  • 1. Data: 2011-10-19 00:58:43
    Temat: Badanie języka za pomocą iPhone
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Witajcie

    Wpadłem na kolejny, wielce innowacyjny pomysł a mianowicie badanie języka za
    pomocą iPhone'a. Wystawiasz język i iPhone pisze czy jesteś zdrowy czy
    niezdrowy. Jest coś takiego ?

    To może teraz jestem innowacyjny ? :-)

  • 2. Data: 2011-10-19 18:07:59
    Temat: Re: Badanie języka za pomocą iPhone
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik John Kołalsky napisał:
> [...]
    > języka za pomocą iPhone'a. Wystawiasz język i iPhone pisze czy jesteś
    > zdrowy czy niezdrowy. Jest coś takiego ?

    To zalezy, czy lizesz iPhona, czy nie ;)

  • 3. Data: 2011-10-20 08:56:03
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "John Kołalsky" napisał w wiadomości grup
    >Wpadłem na kolejny, wielce innowacyjny pomysł a mianowicie badanie
    >języka za pomocą iPhone'a. Wystawiasz język i iPhone pisze czy jesteś
    >zdrowy czy niezdrowy. Jest coś takiego ?

    http://blog.softwareadvice.com/articles/medical/the-
    best-medical-iphone-apps-for-doctors-and-med-student
    s-1100709/

    Jak juz sprawdzisz wszystkie 10tys aplikacji medycznych, to
    przestaniesz miec glupie pomysly :-)

    J.

    To może teraz jestem innowacyjny ? :-)

  • 4. Data: 2011-10-20 09:32:16
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od J.F
    z dnia: 2011-10-20 10:56:

> [...]
    s-1100709/

    > Jak juz sprawdzisz wszystkie 10tys aplikacji medycznych, to przestaniesz
    Pomysł nie jest głupi, ja myślę, że jak ktoś do iPhona wystawia język to
    od razu diagnoza jest prosta: chory... psychicznie. ;)

    Paweł