  • 1. Data: 2011-09-22 16:51:01
    Temat: Testowanie Smartfonu w Play.
    Od: "Darek" <a...@g...pl>

    Dostał już ktoś z forumowiczów smartfona z Play do testowania. Na czym
    konkretnie polega testowanie tego telefonu, co nalezy zrobić podczas tego
    testowania itd. ?
    Z góry dzięki za informacje.

  • 2. Data: 2011-09-22 17:09:56
    Temat: Re: Testowanie Smartfonu w Play.
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-09-22 18:51:01 +0200, "Darek" <a...@g...pl> said:

    > Dostał już ktoś z forumowiczów smartfona z Play do testowania.

    Dziękuję, że nas informujesz.

    > Na czym konkretnie polega testowanie tego telefonu

    Bierzesz, włączasz, uruchamiasz połączenia głosowe, wysyłasz i
    odbierasz wiadomości tekstowe, włączasz programy, instalujesz je,
    używasz telefony do peregrynacji po sieci WWW, sprawdzasz, czy ci
    się to podba i czy urządzenie daje radę robić to, czego od niego
    wymagasz.

    > , co nalezy zrobić podczas tego testowania itd. ?

    No, dobrzy byłoby umyć ręce, by nie paćkać urządzenia, ale przymusu nie
    ma. Można herbatę zrobić, by popijać w trakcie.
    A to, co Play nazywa testem, to wykonanie poniższych zadań:

    <http://img821.imageshack.us/img821/329/screenshot20
    110922at190.png>

    Z tym, że to nie jest obowiązkowe - można równie dobrze odebrać
    urządzenie i oddać je, zatrzymując kartę SIM z 1+4 zł i 1 GB
    transferu...

    > Z góry dzięki za informacje.

    Proszę.

    --
    Bydlę

  • 3. Data: 2011-09-22 17:36:09
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    bylem testerem z 1go rzutu :)
    dali telefon, pobawilem sie ze 3 dni, potem lezal wylaczony i po 1,5
    tygodnia oddalem upewniajac sie ze dotykowca nadal nie chce :)
    nic nie trzeba bylo robic poza tym zeby w calosci oddac tel.

  • 4. Data: 2011-09-26 19:11:41
    Od: "PiotRek" <b...@w...pl.invalid>

    Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    > Dziękuję, że nas informujesz.
    > [...]
    > Z tym, że to nie jest obowiązkowe - można równie dobrze odebrać
    ^

    [OT]
    Przyganiał kocioł garnkowi. Czepiasz się kropki zamiat pytajnika,
    a sam dajesz przecinek bez sensu, tam gdzie go nie powinno być.

    Piotr

  • 5. Data: 2011-09-26 19:37:29
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-09-26 21:11, PiotRek pisze:

    > ^
    >
    > [OT]
    > Przyganiał kocioł garnkowi. Czepiasz się kropki zamiat pytajnika,
    > a sam dajesz przecinek bez sensu, tam gdzie go nie powinno być.

    Czy aby na pewno?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam.

  • 6. Data: 2011-09-26 20:12:04
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Adam" napisał:

    > Czy aby na pewno?

    Prawda leży tam, gdzie leży. Z tym, że nie zawsze pośrodku.
    http://poradnia.pwn.pl/lista.php?id=10192

    JoteR

  • 7. Data: 2011-09-26 20:33:02
    Od: "PiotRek" <b...@w...pl.invalid>

    > Czy aby na pewno?

    Tak, na pewno:
    http://so.pwn.pl/lista.php?co=z+tym+%BFe

    Piotr

  • 8. Data: 2011-09-26 20:39:05
    Od: "PiotRek" <b...@w...pl.invalid>

    Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Prawda leży tam, gdzie leży. Z tym, że nie zawsze pośrodku.
    > http://poradnia.pwn.pl/lista.php?id=10192

    Ale tutaj akurat sprawa jest jasna. Nie przeczytałeś ze zrozumieniem
    porady, którą cytujesz:

    > Doradzono Panu słusznie.

    Piotr

  • 9. Data: 2011-09-27 18:10:51
    Od: "Darek" <a...@g...pl>

    Dzisiaj wszedłem sobie na stronie aby sprawdzić które salony mają wolne
    terminy a tu ku mojemu zdziwieniu widze że na stronie każdy salon Play sie
    potroił i niewiem który z tych trzech jest prawdziwy ;)