  • 1. Data: 2012-07-11 18:37:22
    Temat: Tak-tak - czy dobrze kombinuję, że się przeliczyli?
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    Tak-tak wprowadził ważność konta na rok dla każdego.

    Zgaduję, że po tej operacji spadły im przychody. Co więc robią?
    Wymyślili "promocję" podwójne doładowanie (które takie jest tylko w
    nazwie), która zawiera klauzulę "rezygnuję z rocznej ważności konta".

    Niektórzy na to lecą, pewnie nawet większość, bo kto czyta drobny druk...

    Ciekawe, o ile im spadły te przychody, że tak desperacko próbują się
    wycofać z poprzedniej oferty.

    --
    MN

  • 2. Data: 2012-07-11 19:46:38
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin N" napisał w wiadomości
> [...]
    >druk...

    >Ciekawe, o ile im spadły te przychody, że tak desperacko próbują się

    Mysle ze znow nie tak duzo, bo ciagle jest pewnie masa klientow,
    ktorzy dzwonia, gadaja, internetuja ... i doladowuja.
    Ale z drugiej strony - nawet 10% spadek moze wygladac bardzo zle, dla
    oceniajacego prace odpowiedzialnego dyrektora. (*)

    W dodatku wszystko to wyglada na kompletnie nieprzemyslana strategie
    marketingowa i to od lat.

    Dawniej ... ta oferta byla wrecz za dobra, przynajmniej w porownaniu z
    pozostala wielka dwojka. Jak sie jeszcze polaczylo z promocja na
    doladowania punktami Premia, to w ogole wychodzil ideal.

    Ale co oni chcieli uzyskac ? Duzy wplyw w okresie promocji ? No ale
    potem posucha przez pare miesiecy.
    Utrzymanie klienta ? wiecej dzwoniacym bardziej by sie chyba przydala
    jakas regularna znizka, malo wydajacym i tak wszedzie oferowano
    podobne warunki, ale nie powiem - bylem w miare zadowolony.

    W efekcie jednak malo dzwoniacy klientow do zbudowali sobie olbrzymie
    konta. I teraz nie placa wcale, przynajmniej przez wiele miesiecy.
    Wiecej dzwoniacy juz sie pewnie poznali na "podwojnym" doladowaniu, i
    teraz sp*ja. Co sie moze odbic bardzo niekorzystnie na wynikach, bo im
    zostana tylko ci nie placacy - i byc moze nie mam racji z tymi 10%,
    moze jest juz dramat wielki.

    A i ci nieplacacy zaczna wkrotce odchodzic, bo obecna oferta T-mobile
    jest calkiem do d*.

    Moze czegos nie wiemy ?
    Chca sie pozbyc calkowicie prepaidowcow ? oplata za odczyt stanu konta
    cos takiego by sugerowala :-) Taka "promocja abonamentu" ?
    Chca wyczyscic zaleglosci ? Poniesc straty aby nie placic podatku ? Bo
    chyba nie bylo trudne do przewidzenia jakie beda tego skutki.
    Chca zmusic do placenia ? To sie raz uda, ale klient sie oburzy na
    dluzej.
    Sonduja rynek, na co jeszcze moga sobie pozwolic ?

    Chca przyciagnac klientow darmowym internetem ? Wyjatkowo trudna do
    zrozumienia droge sobie wybrali. Co to jest - marketing powszechny czy
    test na inteligencje ?

    A z drugiej strony widac ze rynek wchodzi w kolejne fazy, teraz
    naciagaja na "no limit" za ~80-100zl. To nie jest oferta dla kazdego,
    moze wkrotce przyjda i do nas oferty ze spora iloscia minut za 30-40
    zl. I mniejszych nie bedzie, bo lepiej miec ARPU 30 zl niz 15 :-) Ale
    przynajmniej klient mialby jakies powody do zadowolenia, a nie
    wrazenie ze jest ciagle oszukiwany.

    J.

  • 3. Data: 2012-07-11 22:00:20
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 11 Lip, 19:46, "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > zl. I mniejszych nie bedzie, bo lepiej miec ARPU 30 zl niz 15 :-)  Ale
    > przynajmniej klient mialby jakies powody do zadowolenia, a nie

    U mnie dobijali sie z eboa do Tak-Tak, ktory przestal raptem byc
    doladowywany (kupilem w to miejsce synowi abo 120 minut za 19,90 zl z
    tysiacem sms za 5 zl) aby (po czasie) proponowac przejscie na wlasnie
    taki abonament za 19 zl plus dodatkowo jakis telefon w promocji, Czyli
    lepsza oferta niz standardowe przejscie na abonament z ich strony www
    - tyle, ze za pozno.

    Bez prawdziwych podwojnych doladowan i doladowan za punty Premia, TT
    stal sie kompletnie nieoplacalny jako narzedzie do umiarkowanego
    dzwonienia.

  • 4. Data: 2012-07-11 22:21:10
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" napisał w wiadomości
> [...]
    >Czyli
    >lepsza oferta niz standardowe przejscie na abonament z ich strony www

    Ja ich straszylem przejsciem na TT, to sie okazywalo ze abo moze byc i
    15 zl :-)

    >Bez prawdziwych podwojnych doladowan i doladowan za punty Premia, TT
    >stal sie kompletnie nieoplacalny jako narzedzie do umiarkowanego
    >dzwonienia.

    Tylko kiedy oni to zrozumieja ?

    J.

  • 5. Data: 2012-07-11 22:35:59
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-07-11 22:21, J.F pisze:

    > Ja ich straszylem przejsciem na TT, to sie okazywalo ze abo moze byc i
    > 15 zl :-)

    > Tylko kiedy oni to zrozumieja ?

    Kryzys mamy. Ludzie liczą każdą złotówkę. Rynek szybko zweryfikuje
    oszukańcze promocje. Jakikolwiek wzrost kosztów ludzie będą
    rekompensować ograniczając używanie usług.

    --
    MN

  • 6. Data: 2012-07-12 11:21:13
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    >Kryzys mamy. Ludzie liczą każdą złotówkę. Rynek szybko zweryfikuje
    >oszukańcze promocje. Jakikolwiek wzrost kosztów ludzie będą
    >rekompensować ograniczając używanie usług.

    Kryzys mamy od 4 lat, albo sie cos polepszylo, albo w de-mobilu kryzys
    sie skonczyl i przesgtali rozumiec szarego czlowieka :-)

    A moze takich klientow po prostu nie chca ?

    J.

  • 7. Data: 2012-07-12 11:49:13
    Od: "Samhow" <w...@w...pl>

> [...]
    > taki abonament za 19 zl plus dodatkowo jakis telefon w promocji, Czyli
    > lepsza oferta niz standardowe przejscie na abonament z ich strony www

    co to za abo za 19,90?
    120 minut do wszystkich? jest w tym chociaz troche blueconnect?
    Jakies www do oferty?

  • 8. Data: 2012-07-12 12:20:00
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 12 Lip, 11:49, "Samhow" <w...@w...pl> wrote:

    > co to za abo za 19,90?
    > 120 minut do wszystkich? jest w tym chociaz troche blueconnect?
    > Jakies www do oferty?

    http://www.t-mobile.pl/pl/indywidualni/oferta/nowa_o
    ferta/abonament/bez_telefonu

    mam syna w grupie rodzinnej ze swojej strony - mamy wspolne 2tys minut
    miesiecznie.

  • 9. Data: 2012-07-16 10:50:15
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail m...@o...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

> [...]
    >
    > Niektórzy na to lecą, pewnie nawet większość, bo kto czyta drobny druk...
    >
    > Ciekawe, o ile im spadły te przychody, że tak desperacko próbują się

    chyba musieli to zrobić, bo za duzo osób uciekało im do Playa.
    Na szczęście można tą ofertęwłączyć, doładowac, po czym wyłączyć i znowu
    mieć rok ważności konta.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Unix jest gorszy od W98 z tego prostego powodu, że W98 mam

  • 10. Data: 2012-07-17 11:57:01
    Od: SDD <s...@t...pl>

    Marcin N pisze:
    > Tak-tak wprowadził ważność konta na rok dla każdego.
    >
    > Zgaduję, że po tej operacji spadły im przychody. Co więc robią?

    Play to samo - tez mozna powiedziec, ze sie przeliczyl z Freshem i
    dlatego wprowadzil "Play na Karte", gdzie 5 zł przedłuża tylko o 5 dni a
    100 zł tylko o 150 dni.

    Jednak nie ma obowiazku korzystania - mozna sobie z Fresha korzystac.
    Podobnie w TT - gdzie dodatkowo mozna - jak napisal Budzik - podwoic i
    wrocic do oferty z roczna waznoscia.

    Pozdrawiam
    SDD