  • 1. Data: 2011-10-20 13:35:33
    Temat: SE Satio czy Nokia N8?
    Od: z <z...@g...pl>

    Mszę podjąć decyzję wyboru między Satio a N8.
    Wiem że to różne ceny i zupełnie inne roczniki produkcji.
    Specyfikacje specyfikacjami a życie życiem.
    Mam kilka pytań do użytkowników w kwestiach multimedialnych.

    Satio nie ma standardowo eqalizera mp3 ale można go dograć.
    Minus za tylko predefiniowane ustawienia a plus za obsługę całego
    wyjścia fonii (mp3, radio, filmy) Potrzebuję equalizera bo lubię basy a
    słuchawek dokanałowych nie mogę używać.
    Nokia za to ma ale też tylko predefiniowane i podobno jakimś mykiem
    można dodać swoje ustawienia.
    Czy mam dobre informacje? :-)
    Przyzwyczajony jestem że tel. potrafi grać mp3 nawet 12 godzin. Czy
    bardzo się rozczaruję wybierając któryś z tych dwóch tel.?
    Nokia ma darmową nawigację (plus) ale do Satio tez podobno można dograć
    taką która nie łączy się z netem.
    Nokia bezproblemowo odtwarza divxy. Satio teoretycznie tylko mp4
    Satio byłoby używane z końcówką gwarancji po wymianie wyświetlacza.
    Może ktoś sprostuje zebrane przeze mnie informacje albo podzieli się
    nowymi w interesujących mnie kwestiach.

    PS. Będę chciał też oglądać (po wifi oczywiście) tv np. z weeb.tv czy
    pl.justin.tv Będą problemy?