-
1. Data: 2011-09-22 15:04:45
Temat: T-mobile łże na potęgę - prawie jak Tusk
Od: "gsm" <g...@w...pl>
Szanowna Pani
Nie wiem dlaczego notorycznie wprowadzacie klienta w błąd i Pani tez w tym
uczestniczy.
Po tym co Pani napisała pozwoliłem sobie zadzwonić na infolinię jednak nie
chciano mnie z Panią połączyć.
Niestety Pan z którym rozmawiałem twierdził ze to co Pani zaproponowała jest
prawda a w szczególności możliwość jednoczesnego korzystania w ramach taryfy
PdB z usług Zawsze Biznes i 10 numerów za grosz.
Poniżej zamieszczam cytat z maila naszego "doradcy" biznesowego - Pana Tomzy
z Katowic. W załączeniu cały mail w którym odnajdzie Pani cytat:
"Witam, ponownie błędnie w drugiej tabeli połączył Pan usługę Zawsze
Biznes i usługę 10 numerów za grosz. Usługi te wykluczają się wzajemnie.
Jeżeli chce Pan skorzystać z usługi Zawsze Biznes musi Pan dezaktywować
usługę 10 numerów za grosz. Po dezaktywacji nie ma już możliwości ponownej
jej aktywacji.
W załączniku przesyłam Panu cennik dla taryfy Pakiet dla Biznesu oraz
aktualne Warunki Oferty Specjalnej " Wymiana telefonu Biznes (4/2011)"
Wg cennika połączenia na telefony stacjonarne w taryfie Pakiet dla Biznesu
140 kosztuje 0,23 zł netto /min."
W zasadzie z doradcą byliśmy już umówieni na spisanie umowy - ustaliliśmy
jednoczesne działania Zawsze Biznes i 10 numerów za grosz - niestety Pan
Tomza oświecił nas w pewnym momencie, że tak się nie da.
Nie wiem czy wynika to z Państwa niewiedzy na temat własnych ofert ale jak
na to nie patrzeć po prostu kłamiecie.
Jak nie jeden to drugi.
Na koniec jeszcze cytac z dpowiedniego regulaminu: "Warunki Oferty
Promocyjnej "Nielimitowane rozmowy z milionami numerów T-Mobile w kraju i na
swiecie - biznes"
[...]
1.3.[...]Abonenci posiadajacy aktywne usługi: 10 numerów za grosze, Rozmowy
za grosz z 10 numerami, 10 numerów za grosz
w Nowej Firmie, Bezpłatnie w sieci, 2000 minut do Ery - nie maja mozliwosci
skorzystania z niniejszej oferty. W przypadku korzystania z usług wskazanych
w
zdaniu poprzednim i woli skorzystania z niniejszej oferty wymagana jest ich
wczesniejsza dezaktywacja a nastepnie aktywacja Usługi "Zawsze Biznes" na
niniejszych Warunkach. Abonent T-Mobile, który aktywuje Usługe "Zawsze
biznes" na niniejszych Warunkach zwany jest dalej Abonentem."
Pozdrawiam
.....................................
----------------------------------------------------
--------------------------
From: Biuro Obsługi Abonenta sieci T-Mobile [mailto:b...@t...pl]
Sent: Thursday, September 22, 2011 2:25 PM
To: a...@i...pl
Subject: FW: Ważna sprawa
Szanowna Pani
W nawiązaniu do rozmowy telefonicznej z konsultantem przesyłam
stosowne informacje.
Obowiązuje 30-dniowy okres wypowiedzenia skutkujący na ostatni dzień
cyklu rozliczeniowego.
Nadmienię, że zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług
telekomunikacyjnych celem rozwiązania umowy i przeniesienia numeru telefonu
do innego Operatora, niezbędnym jest:
- zgłoszenie się do Operatora przejmującego numer telefonu
- złożenie wniosku o przeniesienie numeru u Operatora Biorcy wraz z
oświadczeniem, w jakim terminie ma być przeniesiony numer.
W nawiązaniu do rozmowy telefonicznej przesyłam również ofertę
przygotowaną na Pani koncie.
Proponowana taryfa to;
- Pakiet dla Biznesu 140 Ekwiwalent 609 minut do T-Mobile, Orange
oraz sieci Plus zrabatowany z 140,00 zł netto do 84,00 zł netto
- Usługa promocyjna Rozmowy za grosz z 10 numerami (połączenia z 10
wybranymi numerami komórkowymi Abonentów sieci T-Mobile i Użytkownikami
systemu Tak Tak- T-Mobile na kartę oraz krajowych sieci stacjonarnych). Cena
za minutę połączenia 1 gr. Usługa jest bezpłatna.
- Usługa promocyjna Rozmowy za grosz do Innych (połączenia z 1
wybranym numerem komórkowym Abonenta sieci Orange lub Plus). Cena za minutę
połączenia 1 gr. Miesięczny abonament wynosi 5,00 zł netto.
- Usługa promocyjna blueconnect 14, czyli 300 MB w promocyjnej cenie
9,00 zł netto
- Usługa Zawsze Biznes (nielimitowane połączenia do Abonentów
T-Mobile w Polsce i na świecie) .W Pakiecie dla Biznesu 140 usługa ta jest
bezpłatna.
Przygotowana promocja umożliwi Pani zakup nowego aparatu w cenie
promocyjnej uzależnionej od wybranej taryfy. Wykaz wszystkich aparatów wraz
z cenami promocyjnymi przy poszczególnych taryfach Pakiet Biznes jest
dostępny na naszej stronie internetowej pod adresem:
http://www.t-mobile.pl/r/repo1/documents/tmobile/Zal
acznik_cenowy_do_oferty_Wymiana_telefonu_Pakiet_dla_
Biznesu_20110605.pdf
Proponuję wygodny sposób realizacji oferty - aneks może zostać
dostarczony przez kuriera pod wskazany przez Panią adres, co umożliwi
oszczędność czasu.
W celu ustalenia szczegółów proszę o kontakt pod numerem Biura
Obsługi Abonenta 602 900 (opłata za połączenie wg cennika). Nasz konsultant
odpowie na Pani pytania i doradzi najbardziej korzystne rozwiązanie.
* Operator zastrzega sobie możliwość zmiany ofert oraz określania
puli dostępnych modeli aparatów. Szczegółowe informacje na temat warunków
promocji, nowych taryf oraz parametrów aparatów, dostępne w punktach
sprzedaży, na stronie internetowej www.t-mobile.pl
Z wyrazami szacunku
Anna Ponczek
Kierownik Zespołu ds. Utrzymania Klienta
Polska Telefonia Cyfrowa S.A.
Al. Jerozolimskie 181, 02-222 Warszawa, Polska
telefon +48 602900000
faks +48 22 4134949
e-mail b...@t...pl
internet www.t-mobile.pl
-
2. Data: 2011-09-22 15:40:13
Temat: Re: T-mobile łże na potęgę - prawie jak Tusk
Od: "Piotr" <p...@w...pl>
>Nie wiem dlaczego notorycznie wprowadzacie klienta w błąd i Pani tez w tym
NTG. Tusk jest Prawdziwym Mężem Stanu
Piotr Wielki
-
3. Data: 2011-09-22 16:18:26
Temat: Re: T-mobile łże na potęgę - prawie jak Tusk
Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>
W dniu 22.09.2011 17:04, gsm pisze:
> Szanowna Pani
(..)
Teraz muszisz to jakoś pociąć i poprzestawiać, bo tu cytowanie jest
normalne nie w standarcie blia gatesa
ToMasz
PS wytnij przy okazji to co niepotrzebne
-
4. Data: 2011-09-22 16:54:29
Temat: Re: T-mobile łże na potęgę - prawie jak Tusk
Od: "Barnaba" <l...@v...pl>
Użytkownik "Piotr" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
news:j5fkt1$40j$1@news.onet.pl...
> >Nie wiem dlaczego notorycznie wprowadzacie klienta w błąd i Pani tez w
> >tym
>
> NTG. Tusk jest Prawdziwym Mężem Stanu
>
> Piotr Wielki
>
i basta !
Jarosław Mniejszy
-
5. Data: 2011-09-22 17:10:54
Temat: Re: T-mobile łże na potęgę - prawie jak Tusk
Od: "gsm" <g...@w...pl>
Użytkownik "Piotr" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
news:j5fkt1$40j$1@news.onet.pl...
> >Nie wiem dlaczego notorycznie wprowadzacie klienta w błąd i Pani tez w
> >tym
>
> NTG. Tusk jest Prawdziwym Mężem Stanu
Zupelnie jak T-Mobile najlepsza telefonia
-
6. Data: 2011-09-22 19:14:51
Temat: Odp: T-mobile łże na potęgę - prawie jak Tusk. eeetam, mistrzem jest tata Rydzyk.
Od: "Jackowik6" <j...@f...pl>
Użytkownik "gsm" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
news:4e7b4f8a$0$2448$65785112@news.neostrada.pl...
Mistrzem łgarstwa jest tatuś Rydzyk, przerósł nawet Goebbelsa.
Słyszałem jak mówił przez telefon GSM (żeby nie było, że NTG).
-
7. Data: 2011-09-23 05:14:21
Temat: Re: T-mobile łże na potęgę - prawie jak Tusk
Od: cisiek <"xemczuk[usunto]"@poczta.onet.pl>
To słabe pocieszenie, ale Orange też.
By skrócić:
- wizyt, telefonów na infolinię itd było chyba z 6-8;
- za każdym razem nieco inna informacja;
- przy pierwszych trzech podejściach wizja mojego przejścia do
konkurencji nie robiła absolutnie żadnego wrażenia (nie to, żebym
konsumował miliony min i GB, ale tak zwyczajnie, po kupiecku, "a czy
sprawdził pan..." - ni chu chu),
- w końcu okazało się, że oferta może być konkurencyjna, ale ustalenie
jej parametrów tak, by w innych salonach, do których miałem wygodniej
zajrzeć, dało się ją zrealizować - niemożliwe (o tym jeszcze poniżej);
- już prawie na koniec - zabrakło wybranego telefonu i nie mogłem
zmienić taryfy, więc przeleciałem w nast. okres rozliczeniowy, który w
obecnej sytuacji jest dla mnie zupełnie "nieadekwatny" (by ująć to
delikatnie...),
- a jak przyjechał tel., zupełnie na koniec okazało się, że:
* jest wersja zakupu mieszana, tj. salonowo-internetowa (pani w salonie
loguje się na siebie, ale na moje konto, smsy z prośbą o różne hasła
przychodzą na mój tel.) - i mogę jednak zmieścić SGSII w lichym
budżecie, który sobie przeznaczyłem (tel. który "wyszedł", to SGS+ -
podobno przyjeżdżają w liczbie 1 na salon i znikają), a SGSII był
dostępny i już od tego miesiąca miałbym co trzeba,
* b. sympatyczna pani, która mnie obsługiwała, podsumowała, że "nie
wszystkim się chce tak poklikać".
By zacytować klasyka - darmozjadów i matołów banda!!!
cisiek@[]>