eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmT-mobile łże na potęgę - prawie jak TuskRe: T-mobile łże na potęgę - prawie jak Tusk
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for
    -mail
    From: cisiek <"xemczuk[usunto]"@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: T-mobile łże na potęgę - prawie jak Tusk
    Date: Fri, 23 Sep 2011 07:14:21 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 29
    Message-ID: <j5h4jc$leq$1@news.onet.pl>
    References: <4e7b4f8a$0$2448$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 85-222-23-78.home.aster.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1316754860 21978 85.222.23.78 (23 Sep 2011 05:14:20 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 23 Sep 2011 05:14:20 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0; rv:6.0.2) Gecko/20110902 Thunderbird/6.0.2
    In-Reply-To: <4e7b4f8a$0$2448$65785112@news.neostrada.pl>
    X-Antivirus: avast! (VPS 110922-1, 2011-09-22), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1017828
    [ ukryj nagłówki ]

    To słabe pocieszenie, ale Orange też.

    By skrócić:
    - wizyt, telefonów na infolinię itd było chyba z 6-8;
    - za każdym razem nieco inna informacja;
    - przy pierwszych trzech podejściach wizja mojego przejścia do
    konkurencji nie robiła absolutnie żadnego wrażenia (nie to, żebym
    konsumował miliony min i GB, ale tak zwyczajnie, po kupiecku, "a czy
    sprawdził pan..." - ni chu chu),
    - w końcu okazało się, że oferta może być konkurencyjna, ale ustalenie
    jej parametrów tak, by w innych salonach, do których miałem wygodniej
    zajrzeć, dało się ją zrealizować - niemożliwe (o tym jeszcze poniżej);
    - już prawie na koniec - zabrakło wybranego telefonu i nie mogłem
    zmienić taryfy, więc przeleciałem w nast. okres rozliczeniowy, który w
    obecnej sytuacji jest dla mnie zupełnie "nieadekwatny" (by ująć to
    delikatnie...),
    - a jak przyjechał tel., zupełnie na koniec okazało się, że:
    * jest wersja zakupu mieszana, tj. salonowo-internetowa (pani w salonie
    loguje się na siebie, ale na moje konto, smsy z prośbą o różne hasła
    przychodzą na mój tel.) - i mogę jednak zmieścić SGSII w lichym
    budżecie, który sobie przeznaczyłem (tel. który "wyszedł", to SGS+ -
    podobno przyjeżdżają w liczbie 1 na salon i znikają), a SGSII był
    dostępny i już od tego miesiąca miałbym co trzeba,
    * b. sympatyczna pani, która mnie obsługiwała, podsumowała, że "nie
    wszystkim się chce tak poklikać".

    By zacytować klasyka - darmozjadów i matołów banda!!!

    cisiek@[]>

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: