  • 1. Data: 2011-09-22 15:04:45
    Temat: T-mobile łże na potęgę - prawie jak Tusk
    Od: "gsm" <g...@w...pl>

    Szanowna Pani

    Nie wiem dlaczego notorycznie wprowadzacie klienta w błąd i Pani tez w tym
    uczestniczy.
    Po tym co Pani napisała pozwoliłem sobie zadzwonić na infolinię jednak nie
    chciano mnie z Panią połączyć.
    Niestety Pan z którym rozmawiałem twierdził ze to co Pani zaproponowała jest
    prawda a w szczególności możliwość jednoczesnego korzystania w ramach taryfy
    PdB z usług Zawsze Biznes i 10 numerów za grosz.

    Poniżej zamieszczam cytat z maila naszego "doradcy" biznesowego - Pana Tomzy
    z Katowic. W załączeniu cały mail w którym odnajdzie Pani cytat:
    "Witam, ponownie błędnie w drugiej tabeli połączył Pan usługę Zawsze
    Biznes i usługę 10 numerów za grosz. Usługi te wykluczają się wzajemnie.
    Jeżeli chce Pan skorzystać z usługi Zawsze Biznes musi Pan dezaktywować
    usługę 10 numerów za grosz. Po dezaktywacji nie ma już możliwości ponownej
    jej aktywacji.
    W załączniku przesyłam Panu cennik dla taryfy Pakiet dla Biznesu oraz
    aktualne Warunki Oferty Specjalnej " Wymiana telefonu Biznes (4/2011)"
    Wg cennika połączenia na telefony stacjonarne w taryfie Pakiet dla Biznesu
    140 kosztuje 0,23 zł netto /min."

    W zasadzie z doradcą byliśmy już umówieni na spisanie umowy - ustaliliśmy
    jednoczesne działania Zawsze Biznes i 10 numerów za grosz - niestety Pan
    Tomza oświecił nas w pewnym momencie, że tak się nie da.

    Nie wiem czy wynika to z Państwa niewiedzy na temat własnych ofert ale jak
    na to nie patrzeć po prostu kłamiecie.
    Jak nie jeden to drugi.

    Na koniec jeszcze cytac z dpowiedniego regulaminu: "Warunki Oferty
    Promocyjnej "Nielimitowane rozmowy z milionami numerów T-Mobile w kraju i na
    swiecie - biznes"
    [...]
    1.3.[...]Abonenci posiadajacy aktywne usługi: 10 numerów za grosze, Rozmowy
    za grosz z 10 numerami, 10 numerów za grosz
    w Nowej Firmie, Bezpłatnie w sieci, 2000 minut do Ery - nie maja mozliwosci
    skorzystania z niniejszej oferty. W przypadku korzystania z usług wskazanych
    zdaniu poprzednim i woli skorzystania z niniejszej oferty wymagana jest ich
    wczesniejsza dezaktywacja a nastepnie aktywacja Usługi "Zawsze Biznes" na
    niniejszych Warunkach. Abonent T-Mobile, który aktywuje Usługe "Zawsze
    biznes" na niniejszych Warunkach zwany jest dalej Abonentem."

  • 2. Data: 2011-09-22 15:40:13
    Temat: Re: T-mobile łże na potęgę - prawie jak Tusk
    Od: "Piotr" <p...@w...pl>

    >Nie wiem dlaczego notorycznie wprowadzacie klienta w błąd i Pani tez w tym

    NTG. Tusk jest Prawdziwym Mężem Stanu

    Piotr Wielki

  • 3. Data: 2011-09-22 16:18:26
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 22.09.2011 17:04, gsm pisze:
    > Szanowna Pani
    (..)
    Teraz muszisz to jakoś pociąć i poprzestawiać, bo tu cytowanie jest
    normalne nie w standarcie blia gatesa
    ToMasz

    PS wytnij przy okazji to co niepotrzebne

  • 4. Data: 2011-09-22 16:54:29
    Od: "Barnaba" <l...@v...pl>

    Użytkownik "Piotr" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > NTG. Tusk jest Prawdziwym Mężem Stanu
    >
    > Piotr Wielki

    i basta !

    Jarosław Mniejszy

  • 5. Data: 2011-09-22 17:10:54
    Od: "gsm" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Piotr" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > NTG. Tusk jest Prawdziwym Mężem Stanu

    Zupelnie jak T-Mobile najlepsza telefonia

  • 6. Data: 2011-09-22 19:14:51
    Temat: Odp: T-mobile łże na potęgę - prawie jak Tusk. eeetam, mistrzem jest tata Rydzyk.
    Od: "Jackowik6" <j...@f...pl>

    Użytkownik "gsm" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    Mistrzem łgarstwa jest tatuś Rydzyk, przerósł nawet Goebbelsa.
    Słyszałem jak mówił przez telefon GSM (żeby nie było, że NTG).

  • 7. Data: 2011-09-23 05:14:21
    Od: cisiek <"xemczuk[usunto]"@poczta.onet.pl>

    To słabe pocieszenie, ale Orange też.

    By skrócić:
    - wizyt, telefonów na infolinię itd było chyba z 6-8;
    - za każdym razem nieco inna informacja;
    - przy pierwszych trzech podejściach wizja mojego przejścia do
    konkurencji nie robiła absolutnie żadnego wrażenia (nie to, żebym
    konsumował miliony min i GB, ale tak zwyczajnie, po kupiecku, "a czy
    sprawdził pan..." - ni chu chu),
    - w końcu okazało się, że oferta może być konkurencyjna, ale ustalenie
    jej parametrów tak, by w innych salonach, do których miałem wygodniej
    zajrzeć, dało się ją zrealizować - niemożliwe (o tym jeszcze poniżej);
    - już prawie na koniec - zabrakło wybranego telefonu i nie mogłem
    zmienić taryfy, więc przeleciałem w nast. okres rozliczeniowy, który w
    obecnej sytuacji jest dla mnie zupełnie "nieadekwatny" (by ująć to
    delikatnie...),
    - a jak przyjechał tel., zupełnie na koniec okazało się, że:
    * jest wersja zakupu mieszana, tj. salonowo-internetowa (pani w salonie
    loguje się na siebie, ale na moje konto, smsy z prośbą o różne hasła
    przychodzą na mój tel.) - i mogę jednak zmieścić SGSII w lichym
    budżecie, który sobie przeznaczyłem (tel. który "wyszedł", to SGS+ -
    podobno przyjeżdżają w liczbie 1 na salon i znikają), a SGSII był
    dostępny i już od tego miesiąca miałbym co trzeba,
    * b. sympatyczna pani, która mnie obsługiwała, podsumowała, że "nie
    wszystkim się chce tak poklikać".

    By zacytować klasyka - darmozjadów i matołów banda!!!

    cisiek@[]>