedys mialem w reku spray z napisem brake cleaner to zawartosc
    smierdziala benzyna.

    A teraz jak popatrzylem przez google to w zaleznosci od producenta bywa
    ze duza czesc to "benzyna lekka obrabiana wodorem" czyli ekstrakcyjna.

    Po drugie to napisalem "chyba" a Ty mi kazesz dyplom z chemii robic.
    :-)

    KJ

  • 18. Data: 2009-03-25 15:43:34
    Od: Arni <a...@n...spam>

    Kefir pisze:

    > Ekstrakcyjna!! Przeciez dobrze radzil: pomysl z towotem fatalny. Na
    > klocki wylacznie pasta miedziana i to malutko.

    a pasta miedziana to niby co, nie tłusta ? cytuje:

    miedzianobrązowy proszek
    miedziany i inne smary w postaci ciał stałych
    olej syntetyczny zagęszczacz nieorganiczny

    taki sam smar jak towot. Tym bardziej ze pewnie to nie był oryginalny
    smar Towota tylko jakis wspolczesny np ŁT-4 albo lepszy ;))

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 19. Data: 2009-03-25 16:29:45
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Arni pisze:

    > a pasta miedziana to niby co, nie tłusta ? cytuje:
    >
    > miedzianobrązowy proszek
    > miedziany i inne smary w postaci ciał stałych
    > olej syntetyczny zagęszczacz nieorganiczny
    >
    > taki sam smar jak towot.

    temperatura kapania towotu to jakies 150 stopni, pasty miedzianej 650.

    Czy zaciski idzie zagrzac do 150 ?

    Na torze na pewno, na ulicy - nie wiem.

    KJ

  • 20. Data: 2009-03-25 16:49:26
    Od: Arni <a...@n...spam>

    KJ Siła Słów pisze:

    > temperatura kapania towotu to jakies 150 stopni, pasty miedzianej 650.

    zeby kapał to musi byc do duzo a tu chodzi tylko i zatłuszczenie
    powierzchni styku klocka z prowadnicami. Nie przecze ze pasta miedziana
    jest lepsza ale nie lansujmy tezy jakoby nie była tlusta jak smar :)

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"