  • 1. Data: 2011-10-20 11:21:07
    Temat: HD-Voice
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    T-mobile sie reklamuje ze teraz glos ma lepszej jakosci, bo w
    HD-Voice.

    Naprawde w lepszej ?

    J.

  • 2. Data: 2011-10-20 13:51:26
    Temat: Re: HD-Voice
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Thu, 20 Oct 2011 13:21:07 +0200, "J.F"
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >T-mobile sie reklamuje ze teraz glos ma lepszej jakosci, bo w
    >HD-Voice.
    >
    >Naprawde w lepszej ?

    Tak tylko że po pierwsze to aby z tego skorzystać oba telefony
    rozmówców muszą posiadać opcje HD Voice a po drugie z tego co wiem to
    hd voice w T jest na nadajnikach 3g i większości 2g także też nie
    wiadomo czy się trafi.

  • 3. Data: 2011-10-21 10:15:30
    Od: Miroslaw Dobrzanski <NOSPAM_sq6qq@CUT_poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-10-20 13:21, J.F pisze:

    > T-mobile sie reklamuje ze teraz glos ma lepszej jakosci, bo w HD-Voice.
    >
    > Naprawde w lepszej ?
    >

    > J.
    Usłysz różnicę :-)
    http://gsmonline.pl/portal/news/news.jsp?s0n_id=2756
    5&link=HD,Voice,-,prezentacja,dzia%C5%82ania

    Mirek

  • 4. Data: 2011-10-21 14:31:23
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik Miroslaw Dobrzanski napisał:

    > Usłysz różnicę :-)
    > http://gsmonline.pl/portal/news/news.jsp?s0n_id=2756
    5&link=HD,Voice,-,prezentacja,dzia%C5%82ania

    Ja tam poczekam, az Orange udostepni ogolnie jakakolwiek jakosc rozmow w
    moim miejscu pracy, bo poki co to na numerze z Orange mam albo brak
    zasiegu, albo jak juz mam "zasieg" to nie mozna sie do mnie dodzwonic
    (abonent opoza zasiegiem) albo nie mozna zadzwonic do kogos (sice
    nieosiagalna).

    Wiec milo, ze sie staraja i zapewniaja HD-voice. Ale dla kogos, kto
    ciagle, od ponad roku, walczy, ze maja cos popsute, to takie nowinki sa
    o dupe rozbic.

  • 5. Data: 2011-10-23 07:49:51
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 21 Oct 2011 12:15:30 +0200, Miroslaw Dobrzanski
    <NOSPAM_sq6qq@CUT_poczta.onet.pl> wrote:
    HD-Voice.

    Pamiętam ze w jednym z pierwszych telefonow ery do jakich mialem
    dostep (alcatel, cyba 1997 rok) jakość połączenia była o niebo lepsza
    niż to co się słyszy teraz. I nie było wtedy zadnego "HD".

    --
    Marek