  • 1. Data: 2011-10-20 11:26:35
    Temat: T-mobile - padł woj. podlaskie
    Od: gregor <c...@g...pl>

    Witam

    Może ktoś potwierdzić bo mam problemy z połączeniem się z paroma nr z
    ery i raz na jakieś 10 prób udaję się połączyć ...

    gregor

  • 2. Data: 2011-10-20 12:31:49
    Temat: Re: T-mobile - padł woj. podlaskie
    Od: "luk" <l...@W...speed-net.pl>

    Użytkownik "gregor" napisał:

    > Witam
    >
    > Może ktoś potwierdzić bo mam problemy z połączeniem się z paroma nr z
    > ery i raz na jakieś 10 prób udaję się połączyć ...

    WItam, w Lublinie podobnie

    --
    pzdr, Luk

  • 3. Data: 2011-10-20 13:14:32
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-10-20 14:31, luk pisze:

    > WItam, w Lublinie podobnie

    http://www.telepolis.pl/news.php?id=23149&limit=1000

    Awaria w T-Mobile

    Od okolic południa klienci T-Mobile mogą mieć problemy z korzystaniem ze
    swoich telefonów - informuje operator.

    Problem dotyczy zarówno połączeń wychodzących, jak i przychodzących.
    Awaria ma charakter globalny, a informacja o tym przekazywana jest m.in.
    poprzez automatyczną informację w Biurze Obsługi Abonenta operatora.

    Obecnie T-Mobile pracuje nad wyeliminowaniem przyczyn awarii, jednak
    dokładny czas ich usunięcia nie jest znany. (Q!)

    --
    Liwiusz