  • 1. Data: 2011-09-22 10:03:53
    Temat: Czy telefony z klapką odchodzą w niepamięć?
    Od: Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Witam,

    Szukam jakiegoś ładnego telefonu dla żony.
    Koniecznie z klapką, bez dotykowego ekranu, bez zbędnych dodatków w
    rodzaju WiFi, czy dwóch kamer i trzech wyświetlaczy.

    I nie mogę znaleźć. Wszędzie same wielkie płachty, nic zgrabnego. Miała
    do tej pory Samsunga X210, ale się zużył.

    http://mobile.globalshop.ua/images_user/cat_photos/S
    amsung-X210-2686.jpg

    Polećcie coś podobnego.

  • 2. Data: 2011-09-22 10:09:57
    Temat: Re: Czy telefony z klapką odchodzą w niepamięć?
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Thu, 22 Sep 2011 12:03:53 +0200, Marcin N napisał(a):

    > I nie mogę znaleźć. Wszędzie same wielkie płachty, nic zgrabnego. Miała
    > do tej pory Samsunga X210, ale się zużył.

> [...]

    Polecamy lekarza, podobno już potrafią leczyć dysguglię.
    http://bit.ly/nWdkM2

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Za jednym smartphonem z Androidem nie stloi zaden zysk dla google" - Paweł

  • 3. Data: 2011-09-22 10:23:55
    Od: "!sp" <s...@a...er>

    Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości
    > Szukam jakiegoś ładnego telefonu dla żony.
    > Koniecznie z klapką, bez dotykowego ekranu, bez zbędnych dodatków w
    > Polećcie coś podobnego.

    Dostępny na aledrogo?
    http://tinyurl.com/3w8dodu

  • 4. Data: 2011-09-22 10:48:09
    Od: Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    W dniu 2011-09-22 12:09, Waldek Godel pisze:

    amsung-X210-2686.jpg

    > Polecamy lekarza, podobno już potrafią leczyć dysguglię.
    > http://bit.ly/nWdkM2

    Nie bądź taki, pogadać sobie chciałem... pochwalić się, że mam żonę... A
    Ty taki niemiły.

  • 5. Data: 2011-09-22 11:08:27
    Od: "Rycho" <r...@i...pl>

> [...]
    > rodzaju WiFi, czy dwóch kamer i trzech wyświetlaczy.
    >
    > I nie mogę znaleźć. Wszędzie same wielkie płachty, nic zgrabnego. Miała do

    Polecam mały, zgrabny, bardzo kobiecy telefon Sony-Ericsson "Jalou"

  • 6. Data: 2011-09-22 11:49:51
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Thu, 22 Sep 2011 12:03:53 +0200, Marcin N
    <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

> [...]
    >
    >I nie mogę znaleźć. Wszędzie same wielkie płachty, nic zgrabnego. Miała
    >do tej pory Samsunga X210, ale się zużył.

    zainteresuj się motorola gleam, ma swoje wady np: nie wyświetla się
    numer ani nazwa dzwoniącego na zewnętrznym wyświetlaczu tylko jakieś
    animacje, ale ogólnie telefon ma dobre opinie

  • 7. Data: 2011-09-22 12:13:43
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

    > Nie bądź taki, pogadać sobie chciałem... pochwalić się, że mam żonę... A
    > Ty taki niemiły.

    Naprawde musi byc zle skoro mozesz sie pochwalic tylko zona:))
    Ja rozumiem, jak bys powiedzial o przynajmniej jednej kochance, ale zona?:))

  • 8. Data: 2011-09-22 15:05:44
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    >Szukam jakiegoś ładnego telefonu dla żony.
    >Koniecznie z klapką, bez dotykowego ekranu, bez zbędnych dodatków w
    >rodzaju WiFi, czy dwóch kamer i trzech wyświetlaczy.

    A to takich nie robia :-)

    Ale cos chyba masz racje, bo w Erze tylko trzy modele:
    Motka Gleam, nokia 3710, i SE Jalou.

    Swoja droga ciekawe czemu - uzytkownicy przestali kupowac, czy
    producenci przestali produkowac ?
    A moze zawias zbyt drogi jest a proste telefony za tanie ?

    No bo chyba nie spisek operatorow ? :-)

    J.

  • 9. Data: 2011-09-23 05:02:16
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    W dniu 22-09-2011 17:05, J.F rzecze:

    > A moze zawias zbyt drogi jest a proste telefony za tanie ?

    Moda. Teraz jest moda na telefony macalne.

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 10. Data: 2011-09-23 05:49:53
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Marcin N" napisał:

    > Szukam jakiegoś ładnego telefonu

    Jest tylko jeden ładny telefon na ziemi. Tej Ziemi.

    > dla żony,

    lub kochanki, niezależnie od płci.

    > Koniecznie z klapką,

    Skoro koniecznie:
    http://www.nokaut.pl/futeraly-telefoniczne/iphone-et
    ui-skora-klapka-clip-czarne-v-2.html

    > bez dotykowego ekranu, bez zbędnych dodatków w rodzaju WiFi, czy dwóch
    > kamer i trzech wyświetlaczy.

    Nie znasz się / nie stać cię i dorabiasz ideologię. Ale zawsze możesz wziąć
    kredyt.
    Dyżurny troll zaraz ci wyjaśni, dlaczego kupowanie innych telefonów, wróć -
    nędznych namiastek Jedynego Prawdziwego Telefonu, jest przejawem
    zaściankowości i ogólnie braku dobrego smaku.

    JoteR